Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige week voor trouw bijna afgevallen...

  25-8-2012 14:28:25
Hey hey,
Een week voor de trouw en nog zoveel te doen. Mijn grootste steunpilaar in het hele avontuur is niet mijn ventje - ik moet mijn plan maar trekken emt de trouw :) - maar mijn getuige , ook mijn beste vriendin.

Krijg ik vanochtend een voice mail bericht om te zeggen dat ze zeer slecht nieuws had en dat ik een nieuwe getuige ging mogen zoeken. Ik bel haar dus onmiddellijk op, blijkt dat haar oma vannacht overleden is en op onze trouw wordt begraven. Ik heb er natuurlijk megaveel begrip voor dat zoiets voorgaat en ik vind het super erg voor haar! Het is wel echt klote naar timing toe, maar niemand kiest daarvoor natuurlijk!

Ondertussen zijn we een paar uur later en belde ze toch terug om te zeggen dat ze er toch wel erg graag wil bij zijn en dat ze na de begrafenis om 10:00 toch zou komen naar het gemeentehuis om 13:30 om getuige te zijn. Ze zou wel de speech laten vallen. Savonds zou ze er ook bij zijn, enkel met het aankleden smorgens en klaarzetten van het huis en al zo'n dingen niet. Ze is ook nog niet zeker, wil het nog een dag laten bezinken, ma toch

ben er toch van aangedaan hoe lief dat dat is dat ze ondanks haar verdriet ook in onze vreugde wil delen (amai dat klinkt melig)! Hoewel we allemaal mensen hebben tijdens de trouwvoorbereidingen die echt dwarsliggen, zijn er dus ook mensen die er onder alle omstandigheden het beste van willen maken!

wou dat even met jullie delen, omdat we allemaal wel eens durven klagen over de dwarsliggers en zo weinig vertellen over de mensen die zoveel moeite willen doen

clara
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2002


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 14:41:39

Oh echt lief van haar! Moet geen gemakkelijke beslissing geweest zijn. Maar dat wilt toch zeggen dat je echt veel betekent voor haar. Ze zal het wel niet gemakkelijk hebben en zal wel veel steun kunnen gebruiken. Het is misschien ook beter dat ze nadien haar zinnen wat kan verzetten. Wens haar veel sterkte en jij ook nog veel succes hé!! :)



sofie
1-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 15:35:18

Amai, dit is echt niet leuk...
Ik denk ook dat ze zich misschien wel haar zinnen zal kunnen verzetten op die manier. Het zal een heel emotionele dag zijn voor haar.
Voor jou goed om weten dat je zo'n goede vriendin hebt die veel voor je overheeft.
Steek haar een hart onder de riem en geniet van je dag!



Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik25-8-2012 18:33:10

wat een super vriendin! Veel sterkte voor haar en een ontzettend mooie trouwdag voor jou! Groetjes



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 22:41:03

Blij dat jullie er samen doorheen kunnen!

Het is geen makkelijke periode voor haar, en ik ben blij dat zij een "compromis" heeft kunnen vinden. Want het slecht nieuws + jouw trouw missen, dat zijn wel twee harde klappers dat ze had moeten verwerken denk ik. En dat had ze zich wellicht beklaagd daarna, dat ze er niet was voor jou. En zo ben je er ondanks alles ook daar voor haar, en om haar zinnen een beetje te verzetten.

Chapeau dat ze de sterkte heeft gevonden. En het is indd leuk om over zo'n goede vriendschap te lezen!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 20:12:25

Een echte vriendin !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info