Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geslaagde trouwdag

  20-8-2012 14:10:28
Hey iedereen,

Ondertussen zie ik hier dat we al 23dagen getrouwd zijn.
Wat gaat de tijd toch snel zeg.
Ik zal dan toch maar een verslagje over mijn dag schrijven :-)
De dag voor onze trouw zijn we nog naar de zaal geweest om wat dingen nog te gaan afgeven en een laatste check te doen dat alles klaar was.
Ondertussen hadden we het weerbericht ook al gezien en het beloofde toch nog een mooie dag te worden.
We hebben toch samen geslapen omdat dit het eenvoudigste was, ik heb goed geslapen maar mijn man heeft geen oog toe gedaan (zenuwen lol).

We hadden door de politie borden laten plaatsen zodat de suite en de ceremoniewagen gemakkelijk konden parkeren.
Deze stonden er al vanaf woensdag en gingen op vrijdag al in werking maar natuurlijk stonden er nog auto's op de dag zelf.
Vlug dus naar politie gebeld, deze waren snel ter plaatse en hebben de eigenaars opgespoord en uit hun bed gebeld om hun wagen te verplaatsen :-)
Ondertussen hadden we beide om beurten al ontbeten en waren we ons gaan klaarmaken, de fotograaf (bovenbuurvrouw) was ook al aangekomen en heeft nog wat foto's genomen van toen we ons klaarmaakten.

De familie begon ook al toe te komen en na iedereen nog een glaasje bubbels te hebben gegeven zijn we naar het stadhuis van Antwerpen vertrokken
Eens daar aangekomen met de ceremoniewagen, kwamen er van alle kanten vrienden aangelopen, toen kreeg ik het toch effe moeillijk, mijn eerste emo momentje van de dag :-)

We mochten al snel naar boven en dan kreeg ik het weer effe moeillijk, maar heb het kunnen droog houden, het was een korte maar mooie plechtigheid en na een kwartiertje stonden we terug op de grote markt.
Nog effe met iedereen gepraat en dan zijn we in de jachthaven van linkeroever foto's gaan maken.
De namiddag hebben we doorgebracht in de tuin van de tante, broodjes en wat drank. Wij hebben ons tegen 16h effe kunnen opfrissen en zijn dan naar de zaal vertrokken.

De zaal zag er fantastisch uit, boven het balkon was de ontvangst met receptie en bij aankomt kreeg iedereen een concertticket, met een artiest op. Na de receptie werd er dan een liedje van die bepaalde artiest gedraaid en mochten ze de foto op de tafel gaan zoeken die overeen kwam met hun artiest.

We hadden een travestiegroep laten komen om de dooie momenten weg te werken tijdens de gangen en dit was gewoon fantastisch.
Elk aan een arm van een travestie zijn we de trap afgedaald naar onze tafel, super was het.
Het eten was fantastisch en de show ook!!
Na het eten zijn we het podium opgestapt en hebben we de getuigen en ouders het podium opgeroepen en hun de cadeau's gegeven.
We hadden natuurlijk voor elkaar ook een cadeau, mijn man heeft een een verwengarrangement cadeau gegeven in een beautysalon en ik heb hem een canvas met een foto van ons cadeau gegeven. Wat er leuk aan was is dat de foto was opgemaakt uit honderden kleinere foto's van onze reizen die we allemaal al gemaakt hebben, een mozaiek dus, hij vond het fantastisch.

Mijn moeder en Nonkel hadden ook nog iets moois in elkaar gestoken, allemaal foto's van onze jeugd tot nu met bijpassende muziek, het was echt mooi.
Daarna natuurlijk de openingsdans, we hadden alle vrienden gevraagd om op het balkon te gaan staan en ze hadden allemaal een confettiekanon gekregen, op de laatste tonen van onze openingsdans zijn er dan 24 confettikanonnen afgegaan, fantastisch was het.

Natuurlijk cliche maar de dag en avond was veeeel te snel voorbij.
Ondertussen hebben we 2weken Bali achter de rug en daar heb ik maar 1 woord voor FANTASTISCH

Ook heb ik nu nog groot nieuws te melden, we hebben vandaag de adoptieprocedure opgestart om een kindje te adopteren, we weten dat het waarschijnlijk 4 a 5j wachten is maar de kinderwens is veeeeel te groot :-)

groetjes
Joeri en Romain

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1637


Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:16:33

Fijn verslagje!
Proficiat met jullie huwelijk en we duimen mee dat jullie geen 4-5 jaar op dat ukje moeten wachten en het al veel sneller in jullie armen mogen sluiten! :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:20:36

Oh geweldig verslagje!!
Het zal zeker een fantastisch mooie dag geweest zijn voor jullie!
Krijgen we ook nog een foto te zien? :-) want ik denk dat jullie er allebei wel heel goed zullen uitgezien hebben!

Heel veel succes ook met de adoptieprocedure...geduld is de boodschap, ik hoop voor jullie dat het vlot mag verlopen!!

Veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:21:08

Dikke proficiat!!
Na het lezen van je verslagje kon ik maar 1 ding denken, hopelijk krijgen jullie snel een kindje, bij gelukkige mensen, hoort een gelukkig kindje!!
Veel succes!!



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:46:26

Een heeeeele dikke proficiat! Ben ook benieuwd naar (een) fotootje(s), want volgens mij waren jullie echt prachtig! Het klinkt alvast echt onvergetelijk aan jullie verslagje te lezen!

En hopelijk mogen jullie je liefde snel bezegelen met een klein lief wondertje! Ik duim heel hard mee!

Lieve groetjes

Chantal



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik20-8-2012 14:59:34

Zo'n mooie trouwdag dat jullie gehad hebben ! Proficat met jullie huwelijk en veel succes met de adoptieprocedure !

Groetjes,
Jennifer



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:00:03

Ooooh :D Wat leuk allemaal! Dat is wel super zeker, eindelijk "mijn man" kunnen zeggen?Ik moet nog heel eventjes wachten.

En wat een leuk nieuws van jullie adoptieprocedure! Hopelijk gaat het een beetje vooruit en moeten jullie toch niet té lang wachten!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:06:17

Oh super!!
Klinkt als zo'n relaxte overheerlijke mooie huwelijksdag!
Leuk te horen dat 2 weken Bali fantastisch is (ook onze huwelijksreis!).
Toch even kropje in de keel bij het lezen van het adoptiekindje!
Echt fantastisch! Ik hoop voor jullie dat je niet zo lang hoeft te wachten...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-8-2012 15:34:16

Beste Joeri en Romain
Zo te lezen was je trouwdag echt af!!!!!!
Zoals jullie het hadden ingedachten.
Nu ga ik duimen dat jullie grootste wens ook in vervulling zal gaan....

Geniet ondertussen van elkaar!!!


Frida



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik20-8-2012 17:02:14

Proficiat en heel veel geluk gewenst!
Zo te lezen was het een fantastische dag!
Succes met de adoptieprocedure en hopelijk moeten jullie minder lang wachten dan de 4-5j...

Groetjes



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 17:18:53

Waauw proficiat!!!
Succes met de adoptie!

Groetjes



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 18:11:40

Super mooi verslagje! Het klinkt als een perfecte dag met veel .
Geniet nog lang na van jullie huwelijk en huwelijksreis!
Alvast veel succes met de adoptie.

Groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2012 18:26:48

jeeej proficiat!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 18:29:18

Klinkt als een super dagje!! Een dikke proficiat! Geniet nog maar lang na en veel succes met de adoptie! Nog veel geluk samen in de toekomst!



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 12:51:57

Amai, leuk verslagje van ongetwijfeld een leuke dag!!

Ik duim dat alles vlotter zal gaan en dat jullie snel een kindje in jullie huis rond lopen hebben!

Ook ik zou wel eens wat foto's willen zien :-)

Groetjes en heel veel geluk samen!!



Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik21-8-2012 15:11:16

Op de foto's is het nog effe wachten vrees ik. Volgende week of de week nadien :-)



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 16:39:28

Super!
Ook de adoptieprocedure gestart... het is iets anders dan 9maanden wachten, maar de vreugde zal minstens even groot zijn!
Veel succes en hopelijk tot gauw!



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik21-8-2012 23:03:59

Een dikke proficiat!!!! We wachten op de foto's :)

In elk geval nog veel geluk samen en hopelijk gaat jullie grote wens snel in vervulling.

groetjes
Nancy



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik20-11-2012 18:04:51

kwam per ongeluk bij u terecht en herinnerde mij dat ik bij u trouw ontzettend benieuwd was naar u fotoootjes.
Stiekem ben ik dit nu nog steeds :)

Groetjes sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...