Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Karolien en Anna uit Lummen

16-9-2006 14:42:03
Hallo,

Ik lees dat jullie uit de buurt zijn en ook volgend jaar trouwen. Tof!!!!

Ik las dat jullie nog aan het kiezen zijn voor fotograaf en dergelijke. Ik wil me niet moeien. Maar ben je al eens langs geweest bij studio Maurice uit Beringen? Die heeft ook heel mooie foto's (ook digitale bewerkingen) en die komt qua prijs toch wel wat goedkoper uit als Aldelhof in Tessenderlo. Natuurlijk zijn de foto-albums van Aldelhof echt wel heel heel heel mooi. Die fotograaf in Zonhoven ken ik niet, fotografeert die ook zo goed als Aldelhof en qua prijs?

Wat moeten jullie nog allemaal regelen? Weten jullie waar je zal gaan kijken voor je trouwjurk?

Groetjes,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 397

anna
4-5-2007
 Meld misbruik18-9-2006 8:56:58

hei sadia, van waar ben jij? ik ga zeker een kijkje nemen in beringen, wat betreft adelhof, ja ze zijn prachtig he? in zonhoven bij willems zijn ze ook heel mooi, en ook niet zo duur,nwe zullen nu toch stilletjes moeten gaan beslissen. mijn jurk ga ik in charleroi kiezen eind november, daar is een prachtige winkel , waar ik mijn goesting heb gevonden,en in november is daar de nieuwe colectie volledig binnen, grtjes

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik18-9-2006 11:23:33

Hoi Anna,

Wij zijn van Herk-de-Stad. We zijn gisteren trouwens ook gaan kijken voor bruidsjurken, bij Lilian Claes in Herentals. Heel veel keuze en heel vriendelijk. Ik had er een heel mooi kleed gevonden, maar het is pas de eerste winkel die we gedaan hebben. Ik ga dus toch nog even wachten vooraleer ik beslis.

Volgende week zondag is het trouwens huwelijksbeurs in Diest heb ik gelezen, misschien ook handig voor je.

Groetjes,

Sadia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...