Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

light in the box betrouwbaar?

  22-8-2012 17:50:56
ik heb leuke sieraden gezien op www.lightinthebox.com . Is deze site betrouwbaar. gebeurt levering correct en zien de juwelen er zo uit als op de foto? Heeft iemand hiermee ervaring?

delle
5-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2063


Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik22-8-2012 17:56:06

ik volg hier even
ik zou daar graag een kleedje bestellen voor mijn dochter



debora
18-7-2014
 Meld misbruik22-8-2012 19:04:46

Ik heb hier onlangs deze vraag ook zien staan. En twijfelde hier zelf ook aan.

Heb best wel wa negatief commentaar erover zien staan, dus ik ga daar al zeker nie meer bestellen!!

Misschien kunt ge het is effe opzoeken hier he!



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik22-8-2012 20:35:10

Hallo, Ik denk dat je geluk moet hebben :-( ik had ook al positieve reacties gelezen dus ik dacht het mij te riskeren... Ik heb een set gekocht van ringkussen, bloemenmandje, kousenband en gastenboek. Ik heb onverwachts 30 euro extra douanekosten moeten betalen bij levering (het kostte zelf 60 euro of zoiets). Het lijkt niet zo op de foto, het gastenboek is echt klein, de kousenband ook. Mijn vriend heeft gezegd dat het ringkussen er te onnozel uitziet :-( ik ga het dus voorlopig niet meer doen, maar ik denk dat je misschien wel mensen hebt die wel meer geluk hebben gehad. Dus ben benieuwd naar andere reacties...



Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik23-8-2012 8:08:44

Hallo,

Ik via light in the box een stola besteld en bedankdoosjes voor mee te geven na het feest. De prijs was goed (was met korting) en de levering was zoals gepland. Ik heb alleen ook doaunekosten moeten betalen nadien van fedex dit was 22 euro ongeveer... Maar ik ben heel content van de kwaliteit van de producten!!!



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik23-8-2012 12:37:29

Beste,



Ik heb vorig jaar ook iets besteld op light in the box..Het had natuurlijk niets te maken met onze trouw.
Ik heb toen 2x een make-up set gekocht, en ik ben wel tevreden van de service.
Geen extra douanekosten, en alles werd op tijd afgelevert.
Ik heb zelf geen idee hoe goed ze zijn met de trouw gerelateerde cadeau's....
Maar ik was wel zeer tevreden over de producten.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-8-2012 13:42:51

tja, de verhalen die ik gehoord heb, zijn wel meer over als je daar een trouwjurk koopt. Maten die nie kloppen (is dan op maat gemaakt), stof da heel goedkoop lijkt, enzo...

En die risico zou ik persoonlijk nie durven nemen voor zoiets belangrijks



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik23-8-2012 15:07:31

Ahja, geen probleem.

Maar zo'n belangrijke dingen zou ik daar zeker niet kopen.Zeker als je al negatieve verhalen hebt gehoord.
Ik vind da je trouwjurken moet passen, en zelf al zie je er een heel mooie, de kans is dan groot, dat je er niet met staat, en omgekeerd.(was bij mij ook)

In ieder geval nog veel succes met je zoektocht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...