Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma

  25-8-2012 8:55:40
Hoikes,
Ik en mijn aanstaande komen er niet uit wat de tafelindeling betreft.
We werken voor al de gasten met ronde tafels.
Nu wil ik graag voor de suite (16 personen) met een lange tafel werken, zodat iedereen aan 1 tafel zit.
Mijn aanstaande wil dit niet en wil ook voor de suite werken met ronde tafels, met als gevolg dat ik de suite ga moeten opsplitsen, wat ik niet leuk vind.
Dat wil zeggen dat ik dan niet moet gaan kiezen om of bij mijn ouders aan tafel te zitten of om bij mijn getuigen aan tafel te zitten.
Ik wil zowel mijn ouders als mijn getuigen bij aan tafel.

Hoe zouden jullie het doen?

elke
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1329


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 9:12:25

Wij hebben ook allemaal ronde tafels behalve die van de suite, dat is zoals jij wilt een de rechte tafel. Ik vind het zelfs ook mooier naar de dansvloer toe en de suite blijft samen zitten, mij lijkt het vrij logisch zo hoor. Tenzij je een heel kleine suite hebt.



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 10:06:08

Bij ons is het ook zo, maar wij vinden beiden dat de suite samen moet zitten. Dus wij hebben aan de feestzaal gevraagd om te zorgen dat er een grote ovalen tafel is met een verlengstuk voor de suite. Al de anderen zitten aan ronde tafels. Ik begrijp dat je op die dag samen wil zitten met je familie en diegenen waarvoor jij hebt gekozen om in de suite te zitten. Ik zou je ventje toch nog eens proberen overtuigen als ik van jou was... :-D




Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 10:33:16

Ik zou ook liefst de suite samen zetten aan 1 tafel. Dit wordt meestal zo gedaan en ik vind dat maar normaal. Ik zou toch voet bij stuk houden en uw ventje blijven overtuigen! Succes!!



joke
13-8-2011
 Meld misbruik25-8-2012 11:04:01

kop op meid haal al je charmes uit de kast en overtuig dat ventje van je, tuurlijk is het veel logisher dat de suite allemaal samen zit, ik denk ook dat iedereen die bij de suite hoort verwacht dat ze bij jullie aan tafel zitten en het niet zo leuk vinden mocht dat niet zo zijn, bij ons waren er ronde en rechte tafels door elkaar afhankelijk van het aantal en hoe het uitkwam en ik dacht toen ook eerst o nee dat wordt een circus maar was uiteindelijk heel mooi en gezellig en iedereen was tevreden dat ze in groepjes die mekaar hoorden samen konden zitten
veel succes



elke
21-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 11:46:08

Bedankt voor de reacties,Ik ga inderdaad mijn charmes toch nog maar eens bovenhalen dan. Ik wil echt graag dat iedereen bij ons aan tafel zit. Ik kies niet graag.
Eventueel aan de feestzaal vragen of er een mogelijk is voor ovale tafels.



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 12:22:50

Ik hoorde ooit eens dat bruid en bruidegom apart zaten van de rest. Met twee aan een tafeltje.

(Totaal naast deze kwestie eigenlijk, maar moet er nu juist aan denken..)

Je gaat toch veel rond op je feest en dan heb je af en toe even een tête à tête met jullie tweetjes :)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 22:52:25

Bij ons ook, iedereen aan ronde tafels, en dan een rechthoek voor de "suite". Alleen, wij hebben beslist onze ouders niet mee aan onze tafel te zetten en enkel met de getuigen aan tafel te zitten. De ouders van mijn verloofde zijn nl gescheiden, en dat komt anders niet goed.

Om jaloezie te vermijden, kan ik dus helaas niet bij mijn ouders zitten.... Maar langs de andere kant, een tafel vol naaste vrienden is ook best leuk. En zo kunnen de ouders trouwens zitten naar bepaalde gasten die zij graag wilde uitnodigen zoals collega's van hun, of hun beste vrienden - waarvan je anders niet goed weet waar je ze plaatsen moet. Iedereen gelukkig dus.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...