Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Silverspoon

  22-8-2012 9:58:17
Hallo,

Heeft er iemand al ervaring met catering Silverspoon?
Wij denken er sterk aan hen te nemen, maar kennen hen totaal niet.
Hoop dus op jullie reacties (positief én negatief)!

Bedankt!

Annelies
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2267


Eva
21-9-2013
 Meld misbruik22-8-2012 10:13:56

Ze hebben de catering gedaan op een event van het werk en dat was dik in orde. Verfijnde keuken.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 10:36:50

Goede catering, maar één van de duurste!



Eva
4-11-2013
 Meld misbruik22-8-2012 11:25:21

ik heb hen ook gemaild en ze gingen mij bellen om alles te bespreken..
hadden zelfs datum en uur afgesproken!
Tot op heden heb ik nog steeds geen telefoontje ontvangen en ik vertik het om hen zelf opnieuw te contacteren ;-)



Annelies
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 11:26:32

Ik heb enkel nog maar de brochure van hen gekregen van herst/winter.
Aan de voorstellen voor lente/zomer volgend jaar zijn ze nog aan het werken.
Die prijzen lijken me echter supergoed mee te vallen!
Ik weet dat dat natuurlijk relatief is, maar toch.
Ik had hen sowieso ook gevraagd of je hen ook kan boeken als je een zaal hebt waarbij je vrij bent van catering. In dat geval gaan de prijzen inderdaad wel een stuk de hoogte in.

Maar in elk geval al bedankt voor jullie reacties.
Als iemand nog ervaringen met hen heeft, laat het dan zeker weten!



Annelies
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 11:29:05

Eva,

Dat is best wel raar.
Ik heb weliswaar enkel nog maar e-mailcontact met hen gehad, maar ze hebben me steeds de dag zelf of de volgende dag geantwoord. Ik kan daar dus zeker niet over klagen.
Heb Bart zelf vandaag nog aan de lijn gehad en hij deed ook wel moeite om mijn vragen te beantwoorden.
Misschien toch zelf nog eens proberen, waarbij je natuurlijk wel op je strepen staat deze keer wél antwoord te willen! :)



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:31:18

Wij zullen ook Silverspoon hebben als cateraar (komt bij de zaal), dus ik kan je een maandje voor je trouw laten weten of het goed was :-D
4/9 doen ze een proefdiner, anders vragen of je mee mag doen? Ev tegen betaling?



Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik22-8-2012 22:49:33

Wij zijn vorig jaar naar een receptie geweest die zij verzorgden en dit was meer dan in orde!



Annelies
18-5-2013
 Meld misbruik23-8-2012 8:51:47

Linda,

Mag ik vragen welke zaal jullie gekozen hebben?
Wij waren met de Faculty Club bezig, waar Silverspoon nu ook optreedt als vaste cateraar.
Van wie gaat dat proefdiner uit? Van de feestzaal of van Silverspoon zelf?
Is dit specifiek voor jullie ingericht of is dit algemeen voor alle mensen die voor komende zomer bij hen geboekt hebben?



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik23-8-2012 9:56:41

Hey annelies, wij trouwen in de Faculty Club. Volgens mij gaat het van Silverspoon uit. (Het gaat niet door in de Faculty Club) Het is niet specifiek voor ons, maar voor alle koppels die in de komende tijd zullen trouwen. We mogen met 6personen komen en dit is gratis.



Annelies
18-5-2013
 Meld misbruik23-8-2012 16:16:32

Bedankt voor de informatie, Linda!
Wij zijn, zoals gezegd, ook via de Faculty Club met hen bezig.
Ik heb over dit proefdiner nog helemaal niks gehoord, maar dat is misschien/waarschijnlijk omdat wij nog slechts een optie hebben en het dus nog niet definitief vastgelegd hebben.
Ik ga dan misschien toch eens horen bij Silverspoon.

Hebben jullie het menu voor jullie trouwfeest dan al vastgelegd met Silverspoon of wachten jullie eveneens op de lente/zomerbrochure om dan jullie menu/buffet/receptie te kiezen?

In elk geval alvast bedankt voor de info!



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik24-8-2012 10:25:00

Of misschien zit het proefdiner al volzet . Alles wordt bij ons geregeld via de Faculty Club, van wat ik begreep is het niet echt de bedoeling om de cateraar "te gaan lastig vallen" , daarvoor hebben ze een contact persoon (erik).

Ik denk inderdaad dat je definitief geboekt moet hebben om gratis te kunnen deelnemen.

De menu wordt zo lang op voorhand nog niet vastgelegd hoor We moeten inderdaad wachten op de lente/zomerbrochure



AS
14-10-2014
 Meld misbruik11-4-2013 17:50:24

Hey dames,
Hebben jullie goede contacten met Silverspoon / Faculty Club?
Jullie dag komt dichterbij, wij zijn nog opzoek naar een geschikte zaal. Vanavond een bezoek bij Faculty Club, uiterst benieuwd hoe het zal zijn!
Hebben jullie het gevoel dat je voor alle extra's veel moet betalen?
Groetjes



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik12-4-2013 11:58:55

Welke extra's zoek je? Bedoel je?
Ik heb geen klagen van Silverspoon noch van de Faculty Club.
Ik hoop dat jullie dag dan nog vrij is. 14maand op voorhand was onze datum al niet meer vrij.



Cxxxx
3-1-2015
 Meld misbruik7-3-2014 1:48:10

hallo dames!
we zijn van plan om volgend jaar ook in Faculty Club met Silverspoon te trouwen.
Wat zijn jullie ervaringen geweest?
Alles lijkt tot in de puntjes verzorgd, mooie zalen, indrukwekkende belichting, er wordt samengewerkt met goeie DJ (naar verluidt), goeie bloemist, én met Silverspoon.
Kunnen jullie wat vertellen hoe receptie en diner is meegevallen met Silverspoon? Valt er wat te "customizen" naar eigen smaak?

heel erg bedankt bij voorbaat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info