Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OMG - Feestzaalcrisis

  20-8-2012 12:21:02
Hallo medebruidjes en gommetjes!

Heeft er nog iemand een feestzaal van Bart Claes geboekt voor de trouw? Wij trouwen op 13.10.2012 in de Barrier in Houthalen. Nadat we de zaal hadden vastgelegd en ons voorschot hadden betaald, kwamen we te weten dat Bart Claes in de moeilijkheden zit en mogelijk failliet verklaard kan worden. Onze contactpersoon bij Bart Claes had ons verzekerd dat de Barrier een aparte entiteit is binnen Bart Claes en dat wat de uitspraak ook zou zijn, ons feest sowieso zou kunnen doorgaan in de Barrier. Vanmorgen las ik in de krant dat Bart Claes het faillissement aangevraagd heeft! Ik heb direct gebeld voor uitleg maar ze kunnen ons pas woensdag meer uitleg geven! Met nog maar 54 dagen op de teller is dit echt niet goed voor mijn zenuwen en ik ben me al helemaal aan het opjagen! Ik vind het absoluut niet klantvriendelijk dat we te horen krijgen dat we nog tot woensdag moeten wachten voor enige uitleg, terwijl het wel al in de pers staat! Al de uitnodigingen zijn al gedrukt en opgestuurd, ik ben bang dat we geen andere zaal meer gaan vinden op een kleine 2 maanden tijd. Zijn er nog bruidsparen die een zaal via Bart Claes hebben geboekt en weten jullie misschien iets meer?

Groetjes
Een zeer opgejaagde bruid!

Ilse
13-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 42 | Gelezen: 3115


Sofie

 Meld misbruik20-8-2012 12:34:54

Ilse,

Ik begrijp je paniek. Echter, indien je correcte informatie wenst en een oplossing wil voor je feest, zal je toch moeten wachten op Bart Claes.
Zonder speculeren: in geval van faillissement wordt een curator aangesteld, die de lopende zaken zal afhandelen. De kans is dus heel groot dat jullie feest toch zal kunnen doorgaan, zeker gezien de relatief korte tijdsspanne. But again: zekerheid kan je enkel verwachten van Bart Claes zelf. Met hen heb je een contract, zij weten wat ze nog kunnen doen en wat niet. Ik denk dus eerlijk gezegd dat het je weinig vooruit zal helpen om in paniek op zoek te gaan naar informatie, die misschien toch niet correct blijkt te zijn.

Ik kruis alvast mijn vingers, niet alleen voor jullie, maar ook voor andere mensen die hun feest bij Bart vastgelegd hadden.



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 12:40:12

Hey, ja wij hadden hetzelfde voor!
Normaal moesten wij in mei een voorschot betalen aan Bart Claes, maar gezien dit niet kwam zelf ons licht eens opgestoken bij de zaal. De zaal (is niet dezelfde als de jouwe) had Bart Claes verboden om nog voorschotten te vragen met dat dit boven zijn hoofd hing.
Een maand later kregen we bericht dat onze zaal met een andere cateraar in zee gaat.

Ik vind wel dat jullie pas laat op de hoogte zijn gesteld...



greet
1-5-2012
 Meld misbruik20-8-2012 13:25:30

Hallo allemaal,

Wij trouwen nu zaterdag in een zaal van BC. Onze contactpersoon van de zaal is echt een superpersoon, ze heeft ons gisteren gegarandeerd dat ons feest zeker zal doorgaan, ook al is het voor haar nu zelf heel moeilijk vanwege het faillissement.

Ik wens heel het Bart Claes team dan ook veel sterkte.

Natuurlijk ben ik ook een beetje aant stressen, je weet namelijk nooit :(, en we trouwen zaterdag, dus een back up plan wordt nu wel heel moeilijk. Maar ik heb er vertrouwen in. Ik denk namelijk ook dat er eerst een curator wordt aangesteld, en dat deze zich bezighoudt met de lopende zaken.

Dus Ilse, gewoon eventjes wachten tot woensdag, en eventueel eens mailen naar de contactpersoon van de zaal. Ik kruis mijn vingers voor alle andere bruidjes!

Groetjes,
G





Patrick

 Meld misbruik21-8-2012 16:38:32

Hey,

De Barrier valt onder een andere vennootschap, Innesto genaamd, en daarvoor werd geen faillissement aangevraagd. In principe gaat het goedkomen. Ik duim mee voor jullie.



Paraplu

 Meld misbruik21-8-2012 16:50:56

Patrick,

Dat is niet helemaal correct. Innesto is het (sterren)restaurantgedeelte, dat gaat inderdaad autonoom verder. Maar de feestzaal van de Barrier is ook een van de 4 NV's waarvoor het faillissement aangevraagd is.

Best is om te wachten tot morgen, dan bepaalt de curator of en hoe de lopende zaken moeten afgewerkt worden. Tot dan kan niemand daar iets zinnigs over zeggen denk ik. Kan zijn dat er een overname komt, dat de BC-groep dat nog dient af te werken onder curatele,...

Veel moed!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik21-8-2012 20:16:44

Hallo, wij hebben geboekt in Hof ten Steen op 22 juni 2013 - dus we zitten met hetzelfde probleem. Dit gezegd zijnde, met het "luxe voordeel" dat wij ons nog kunnen keren tegen dan mocht het grondig mislopen.

Nu wij hebben WEL ons voorschot moeten betalen in mei!! 1500€ - die zijn we dus wellicht kwijt, en dat is wel een hele hap uit ons budget....

We hebben hiervoor een mail gestuurd dit weekend, in de hoop iets formeel te kunnen vastleggen VOOR het faillissement - da's dus voor peanuts... :'( (trouwens geen antwoord gekregen...)

Linda, welke zaal heb jij geboekt dan? En met welke cateraar gaan zij dan in zee?? (kan misschien een piste zijn voor wat er met onze zaal zou gebeuren). Lucky you dat jij nog niets aan BC hebt betaald!

Woensdag *bang* afwachten dus...



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik21-8-2012 20:25:50

wij trouwen volgend jaar (14/09/2013) ook in Hof ten Steen, dus we zitten ook in dit schuitje!!
Bij ons hadden ze wel voorgesteld om het voorschot terug te brengen op 150€, dus we zijn niet zoveel kwijt in het ergste geval!
We hopen uiteraard dat het toch opgelost geraakt en dat we toch de zaal op zijn minst kunnen behouden!! Ik ga morgen eens bellen, en ik hoop dat ze met een goed plan B komen (wat ze ons ook gegarandeerd hebben als we de zaal reserveerden!!)




Katia
22-6-2013
 Meld misbruik21-8-2012 22:06:34

Argh, wat een pech dat wij WEL 1500 hebben moeten betalen... ik vervloek mezelf dat ik niet eerder de persberichten heb gezocht.... maar die boite is zo bekend,...ik ben er gewoon niet blijven bij stilstaan.

Laat je iets weten als je nieuws heb? Doe ik zeker ook! dan kunnen we zien of de verhalen kloppen!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik21-8-2012 22:07:13

by the way Ann, wanneer ben jij dan gaan boeken??



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik22-8-2012 16:04:59

Wij hebben ook een voorschot van 1500 euro moeten betalen! Ook een zeer grote hap uit ons budget. Ik heb al contact proberen op te nemen met de curatoren via telefoon en mail, nog geen reactie. Ook onze contactpersoon bij BC laat niets van zich horen. Voor diegenen die hun feest in 2013 hebben gepland, is er gelukkig nog voldoende tijd (natuurlijk wel jammer van het voorschot), maar voor ons begint het echt te dringen. Ik wil weten of ik op zoek moet gaan naar een andere zaal...



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik22-8-2012 20:21:34

wij hebben net vorige week na een dubbele boeking in de barrier onze datum van 28.06.13. moeten verzetten en zouden nu op 18 mei 2013 trouwen...

ik ben toch ook wel even in paniek hoor!
ok, we hebben idd nog voldoende tijd, maar ik heb mijn zinnen nu gezet op de barrier en BEN ZO TELUERGESTELD.
Mijn contactpersoon zou me morgen op de hoogte houden, gelukkig hebben wij nog geen voorschot betaald, ze zou me maandag bellen na telefonisch contact vorige week om een datum af te spreken voor definitief alles te regelen,
maar ik was net iets sneller met bellen na het lezen van de krant :-s
Indien iemand iets hoort? hou ons hier aub op de hoogte ;-)
x



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:04:12

Wij trouwen in de Faculty Club in Leuven. Onze cateraar wordt nu Silverspoon. Deze komt zelfs nog 3000euro goedkoper uit dan BC op het totaal budget.
Binnenkort proefdiner dus we hopen dat het even goed zal zijn als BC, maar de zaal heeft ons dit wel gegarandeerd.
Ik ben inderdaad blij dat bij ons de zaal het initiatief genomen heeft om BC geen voorschot meer te laten eisen. Het is idd nogal een hap uit het budget als je dit kwijt bent.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik23-8-2012 14:27:23

Nog steeds geen nieuws van mijne kant :-/



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik23-8-2012 19:36:18

Idem hier! ik ben al twee dagen naar Bart Claes aan het bellen maar er wordt gewoon niet opgenomen!!!
@ Katia: wij hebben in februari of maart bevestigd en ons voorschot betaald



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik23-8-2012 22:13:33

Ik heb zelf contact opgenomen met de curator omdat ik meer duidelijkheid wou. Hij gaf aan dat ons feest zeker niet meer in de Barrier zou doorgaan, en dat we ook ons voorschot kwijt zijn. Ik ben dan onmiddellijk beginnen rondbellen op zoek naar een andere zaal, niet gemakkelijk en ik begon al de moed te verliezen. Daarna hebben we ook nog een telefoontje gekregen van onze contactpersoon bij BC. Zij gaf aan dat t Driessent in Diepenbeek (dat zit niet binnen de groep van BC) nog vrij was op onze datum en ze gaat navragen of we ons feest door kunnen laten doorgaan. Zo zijn we ook ons voorschot niet kwijt. Het is dus nog even afwachten of dit goedgekeurd wordt en anders hebben we gelukkig al een andere optie gevonden.



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik23-8-2012 23:18:12

WIe hebben jullie als contactpersoon? Ik ga morgen eens bellen en hoop dat ik iemand aan de lijn krijg?!

Maar... in principe, in een faillissement, wordt de barrier verkocht... en allé da lijkt toch vrij waarschijnlijk, zo'n locatie?! en dan het orderboekje? ppffff
Ik zou ook naar driessent willen gaan eventueel, maar dat is een stuk verder en dat wilden we oorspronkelijk niet...
maar ja, vreemd wel dat driessent van bc is, maar eigenlijk ook niet? kunnen we dat dan vertrouwen?



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik24-8-2012 8:58:59

Ja ik ben er ook nog altijd niet gerust in, in de krant stond wel dat Driessent gezond was, maar ik weet het allemaal niet meer. Het zou wel een andere eigenaar hebben, en BC is enkel de cateraar. Het is inderdaad voor ons ook verder dan de Barrier, maar als we zo ons voorschot kunnen recupereren, ben ik wel blij daarmee. We hebben dan ook nog een andere zaal in optie tot we meer duidelijkheid krijgen. Onze contactpersoon is Brixe, maar zij kan ook niet veel vertellen omdat het allemaal nog niet 100% duidelijk is. Ik denk zelfs niet dat zij wist dat de curator alles gaat annuleren, enkel een trouwfeest eind augustus zou nog doorgaan omdat ze dat die mensen niet wilden aandoen, begrijpelijk natuurlijk!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-8-2012 9:16:42

Wacht wacht wacht... Dus als ik de redenering volg Ilse, dan zou het kunnen dat we onze voorschotten niet kwijt zijn als we alsnog feesten in een zaal waar Bart Claes vandaag de catering verzorgt?? Maar Bart Claes bestaat toch niet meer, dus hoe kan dat? Dat zou wel goed nieuws zijn, want dan zou dat betekenen dat wij onze 1500e niet kwijt zijn.


Ik wil er toch graag even bijzeggen dat ik énorm met jullie te doen heb. Veel moed bridies van 2012!!



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik24-8-2012 9:26:58

Wij hebben ook Brixe als contactpersoon... ik ga haar vanmorgen eens bellen!

Lijkt me idd straf dat een andere zaal het voorshot van de ene gaat overnemen, tenslotte is het voorschot van de barrier bij bart claes en niet bij driessent,
nu... in principe is driessent ook van bart claes alleen onder een andere vennootschap! en bc is dan natuurlijk exclusieve cateraar daar.
maar ja, hoe gaat dat dan verder? ik zou willen bellen om driessent te bevestigen, maar die onzekerheid eh!?
x



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik24-8-2012 9:44:55

BC zou dan inderdaad nog de catering doen onder een andere vennootschap Culinarte, we hebben geluk (of ja, dat hoop ik toch), dat t driessent nog vrij is op onze datum. Maar het is nog altijd afwachten of t ook effectief daar kan doorgaan. Ik hoop dat we maandag zekerheid hebben...



Paraplu

 Meld misbruik24-8-2012 9:59:03

't Driessent is een aparte NV. Zij werken volledig autonoom. Op zich is het wel hetzelfde team, dus Bart Claes zelf is daar eigenaar. Omdat hij dat altijd gescheiden heeft, kan hij daar gezond verder werken in principe.

De rest van de zalen werden bediend vanuit zijn kookruimte op de Fordweg, en dat viel allemaal onder de NV Bart Claes. Dan had je nog de Barrier die ook autonoom werkte. Zowel de NV Bart Claes als de Barrier waren in financiële moeilijkheden, en zijn dus failliet. 't Driessent absoluut niet.

Je hebt dat voorschot inderdaad aan de NV Bart Claes betaald vermoed ik, maar het kan zijn dat hij je dat als korting geeft als je naar 't Driessent komt of zo. Dan recupereer je dat inderdaad. Je moet zien wat je zelf wilt. Ik denk niet dat het een risico is om naar 't Driessent te gaan, maar het is natuurlijk toch een compleet andere lokatie (mooi maar toch anders).



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik24-8-2012 10:12:05

Juist Brixe even aan de lijn gehad, ocharme da meisje haar telefoon staat roodgloeiend!

Ze weten nog niets met 100% zekerheid, maar ze zijn bezig om met innesto iets op te zetten waardoor zij de feesten verzorgen.
maar ook over prijzen enzo kunnen ze nog niets zeggen, wsl wel duurder dan omdat het van innesto komt en niet van de catering.
ook ivm andere nv van bart claes driessent en cullinara (ofzoiets) zijn ze bezig om alles op alles te zetten om de feesten toch te laten doorgaan...
ze zou me volgende week als alles op punt stond terug bellen met meer nieuws.
heb driessent wel meteen in optie laten zetten voor onze andere (eerste) trouwdatum.
x



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-8-2012 19:05:15

Blij dat je het zo kan oplossen Amy, en ik hoop dat je vanaf nu enkel goed nieuws te horen krijgt!!

Hopelijk is dat dan voor ons hetzelfde en doen ze met Culinarte dan ook Hof ten Steen, en zijn we dan zo ons 1500€ niet kwijt. Persoonlijk zou ik het erg vinden om bovenop het verlies van het voorschot ook nog een super lekkere cateraar te verliezen... Ik was echt overtuigt van BC zijn kunnen en voelde mij meteen op mijn gemak.

Time will tell :-)



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik24-8-2012 19:08:26

Cullinarte, juist dat was het ;-)

Mijn mallemolen hierboven eh,
ik heb maar schrik dat het tegen dat wij trouwen, alsnog met die andere nv ook misgaat, zoveel gedachten en zoveel beslissingen die (best) dringend genomen moeten worden.
Ik was ook echt overtuigd van bc e de barrier!
Ach ja, even afwachten en na onze vakantie vol goede moed opnieuw eraan beginnen zeker?
x



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik24-8-2012 22:03:58

Dat is zeker Amy, alles komt goed! Geniet maar van je vakantie en maak je niet te veel zorgen!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik1-9-2012 23:40:34

Geen goed nieuws dus he ladies... allee, ik weet niet of jullie ondertussen al nieuws hebben? Bij Bart Claes zelf nemen ze niet meer op... :( Maar ik heb wel nog onze contactpersoon vast gekregen die niet meer waar eerst blussen, zoveel spreekwoordelijke brandjes zijn er...

Het ziet er dus naar uit dat er geen geld meer is voor de "laagste schuldeisers" - wij dus...

Ik hoorde via via dat de bruidjes die slechts 150€ hebben betaald nu toch nog de volle 1500€ moeten storten aan Bart Claes.... :(



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik2-9-2012 12:30:53

Wij hebben ondertussen het nieuws gekregen dat ons feest kan doorgaan in 't Driessent en we zijn ons voorschot op die manier niet kwijt. We hebben dus geluk dat die zaal nog vrij was op onze datum. Woensdag hebben we een afspraak om alles vast te leggen, en dan is de onzekerheid hopelijk definitief weg.



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik2-9-2012 12:33:27

ik probeer ook al twee weken iemand vast te krijgen bij Bart Claes, helaas zonder resultaat! en ik ken het tekstje van het antwoordapparaat al van buiten!
@ Katia: dat van die 150€ bijstorten tot aan de 1500€ klopt niet denk ik, of toch niet bij ons. Wij hebben een contract getekend en een factuur met het bedrag van 150€. Ik heb geen enkel document getekend dat mij verbind om meer dan de 150 te betalen.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik2-9-2012 15:04:36

Oef Ann, ik ben blij dit te horen!!

En ook voor jou Ilse ben ik blij dat jullie een oplossing hebben kunnen vinden. Hopelijk geld dit ook voor ons. Ik zal jullie in oktober meer kunnen vertellen... *STRESSSSSSS*



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik6-9-2012 11:30:25

Hier even een copy paste van twee mailtjes van mijn contactpersoon bij bart claes:

Mail 1, ik had gevraagd of ze al nieuws hadden.

Dag Amy,

Momenteel hebben we geen zekerheid over De Barrier en wordt ons uitdrukkelijk verzocht om geen nieuwe feesten maar aan te nemen voor 2013. Jullie kunnen het risico nemen hier op te wachten, maar persoonlijk geef ik iedereen het advies om een datum in een van de andere locaties te prikken. Wij hebben 28/06/2012 in ’t Driessent nog steeds in optie staan. Wens je deze dan vast te leggen?

Ik verneem het graag.


Mail 2: ik had gevraagd in wie zijn eigendom de barrier nu was en of we eventueel de zaal konden huren en zelf het feest konden organiseren.


Dag Amy,

De Barrier is in vereffening en vooraleer dat deze zaken afgerond zijn en er een koopoverdracht zou kunnen zijn, zitten we snel 5 tot 6 maanden verder.

Groeten






Amy
28-6-2014
 Meld misbruik6-9-2012 11:31:45

Persoonlijk vertrouw ik het zelfs niet om in het driessent te trouwen, want, als 8 van de 9 zaken failliet gaan en schulden verzamelen, hoe gaat het dan hiermee aflopen tegen volgend jaar???

Ik was overtuigd van mijn droomlocatie, maar durf het niet meer riskeren.
xxx



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik8-9-2012 9:24:00

Wij hadden woensdag een afspraak in 't Driessent voor de verdere details van ons feest te bespreken. Omdat onze contactpersoon eerst had aangegeven dat we ons voorschot konden houden, en omdat we ook niet meer zoveel tijd hebben, zijn we ook bij BC gebleven. Tijdens de afspraak bleek dan dat het zo goed als zeker is dat we ons voorschot toch kwijt zijn... Dit omdat de vennootschap in vereffening is en de curatoren beslissen wat er met het geld gaat gebeuren. Dit zal dan naar de banken en de leveranciers gaan, waardoor wij hier niets van terug zien. ik had toch liever gehad dat we dit op voorhand hadden geweten, dan hadden we waarschijnlijk wel voor een andere zaal gekozen, om toch maar 100% zeker te zijn dat het kan doorgaan. We hebben dan wel hier en daar korting of iets extra gekregen, maar daarmee zijn we ons voorschot nog altijd grotendeels kwijt. De Barrier was ook onze droomlocatie. 't Driessent is ook mooi, maar jammer genoeg niet zo mooi als de Barrier. We zullen ons er jammer genoeg bij moeten neerleggen en hopen dat nu alles zonder problemen verder mag verlopen.

@Amy: Als ik jou was zou ik eens gaan kijken in 't Driessent (als je dat nog niet gedaan hebt), dan heb je al een idee. Maar ik denk dat ik toch voor een andere zaal zou kiezen, mei 2013 is nog ver weg, en er kan inderdaad nog vanalles gebeuren.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik9-9-2012 16:27:43

Wij hebben afspraak midden oktober met onze contactpersoon van Hof ten Steen. Momenteel heb ik het gevoel dat we nog geluk hebben (hout vansthouden), omdat we worst case enkel ons voorschot (1500€...) kwijt zijn, maar dat Bart Claes verder niets met de zaal zelf te maken heeft.

Ik heb wel het gevoel dat de cateringprijs een stuk hoger zal liggen dan de menu's die wij van BC gekregen hadden. Da's bovenop het verlies van het voorschot een serieuse streep door onze rekening. Wij hebben natuurlijk een marge ingerekend toen wij voor Hof ten Steen gingen, en hebben toen besloten extra budget in ons trouwfeest te pompen... maar nog eens "2000€" extra voorzien.... ik kan nu alleen maar duimen op een serieuse promotie op mijn werk ;-) haha

Waar ik wel bijzonder kwaad van word: we hebben NOG STEEDS geen enkele brijfwisseling van BC ontvangen????? Hoe kan dat eigenlijk?



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 23:11:02

Katia, Hof ten Steen is ook onafhankelijk van BC, niet? Bij de Faculty Club is dit ook zo. De Faculty Club neemt zelf de kost van het voorschot op hen (of zou dit doen -is bij ons niet het geval-). Uiteindelijk is het de zaal die je verplicht om die cateraar te nemen. Misschien kan je dat ook eens proberen?
In ieder geval is onze nieuwe cateraar goedkoper dan BC, dus het kan ook meevallen ;-)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-9-2012 9:58:53

Inderdaad Hof ten Steen is onafhankelijk van BC, en volgende maand weet ik precies of ze een commerciële geste kunnen/willen doen. Ik laat zeker iets weten van zodra het op papier staat - want na dit alles geloof ik niet meer in mooie verhaaltjes aan de telefoon.

Ik ben blij te horen dat jullie nieuwe cateraar goedkoper is!

Hoe komt het dat ze bij jou niets doen en voor andere bruidjes van de Faculty wel dan?



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik10-9-2012 13:04:32

Wij hadden nog geen voorschot betaald ;-) Faculty club heeft tegen BC vanaf een gegeven moment gezegd dat er geen voorschotfacturen meer gestuurd mochten worden tot er meer duidelijkheid was, dus we hebben geluk gehad.



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik13-9-2012 9:26:29

Voorschotten zijn kwijt, geld gaat eerst naar de banken.
Briefwisseling zal er ook nooit komen vrees ik, BC is failliet en that's it.

(off case, maar onze trappenman is ook failliet gegaan en dat kwamen wij pas te weten toen ze niet zijn komen opdagen om onze trappen te plaatsen, leuk denk je dat je twee dagen erna kan verhuizen, moet je nog op zoek naar een nieuwe trappenman, kort voor bouwverlof en blabla, punt, we zijn nog steeds niet verhuisd).

BC is ondertussen wel overgenomen, werkt nu in loondienst bij een evenementenbureau, weten we omdat wij dat bureau hadden gecontacteerd voor een feesttent ed. even kregen we te horen dat zij ook de barrier gekocht hadden (heel leuk want dat zijn kennissen van ons) maar neen, barrier is nog in vereffening en ze hebben enkel de catering overgenomen, maar geen gebouwen, voorlopig mogen ook zij dus nog niets doen met de locaties.

Wij zijn dus nog steeds op zoek naar een locatie, en ja, ik ken het driessent, ook heel mooi, maar ik vertrouw het niet en wil liefst niet tot op onze trouw in onzekerheid zitten of ook deze zaak van BC failliet gaat gaan.

xxx



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik16-9-2012 14:04:27

Auw Amy.... dat worden kostelijke tijden :-/
Ik kijk enorm uit naar onze afspraak op 21/10 met Hof ten Steen... we hebben nog steeds niets op papier, en ik probeer rustig te blijven, maar dat wordt mettertijd moeilijker...



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik30-10-2012 8:47:05

Hey allemaal,
de heisa rond het faillissement is een beetje gaan liggen, dus ik vroeg mij af hoe jullie deze
crisis opgelost/overleefd hebben?
Wij hebben uiteindelijk besloten om toch hof ten steen te behouden. We hebben opnieuw samen gezet met Jorun en haar man, en ik ben ervan overtuigd dat ze er alles aan doen om elk feest top te maken! iemand van bij ons in de straat is ook 2 weken geleden daar getrouwd en zij waren superenthousiast, dus mijn schrik is een beetje weggeëbd!



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik30-10-2012 9:14:14

Hey hey,

Wij hebben door -verbouwstress en uitstel én natuurlijk ook een beetje de trouwstress ivm de feestzaal- besloten om het over een andere boeg te gooien.

Onze verhuis zit er stilletjes aan te komen en we gaan dan wel op mijn verjaardag volgend jaar 16 maart 2013 trouwen voor de wet, met etentje in Innesto (restaurant bij de Barrier). Maar ipv om op Christof zijn verjaardag volgend jaar te trouwen, hebben we dat een jaartje uitgesteld, dan valt zijn verjaardag 28 juni 2014 ook nog in het weekend.

Dan kunnen we een beetje bekomen van alle verbouwstress, even genieten van ons nieuwe huis, de tuin in orde maken, met onze kids genieten nu ze nog niet naar school moeten én dan volle goesting terug op zoek naar een feestzaal.

We hopen nog altijd stiekem dat de Barrier tijdig verkocht én terug open is tegen dan, maar we hebben voorlopig een optie tot het einde van het jaar in het Fonteinhof te Borgloon.

Ook een superlocatie maar voor ons toch een dik uur rijden, terwijl de Barrier hier op 10 minuutjes is.

xxx




greet
1-5-2012
 Meld misbruik30-10-2012 13:19:51

Hallo,

Onze trouw is doorgegaan op 25 augustus in de Beekhoeve (dus de zaterdag nadat het faillissement officieel was aangekondigd) en dankzij Jorun en haar man was het feest op en top in orde!

Groetjes,



Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik31-10-2012 19:08:10

Hallo allemaal,

Wij zijn op 13 oktober getrouwd en hebben ons feest laten doorgaan in 't Driessent in Diepenbeek, met catering door Gustus, de nieuwe firma van BC. Ik moet toegeven: alles was tiptop in orde, zeer lekker eten, goede bediening en vriendelijke nieuwe contactpersoon. Ik was er ook totaal niet gerust op, maar dat was dus blijkbaar nergens voor nodig! We zijn blij dat we toch nog een feestzaal via BC hebben genomen, ondanks onze bedenkingen. We hebben een superleuk avondfeest gehad!

X,
Mevr. Vanderhallen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info