Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking

  22-8-2012 18:01:13
heeft iemand ideetjes voor cadeaus die kunnen gegeven worden aan de getuigen en ouders om hen te bedanken?

delle
5-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1242


sofie
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 18:15:03

Hallo

Onlangs vond ik een leuk ideetje op het internet.
Je kan een sfeerlicht laten bedrukken met foto en tekst.
Dit is iets wat ze echt kunnen gebruiken en uitzetten met een theelichtje in.

http://www.kaars-met-foto.be/index.html




sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-8-2012 19:05:43

wij hadden voor onze getuigen een plaat met aan de ene kant een foto van onself en aan de andere kan "bedank om onze getuige te zijn"
http://www.brianto.be/product/432/foto-standaard-viralu...

voor onze ouders hadden wij een canvas laten maken, hier hadden we best wel wat tijd in gestoken. we hadden hier 4 foto's op staan diagonaal 2 van ons als koppel en langs de andere diagonale zeide 2 van ons als gezin (met ons kindje er bij)
http://www.canvasdeal.nl/nl/info/prijzen

wij hadden ons zoontje (die op dat moment 11 maanden was) ook echt betrokken door zijn naamgevingsfeest (soort van doop) op hetzelfde moment te doen, voor de meters en peters hebben wij een fotoboek met enkele leuke fotokes van "1 jaar stan" laten maken.

iedereen was super blij met de cadeautjes!




kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:00:18

Ik heb ook veel gezien op brianto! en al besteld



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-8-2012 21:49:49

ja k heb daar ook een houten pen in een doosje besteld om mijn getuige te vragen, was suoer schoon en t was een geweldige service! k had het s ochtends besteld en den dag nadien had ik het al! (ik woon nu zelf wel in olen t was wel per post) maar geef toe das wel super super snel he :-)



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik22-8-2012 22:29:15

Voor onze getuigen (vriend en broer) hadden we pennen bij Vistaprint besteld waarop 'Best man' op gegraveerd stond. 's Avonds hebben ze elk nog een fles cava gekregen.
Voor onze ouders hadden we manden laten maken met allerlei lekkers. Zij krijgen nadien nog een uitvergrootte foto en een fotoboekje.
Groetjes!



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik22-8-2012 23:18:08

Ik had voor onze ouders iets besteld op brianto, zelf een tekstje laten graveren, goeie service. Voor mijn zussen (getuigen) had ik oorbellen laten maken en voor zijn broers hadden we nog een fles cava. Ik vind dat het vaak meer het gebaar is dat telt, en ze gewoon eventjes in de bloemetjes zetten tijdens je speech.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...