Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje ivm fotografie van huwelijksstudio

16-9-2006 19:48:51
Hey,

Ik heb gezien op de site van huwelijksstudio dat deze mensen echt wel prachtig werk leveren. Kan er mij iemand zeggen of deze meevallen van prijs?
Ik ben wel van West-Vlaanderen. Zou ik veel verplaatsingskosten betalen.

Groetjes
Angelique

Angelique
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 337

Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik16-9-2006 23:02:51

De formules met hun prijs:
Brons pakket:
- Reportage op de huwelijksdag van:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
- DVD met de hele fotoreportage
!!Geen huwelijksalbum!!
Prijs:450€

Zilver pakket:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
- Basis huwelijksboek (met tussen de 100 en 120 foto’s op verschillende formaten.)
- CD met de selectie voor het huwelijksboek
Prijs: 600€

Goud pakket:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
- Luxe huwelijksboek (met tussen de 100 en 120 foto’s op verschillende formaten, dikte boek 4,5cm.)

Prijs: 800€

Platinum pakket:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
Gepersonaliseerde bedankingskaartjes op het avondfeest (+/-100)
- Luxe huwelijksboek (met tussen de 100 en 150 foto’s op verschillende formaten, dikte boek 9cm.)
Prijs: 1000€

Platinum +plus+ pakket:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
Receptie en avondfeest
- Luxe huwelijksboek (met tussen de 100 en 150 foto’s op verschillende formaten, dikte boek 9cm.)
Prijs:1200€

Diamant pakket:
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Parkfoto’s
Receptie en avondfeest
- 2 digitale huwelijksboekken voor de ouders
- Fotoreportage op het internet voor familie en vrienden
Prijs: 1500€

Verplaatsings onkosten:
Provincie Antwerpen: inclusief in de prijs
Provincie Oost-Vlaanderen: +100€
Provincie West-Vlaanderen: +200€
Provincie Brabant: +100€
Provincie Henegouwen: +300€

Thierry

Meld misbruik17-9-2006 11:31:56

Hoi Angelique,

Ik ben fotograaf in bijberoep en werk over het ganse land (zonder extra vervoerskosten of verborgen extra kosten)

Ik heb voldoende professioneel materiaal en kom de ganse dag (08:00 tot 01:00 s'nachts) foto's nemen, die je nadien allemaal op DVD ontvangt.

Ik kan ook volgende dingen aanbieden: uitnodigingen, album, bedankkaartjes (nog tijdens receptie), website/online foto's die je familie en vrienden kunnen inkijken, e.a.

Een typisch huwelijk levert bij mij al gauw ca. 500 à 1000 foto's op als ik een ganse dag aanwezig ben.
Vermits ik in bijberoep werk, kan ik aan gunstige prijzen tewerk gaan. Een ganse dag reportage (8u tot aan receptie) kost je ca. 450 EUR btw incl., dus:
- s'morgens bij de kapper
- familiereceptie
- burgerlijk huwelijk
- fotoshoot (één of meerdere verspreid over de huwelijksdag of een dag in de nabijheid van...)
- receptie

Natuurlijk kan ik ook het avondfeest verzorgen indien gewenst.
Alle foto's worden afgeleverd op DVD samen met proofs op papier, dus kan je naar hartelust foto's laten afdrukken en ev. zelf je album samenstellen.

Kijk gerust even op mijn site www.fotomoment.be . Momenteel staat mijn amateursite nog online, maar ben zeer recent gestart in bijberoep. Indien je wenst, kunnen we in persoon afspreken voor wat meer informatie? GSM 0495/585069 of t@fotomoment.be, dan geef ik je met veel plezier wat meer uitleg.

Alvast gefeliciteerd me je huwelijksplannen ;-)

Thierry

Kathleen

Meld misbruik17-9-2006 16:27:11

Hallo wij hebben gekozen voor de mensen van huwelijksstudio. We zijn al eens boeken gaan bekijken en we waren er direct voor verkocht. Het zijn zeer mooie foto's en je kan er direct kiezen welke boek je wil en ze hebben er wel speciale liggen. We wisten na een tijdje niet meer welke te kiezen.
De fotograaf is een zeer aangename persoon die echt wel de tijd voor je neemt. Wij hadden niet het gevoel dat we de zoveelste waren aan wie hij de uitleg moest geven en dat hebben we wel gehad bij vele andere waar we geweest zijn.

Wij waren dus direct overtuigd en we vonden dat de prijs goed meeviel.
Nog veel voorbereidingsplezier en succes met je keuze.

Groetjes

Wim

Meld misbruik23-9-2006 12:42:51

Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren...

Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?

1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!
2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.
3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!

De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!

03/322 45 39
of
04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!

WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!

Groetjes Wim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...