Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ en fotograaf in 1

  15-9-2006 8:29:29
Ik heb hier ooit is gelezen over een dj en videograaf in 1. Hij komt dan met een groot scherm en wa hij filmt komt direct op da groot scherm. en er komen ook clips op van de muziek die hij speelt, kan iemand mij zijn naam en gegevens geven aub?

Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 686


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-9-2006 16:16:43

Dat ziet er inderdaad mega cool uit...! k hoop dat er nog iemand die gegevens heeft. moest er iemand ervaring mee hebben ook graag je mening
Groetjes van Christel



dierk

 Meld misbruik15-9-2006 16:41:17

Hey Nathalie,
Wij zijn momenteel druk bezig om er eventueel mee te starten tegen eind 2006, er zou plasma tv ofwel diascherm komen op de huwelijksfeesten die we verzorgen,een breedbeeldcamera gericht op de dansvloer,iedereen zou zichzelf zien dansen op de plasma of het diascherm, en uiteraard zouden we die dansavond ook volledig opnemen op dvd! Meermaals krijgen we die vraag!Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen, www.studiohappymusic.be



Bart

 Meld misbruik16-9-2006 4:04:51

check eens op: http://www.videoreportages.be/index.html

mijn bedenking is wel, hoe kan je in hemelsnaam die 2 combineren, zowel videograaf als dj is een full time bezigheid ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...