Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Cindy

14-9-2006 9:08:18
Jaja, wij trouwen inderdaad ook op 08/09/2007. We hebben voor de cofar gekozen.
Eigenlijk was ik verliefd op de zaal "ter eeste" in Roeselare. Maar die was ongelooflijk duur!
Ook hebben we al ervaring met de cofar/visscherie. Mijn vriend zijn zus is getrouwd in de visscherie.
Hebt u al veel gepland?

Evelien
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 333

cindy
8-9-2007
 Meld misbruik14-9-2006 18:15:02

Hallo Evelien,

Ik vind het wel grappig als ik uw berichtje lees want wij hebben getwijfeld tussen de cofar en de vossenberg en het is de vossenberg geworden. Ik heb nog niet veel gepland, ik ben nu aan het kijken voor vervoer, ceremoniemeester, fotograaf en zang tijdens de viering. Binnen een maand zal ik eens gaan toeren voor een trouwkleed.

Allé, ik wens u alvast veel success met de voorbereidingen. Als er iets is, dan mag je altijd een berichtje posten. Trouwens van welke gemeente bent u als ik vragen mag?
ik van tielt

groetjes, cindy

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik15-9-2006 8:32:11

Hey Cindy,

wij wonen in Waregem. Ik ben eigenlijk van Gits afkomstig vandaar de vossenberg. Als kind heb ik er veel gezwommen enzo...
Amaai, ik dacht eigenlijk dat ik pas in januari-februari eens moest toeren voor een kleed :s
Ik wens je ook veel succes toe met de voorbereidingen en voor u geld hetzelfde hé, als er iets is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...