Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen voor mensen die enkel kaartje opsturen

  22-8-2012 11:46:13
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie ook een bedanking voorzien voor mensen die niet gevraagd zijn op het feest, maar wel een kaartje hebben opgestuurd om ons te feliciteren?
Wij zullen na ons feest een foto opsturen ter bedanking van de mensen die op ons feest aanwezig waren of voor mensen die ons een cadeautje of geld cadeau gedaan hebben. Maar wat doe je met mensen die enkel een kaartje hebben opgestuurd?

Groetjes
Ellen

Ellen
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1379


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 12:00:38

Ik zou er ook eentje geven. Wij hebben ook extra bedankjes voorzien om te geven aan mensen die ons voor of na de trouw een kaartje geven. Is iets kleins en ze zullen het wel appreciëren.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik22-8-2012 12:03:29

Ik heb als ik enkel een kaartje stuur nog nooit een bedanking gehad en het eigenlijk ook nooit gemist of verwacht. Het lijkt me niet nodig maar je mag het natuurlijk wel doen (hoeft ook niet naar iedereen die een kaartje heeft gestuurd).



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-8-2012 12:04:41

tgoh k denk ni da wij zo ver gaan gaan, k geloof da je bij ons die mensen trouwens op 1 hand kan tellen :-)

wij hadden er wel een aantal die gezegd had dat ze gingen komen, maar uiteindelijk niet gekomen zijn! hebben uiteindelijk nadien ook niets gegeven zelfs geen kaartje, deze mensen krijgen van ons ook geen bedanking! dat was een duur grapje!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-8-2012 12:11:36

Van degene waar wij een kaartje naar stuurden, kregen we telkens een aandenken terug, meestal een foto van hun dag.

Wij gaan net hetzelfde doen. Het is een kleine moeite.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...