Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 9 dagen op de teller

  22-8-2012 21:26:38
vorige week heeft mijn getuige mij laten zitten, het was mijn nicht, en voor nen bon van de wellness (die blijkbaar op die datum verloopt) kon ze die niet inwisselen met een vriendin en daarom kon ze helaas niet komen, dit kreeg ik via een berichtje op facebook... stel u voor!!!
gelukkig heeft mijn vriendin me uit de nood geholpen.
ja kan je voorstellen de stress die ik de laatste dagen heb opgelopen niet voorzien was, mijn schoonzus die nog een paar eisen stelde, alle soit heb ver alles gehad...
vandaag hebben we de kindjes de kleertjes aangedaan, vrijdag voor de laatste keer proefkapsel en mijn kleedje passen, dan zou alles zo goed als in orde moeten zijn, dat ik tegen zaterdag zonder problemen kan huwen met mijn aanstaande, waar we al zolang naar uitkijken!!

wendy
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1544


Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik22-8-2012 21:33:55

Amai, ik sta er soms versteld van hoe sommige mensen kunnen reageren. Zo kort voor de trouw zeg je toch niet meer af, zeker niet als je de getuige bent, en al zeker niet voor een welnessbon die gaat vervallen... Gelukkig heb je al een nieuwe getuige. Geniet van je dag!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:40:25

Ik zou haar op de dag van de trouw sturen...
Veel plezier in de wellness!

Amaai! Dat is echt erg! Dat nu alles maar vlotjes verloopt :)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:46:07




sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-8-2012 21:56:37

amaai da's idd ni leuk, voor de welness dan nog wel?!
der waren dit jaar maar 366 andere dagen om te gaan?!

k weet het de mensen tegenwoordig... mijn getuige is wel gekomen maar heeft de dag vooraf nog heel men planning in de war gestuurd!
eerst had ze zelf iemand die haar make-up deed, dan ging deze met vakantie en vroeg ze of mijn madammeke die van haar en de mama kon doen, ikke da allemaal geregeld, de dag ervoor belde ze dat ze het toch door iemand anders ging laten doen ==> ik had niemand meer om mij aan te kleden?! is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen, de kapster en de fotograaf hebben dit gedaan...

op onze dag zelf waren er ook "fijne mensen" die hadden gezegd dat ze kwamen en dan toch zonder te verwittigen niet zijn komen opdagen (10 in totaal?!) zal de mentaliteit tegenwoordig zijn blijkbaar...

laat het dus vooral niet aan u hartje komen, geniet van de mensen die er WEL zijn en geniet van elkaar!
xxx



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 22:49:41

Amai schandalig! Uw getuige dan nog wel!! En idd voor een welnessbon.. Wat een reden. Dat kan ze toch een andere dag inplannen. Ze is het gewoon niet waard om nog te komen! Gelukkig heb je iemand anders gevonden waar je wel op kunt rekenen; Trek het je niet aan en amuseer je met de mensen die wel om je geven. Geniet nog van alle momenten!



wendy
1-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 10:21:45

bedankt voor jullie reacties, doet goed te weten dat er nog zo gevallen blijkbaar zijn en dat ik dit niet alleen ben :))



wendy
1-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 10:23:49

en niets laten weten en de mensen met hun eten laten zitten dat is idd de mentaliteit tegenwoordig, bij mijn schoonzus waren dat er ook ong 10 personen die hun kat stuurde, reken aan gem 75-100 euro voor den dag... genoeg he, en dan hopen dat de zaakvoerder beetje meewerkt of je kan dat nog betalen ook...



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik23-8-2012 11:34:59

wij hebben gewoon zo snel mogelijk gebeld en dan heeft hij deze personen (indien wij vooraf nog verwittigd hadden, want jaja de week van den trouw hadden er ook nog 10 afgebeld...), deze heeft hij in mindering gebracht, die die dag zelf niet opgedaagd zijn heeft hij niet in mindering kunnen brengen gezien hij hier uiteraard al alles voor klaargemaakt had en zijn personeel voor voorzien had (wat ik uiteraard ook kan begrijpen

t ergste van al vond ik nog dat deze mensen niet eens een kaartje ofzo na gestuurd hebben! (sommige wel, maar die konde toch ook op 1 hand tellen...)



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik23-8-2012 14:58:07

Amai, en dat is dan familie .

Mijn trouw is nog veraf maar ik verschiet ervan als ik lees hoeveel mensen nog zo last minute afzeggen of gewoon niet komen opdagen. Dat is zo jammer van je geld he, het is zo al allemaal duur genoeg...



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik23-8-2012 16:40:45

idd, maar zoals ik al zei, laat het vooral niet aan u hartje kome! ik weet heel goed wie die mensen waren, ik ik zal dat ook heel goed onthouden wanneer die nog eens een feestje geven ;-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-8-2012 19:32:26

my god - hoe erg!
vergeet de gemeente niet te informeren dat je je getuige nog veranderd heb!!!



wendy
1-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 20:22:24

ja dat was ik vergeten!! help...



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik23-8-2012 22:09:17

da gaat nu nog wel gaan, die papieren maken ze desnoods de dag zelf nog in orde gene paniek! ;-)



wendy
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 19:47:41

moest geen naam opgeven, gelukkig :-) gewoon dat mijne getuige zijn pas meeheeft ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...