Terug naar overzicht
Hallo!De eerste keer nam ik mijn moeder mee, mn zus , mn schoonmoeder en mn beste vriendin die getuige is. Ik ben dan nog naar 2 andere winkels geweest en toen was mn getuige eens mee en de laatste keer enkel mn moeder. Heb het wel al een beetje beklaagd dat ik mn schoonmoeder heb meegenomen want die kan haar mond niet houden en heeft bijgevolg al half haar mond voorbij gepraat toen we mn ventje zn kostuum gingen kiezen! ;(ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt, maar mijn moeder kon zeker niet ontbreken!groetjes
Hey,Ik was van plan om mijn mama, mijn toekomstige schoonmama en mijn zus mee te nemen. Ik had echter een mooi kleed gezien in de etalage en wou het direct gaan passen, dus zijn mijn mama en papa meegegaan (mijn zus zat toen op school).Als ik het nog eens ga passen gaan mijn toekomstige schoonmama en schoonzus mee zodat ze de kleren van mijn toekomstige op die van mij kunnen afstemmen. Mijn zus ga ik ook meenemen. Die is 14 en ik wil haar het voorrecht om mijn kleed vooraf te kennen niet ontzeggen, want dat zou ze niet leuk vinden.Groetjes, Sissi
hey de 1ste keer nam ik een vriendin mee de 2de keer mijn zus en een vriendin mee voor de rest was het wachten tot de dag zelf.grtjs08.09.06
hallo,ik ben vandaag langs geweest bij een bruidswinkel voor te passen, bij mij waren mijn zus, haar vriend en mijn mama mee.groetjes
Hoi,Bij mij waren mijn mama, mijn zus en mijn schoonzus mee. Mijn schoonzus was mee omdat ze het buurmeisje is ven de eigenares van de bruidswinkel. En dit heeft me nog een paar gratis schoenen opgeleverd.Davine
HoiIk ben enkel met mijn moeder geweest. Ik wil dat voor de rest niemand anders iets weet over het kleed. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen mening maar persoonlijk vind ik een trouwkleed zoeken een moeder-dochter ding en niet een schoonmoeder-schoondochter ding.Ik ben vanmorgen geweest trouwens. Het was opendeurdag. Ik wilde gewoon even een kijkje gaan nemen, omdat ik pas in augustus trouw. Maar je ziet niet veel als je het niet aandoet, dus heb ik ook een paar kleedjes aangepast (de nieuwe collectie was gisteren binnengekomen). Het laatste kleed was echt mijn droomkleed en ook mijn moeder was meteen verkocht, dus hebben we niet getwijfeld en het ook maar ineens gekocht. Anders is het misschien weg, wie weet?Het was echt wel fun.GroetjesRebecca11.08.07
Hallo,Ik weet het nog niet wie ik ga meenemen. Het is idd een moeder/dochter ding. Maar mijn moeder is 8 jaar geleden overleden. Dus daarmee mijn vraag. Ik ga waarschijnlijk met een goeie vriendin. Ik had gedacht aan mijn schoonmoeder,echt een heel lieve,maar uit respect voor mijn moeder doe ik het niet.Maar ik ga wel mijn schoonma achter haar kledij. Annemie
Ik heb mijn mama en mijn beste vriendin (getuige) meegenomen. Als ik nogmaals moet gaan passen kan het zijn dat mijn schoonmoeder ook meekomt...
Ik ben al eens gaan kijken met mijn mama, maar mijn papa heeft gezegd dat hij er ook heel graag wil bijzijn. Dus als we voor echt gaan kijken, gaan ze beide mee.
hey, Ik heb mijn zus en mama meegenomen. mijn zus heeft ongeveer hetzelfde postuur als ik en dat bleek héél erg handig. Het duurde niet lang voor er 2 'bruidjes' in de paskamer stonden (tot groot jolijt van mijn moeder!) heel erg handig om te vergelijken en te kijken langs achter etc... En ik denk dat mijn stoere zus er stilletjes van heeft genoten, desondanks het feit dat ze altijd zegt dat ze NOOIT gaat trouwen :-)Heel veel succes met je zoektochtR.
Bij mij zijn mijn moeder en schoonmoeder meegegaan. Mijn schoonmoeder heeft haar eigen opgedrongen en wou zelfs niet dat mijn moeder meegaan. En doordat zij dan constant zat te pushen voor een bepaald kleed heb ik dan ook dat kleed gekozen. Dus als je een bazige schoonmoeder hebt, niet meenemen!!
Hoi,Aangezien ik geen broers, geen zussen en geen tantes en ooms heb(zielig hé), neem ik mijn mama en mijn achternicht(getuige en ben meter van haar jongste kindje) mee. Voor de rest zal het een verrassing blijven.GRTZ