Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verstuikte teen

  25-8-2012 8:37:03
Hoikes,
Ja, daar moet je dus weer Elke voor heten he.
Gisteren was ik samen met de kinderen op de trampoline aan het spelen, met wat ballen.
Ik natuurlijk zo dom om erop te springen terwijl er nog een bal op lag.
En lap ik spring erop met mijn voet, gevolg: dikke en pijnlijke teen.
Ik durf er zelfs niet mee naar de doktr te gaan uit schrik dat hij gebroken zou zijn en dat ze me gaan ingipsen.
Stel je voor, trouwen met je been in de gips.
Ik denk wel dat het een verstuiking is, dus tape hem maar in en gebruik ijs een voltaren gel.
hopen dat hij snel beter is

elke
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1669


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2012 9:59:47

Ik zou net wel naar de dokter gaan gezien hij wrs meer kan doen dan dat jij zelf doet. Zo zal je mss de juiste medicatie krijgen waardoor het sneller geneest. Gewoon bij zeggen d je binnenkort huwt en weigert een gips te dragen op je huwelijk, enkel tape,... Want als je er blijft mee lopenen niet echt weet wat je doet, kan het ook slechter worden... Waardoor je het plots niet meer kan houden en dan mss wel voorbeeld week van trouw in plaaster moet. Pas op, wil je geen angst aanjagen, alles behalve want ben ook geen dokter eh, maar dit zou hetgeen zijn die ik zou doen.



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2012 10:27:20

volgens mij leggen ze een gebroken teen niet echt in gips, eerder tapen. Nu je hebt nog tijd, als sporters maar een paar weken out zijn met zoiets dan zal dat bij jou ook wel geen probleem zijn. maar toch best even checken met een dokter, je zou niet willen dat je teen scheef groeit ofzo.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 10:28:44

Ai ai. Als je uw teen nog kan bewegen, dan is hij normaal niet gebroken. Maar toch zou ik voor alle zekerheid naar een dokter gaan. Dit zal je toch helpen om het zo snel mogelijk te laten genezen en dan kan je zonder pijnlijke teen trouwen. :) Gewoon zeggen dat je op die dag zeker niet in de gips wilt liggen maar als je dit nu nog enkele weken goed verzorgt, dan komt dat zeker in orde! :)



elke
21-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 11:43:15

Hoikes,
bedankt voor de reacties.
Ik ga afwachten tot maandag (het is nu toch eekend) en kijken hoe het dan is, als hij dan nog pijn doet ga ik ermee naar de dokter.
Ik kan hem bewegen dus ik denk niet dat hij gebroken is.
Hopen dat hij op 4 weken genezen is he



Ellemieke

 Meld misbruik25-8-2012 12:45:33

ik zou er sowieso mee naar de dokter gaan. Gebroken tenen worden niet altijd in gips gestoken maar in het slechtste geval moet je de gips maar laten verwijderen in de laatste week... Ik zou er in ieder geval niet mee blijven lopen want zelfs een kleine zwelling kan ervoor zorgen dat je niet meer in je trouwschoenen kan. En geef toe, dat zou toch zonde zijn.

Beterschap !
E.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-8-2012 14:27:07

Hey,
hoe is het met je teen?
Ik heb m'n teen ook ooit gebroken, maar moest niet in het gips.
Maar 't hangt er waarschijnlijk vanaf welke teen het is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al ni meer zeker weet welke teen het bij mij was (naast m'n dikke teen, denk ik).
Maar ik heb gewoon een 2-tal weken platte schoenen gedragen, en daarna weer een klein hakje.
Heb je hoge hakken voor je trouw? Want echt hoge hakken waren voor mij toch niet doenbaar voor een volledige dag.

Alvast veel beterschap gewenst!



elke
21-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 16:11:14

Ik ga er straks mee naar de dokter se. Ondertussen is hij ook blauw geworden.
Het is mijn dikke teen. Hopelijk is hij niet gebroken he.

Ik hou jullie op de hoogte



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik28-8-2012 8:48:13

Aiaiai toch!
Wat was het verdikt?



elke
21-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 9:36:40

Het gewricht is goed geraakt en hij zou even uit de kom geweest zijn.
Maar hij is NIET gebroken.
Nu even rustigaan doen, ijs leggen en intapen en dan zou hij binnen een week of 2 veel beter moeten zijn.

OEF!!!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik28-8-2012 10:14:51

Inderdaad OEF! Zeg dat wel!
En géén hakken dragen, hé. Zelfs niet als je dat écht zou willen. Ik heb dat wel gedaan, zo van "ach, 1 avondje kan toch geen kwaad", en de week nadien heb ik het echt wel gevoeld.
Dus probeer zoveel mogelijk te rusten, en dan komt het allemaal wel goed. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...