Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Humpie Dump is een aanrader!!

  20-8-2012 8:18:47
Goeiemorgen allemaal,

Dit weekend het tropische weer getrotseerd en over en weer naar Spijkenisse gereden, bezoekje aan Humpie Dump!

Echt wel een aanrader om de allerkleinsten in een mooi kleedje of pak te steken!!
Mijn kleinste bruidsmeisje heeft nu ook haar 'prinsessenkleed' en gaat dus 7 september 'met Tim en mij trouwen'...schattig!

Het is een halterjurkje geworden, ivoorkleur met pareltjes en beetje kant op...en in haar taille een goud-beige satijnen lintje met een grote strik achteraan...zo mooi! Met de bolero erbij en nog 4 curlies kwam het op 107€.
Schoentjes heeft ze nog niet, maar haar mama ging nog op zoek gaan ;-).

Het is wel even rijden, maar het is een heel gezellige stadje - ook veel andere winkels dus nog even geshopt voor de 'grote' madammen ook nadien :-)!!

Mijn voorlaatste werkweek is ingegaan...volop aftellen!!

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 956


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2012 8:33:23

helemaal mee eens! ons bruidsmeisje haar jurkje komt ook van daar. Wij hebben het wel online besteld omdat de mama het niet zag zitten voor dat eind te rijden maar we zijn dan wel met zen tweetjes gaan kijken welk jurkje we het mooist vonden en hebben dat dan besteld. Prima service en die mini kledingzak is zoooo schattig!



Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 8:42:45

Het is inderdaad een aanrader :) In de familie hebben we 5 jongens die gekleed moesten worden, waardoor ik er 4 keer naartoe gegaan ben. Het viel me telkens op dat die dames die daar werken over een serieuze portie geduld beschikken! Twee keer was het daar super druk, maar dat was aan hen absoluut niet te merken. Ze namen echt de tijd om ons rustig verder te helpen :)
En de prijzen vielen inderdaad ook heel goed mee ;)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 9:13:20

Ja, die kledingzak...gelijk een 'echte'!!! :-)
In een andere winkel sprak een verkoopster er ons over aan dat we niet 'van daar' waren...en dan zei ze oh, komen jullie helemaal uit België naar hier voor die winkel?
Inderdaad ja...:-) maar het was het echt waard!
De verkoopsters zijn super vriendelijk vind ik!!

groetjes!



Ann
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 9:29:32

Wij hebben daar ook alles gekocht. Super vriendelijk en goedkoop!



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 11:31:54

Ik bestelde mijn zoon zijn kostuum daar online.
zéér snel geleverd! en goedkoop!
niet de beste kwaliteit, maar hé, uiteindelijk doen ze dat maar 1 keer aan.

ook positieve beoordeling dus van mijn kant!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 11:36:32

ja, de kostuumpjes heb ik enkel zien hangen...ben niet van dicht gaan kijken :-)
het was vooral een zoektocht naar een mini prinsessenjurk...

natuuuuurlijk had ze haar oog laten vallen op zo een barbieroze kleedje...'IK WIL DIEEEE'...eum neen...de grote prinses is ook wit...'ah ok...een wit dan...' zo gelachen daar in die winkel!!!

groetjes!



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2012 11:46:37

de kostuumpjes vind ik persoonlijk duur voor wat ze zijn. in de 'marokkanen winkels' vind je hetzelfde merk voor een pak minder. maar ze zijn wel suuuper schattig.

:-D ik vind het wel spijtig dat ze weinig gekleurde kleedjes hebben, ik wou eigenlijk iets niet wit ( ook niet roos :-p) maar dan was het op bestelling en dat risico vond ik te groot dan.

anekdote hier: ik had bij eht witte kleedje een turquoise bolero gekocht. Bruidskindje was alles aan het passen en de bolero wou ze niet aan doen want prinsesjes dragen geen trui!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 12:18:47

hihi :-) die kinderen zijn zo grappig é :-)
nu hingen er ook rode kleedjes dacht ik...heb toch wat kleuren gezien, maar wij hebben vooral naar de witte en de ivoorkleurige gekeken :-)



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik20-8-2012 17:35:33

Hebben ze ook kleedjes voor baby's ? Ons bruidkindje gaat namelijk nog maar 11maand zijn tegen onze trouw



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 8:28:51

Ik denk het wel, kijk anders even op de website ;)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...