Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk van Demetrios

15-9-2006 16:21:14
Hallo bruidjes, heeft er iemand een jurk van het merk Demetrios? Die staan regelmatig in de bruidsmagazines maar zijn precies niet gemakkelijk te vinden. Ik heb hun website bezocht en heb alleen als verdeler D&C Fashion Studio's in Tessenderlo gevonden...Groetjes van Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 785

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-9-2006 9:55:38

Hey,

Ik heb geen jurk van Demetrios, maar moest ik van u zijn dan zou ik gewoon eens kijken op websites van bruidswinkels.
Vaak staat op die sites welke merken ze hebben. Zo hebben bvb. Pierre-Yves (Aalst en Brussel), La Sposa (Roeselare)en Jagré (Antwerpen) jurken van Demetrios, maar ze zullen vast wel niet de enige zijn.
Misschien kan je het ook proberen via google (Demetrios bruid bvb. of Demetrios trouw of Demetrios jurk of zo en dan pagina's uit België).

Veel succes met je zoektocht.

Groetjes, Sissi

Peter

Meld misbruik29-9-2006 3:03:36

Beste Christel,
indien u effectief opzoek bent naar een Demetrios jurk dan kan u best even uw adres bezorgen dan sturen wij een catalogus van de nieuwste collectie en aan de hand van uw voorkeur kunnen wij u doorverwijzen naar het meest relevante verkooppunt.

Groetjes,

Peter Dierckx
Zaakvoerder
D&C Fashion Studio's Ltd.
info@dc-fashionstudios.com

Peter

Meld misbruik29-9-2006 3:04:54

stuur een mailtje naar info@dc-fashionstudios.com en wij helpen u graag aan uw droomjurk.
Groeten,

Peter Dierckx
Zaakvoerder

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...