Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen - Gent

  16-9-2006 12:32:19
Hallo, weet er iemand waar je - idealiter in de buurt van Gent - witte bruidsschoenen kan kopen ? Aangezien het momenteel wintercollectie is, zijn deze niet gemakkkelijk te vinden.
Alvast bedankt voor de reacties !

Katleen
23-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1118


sofie
7-7-2007
 Meld misbruik21-9-2006 18:17:27

hey
mijn vriendin trouwde deze zomer;zij zocht ook witte bruidsschoenen in gent maar deze vond ze er niet. zij trouwde zelfs in de zomer waar je normaal verwacht dat er meer witte open schoenen zouden zijn, maar jammer genoeg niet.
zij heeft haar schoenen uiteindelijk in de bruidswinkel gekocht , aan een spotprijs maar dat was pure chance gezien het het laatste paar was.
in gent weet ik dat er amper bruidsschoenen te vinden zijn. ik denk dat je ze best in de bruidwinkel koopt.dat ga ik ook doen want ik trouw volgende zomer
succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...