Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

domme vraag

  24-8-2012 15:46:46
hey hey,
ik heb mss een domme vraag, maar een week voor de trouw zijn er mensen die al gestrort hebben. Van sommige bedragen ben ik echt geschrokken (in de positieve zin welsiwaar!!), maar is dat raar dat je die mensen nu al bedankt als ze je tegenkomt? Ik vind dat zo een beetje knullig, maar anderzijds ben ik echt wel dankbaar hiervoor!

Of zwijg je beter om ze zelf ook niet in verlegenheid te brengen, want je bedankt ze toch achteraf?

Wat is jullie mening (ik weet het, het is een banale vraag, maar ik weet niet geod was mensen daarin verwachten...)

clara
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1418


caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-8-2012 15:49:19

Ik zou ze nu al bedanken hoor :). En domme vragen bestaan er niet ;).
Is leuk he, als je zo de stortingen ziet binnenkomen :). Heel veel aftelplezier nog!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-8-2012 15:59:04

Ik zou het toch ook zeggen als je ze ziet, ze zullen daar heel blij mee zijn. :)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-8-2012 16:14:07

Hey,


Persoonlijk zou ik het ook tegen die personen zeggen!
Waarom! vorig jaar ook naar een trouw geweest, we hadden ook opvoorhand een mooi bedrag gestort. maar de trouwkoppel hebben daar nooit iets van gezegt tegen ons.

Speciaal na gekeken of het wel op de juiste rekening was gestort..

Dus een dankje is dan wel op zijn plaats vind ik!

Groetjes



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 16:17:55

Wow, wij hebben ook net onze eerste storting gehad... Aangezien het van familie is die we niet veel zien ga ik niet op voorhand dank u gaan zeggen maar ik ga wel een gepersonaliseerd berichtje bij het bedankkaartje steken en achteraf eens langsgaan met de trouwfoto's/huwelijksreisfoto's om dan nog eens merci te zeggen



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 16:54:16

Ik bedankt ze ook al hoor :) Ik schrik alleen een beetje van het aantal mensen dat nog maar gestort hebben, we zitten nog maar aan 10 procent. Nu, ik denk wel dat de meeste mensen het de week van de trouw doen, maar is dit niet heel erg weinig? Hoe zit dat bij jullie?



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:03:35

Ik denk dat er velen het de week van de trouw doen Ellen ;-)!
Wij hebben vooral al stortingen binnen van mensen die werden uitgenodigd, maar niet kunnen komen...wat wel heel lief is vind ik :-).
Die mensen krijgen zowiezo een bedankt kaartje achteraf!

groetjes!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-8-2012 17:14:38

Ik denk ook dat veel mensen pas op de trouw zelf geld geven ... zo doen wij het toch altijd. Dus er zal nog wel veel bijkomen :-)
Ik wist zelfs niet dat er mensen zijn die op voorhand al geld storten. Wat doen die dan op de trouw zelf? Want dan kunnen ze niets meer geven hé ...



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:18:09

Ik denk gewoon een kaartje geven, zonder iets in? Ik weet het je te zeggen binnen een dikke week ;)



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:26:29

Ik heb mijn familieleden die op voorhand gestort hadden, gebeld om hen te bedanken! Dit werd zeer erg geapprecieerd door hen.



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik24-8-2012 17:43:12

ik wist ook niet dat mensen op voorhand storten! noteren jullie dan jullie bankrekening bij de uitnodiging? is dat niet raar?

groetjes



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:53:10

Wij hebben op onze uitnodiging gezet: cadeautip: en dan onze rekeningnummer.
Ik denk dat dat nu wel vaker gebeurd...Ik vind het in ieder geval handiger, en je moet niet met een hoop cash rondlopen...



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:55:59

Ah nee, wij hadden er ook nog zoiets voorgezet van, We hebben al potten en pannen, maar nog duizend en één plannen. Cadeautip, rekeningnummer.



clara
1-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 9:44:07


bedankt vor het advies! Ik ga alleszins zeker de mensen die ik dus zie en al gestort hebben bedanken :)

bij ons ook nog maar 10% gestort hoor. En voornamelijk mensen die niet komen eigenlijk. Veel zullen iets geven denk ik de dag zelf of mss zijn er die willen zien wat ze krijgen voor ze storten? Vrienden geven dat ook nog al diwijls af in van die ludieke "verpakkingen".
mensen die niet komen en die ik nooit zie maar toch gestort hebben zal ik zeker achteraf een bedankkaartje sturen. Vind dat sowieso super lief!

@saskia: envelopje staat tegenwoordig op elke uitnodiging voor om het even welk feest (zelfs pensioen en verjaardagsfeesten!), dus we hebben dat er ook zo'n beetje opgezet zoals ellen



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-8-2012 15:58:23

Wij storten ook altijd rond de trouwdatum.
Op de trouw zelf geven we dan een klein zelfgemaakt cadeautje met een kaart.
De laatste keer had ik een bolvormig vaasje gevuld met gekleurde steentjes (van die siersteentjes) en koperen muntjes (0.01, 0.02 en 0.05 euro). Daarboven stond dan een mini spaarvarkentje dat net met z'n snuitje boven het vaasje uitstak. In het gleufje zat dan een briefje met daarop "de rest van de centjes staan op de rekening".
Zo hadden we toch iets om te geven, en was het geen cash geld.
Ik zou zelfs liefst zo veel mogelijk op de rekening zien verschijnen en zo weinig mogelijk de dag zelf krijgen. Want je zit dan wel heel de avond met al dat geld in de feestzaal, hé.



clara
1-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 16:37:29

dat is een super leuk idee om zo iets kleins af te geven! Ik ga dat onthouden voor als ik zelf naar een trouw moet :)



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik28-8-2012 8:46:51

Ik kom ook niet graag met lege handen toe, en vaak zijn er al zoooooveel boeketjes bloemen & planten, dat ik liever iets anders geef. En een vaasje kunnen ze altijd gebruiken, hé. ;-)

Veel plezier zaterdag!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...