Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pijnlijke momenten

  19-8-2012 18:03:26
De beslissing is dus gevallen, ons kerkelijk huwelijk wordt omwille van financiele omstandigheden uitgesteld en waarschijnlijk afgelast.
We zijn ook net verhuist en kben net de doos met al mijn folders, magazines, etc aan het uitruimen, allemaal voor in de vuilbak, heb het er toch moeilijker mee dan ik dacht.

Enfin als er mensen zijn die geinteresseerd zijn, ik heb ruim 20kg aan bruidsmagazines (sommige heel goede staat, andere al in geknipt etc) en het boek the wedding planner van antonia swinson (goede staat), geef maar een seintje!

We gaan gelukkig wel op huwelijksreis en dan op de reis een kleine ceremonie doen met ons twee zodat we toch al onze ringen met een mooi gebaar kunnen aandoen (we zijn al voor de wet getrouwd, zonder echt feest).



Ellen
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1901


sophie
14-7-2012
 Meld misbruik19-8-2012 18:17:58

Hey Ellen,

Ik heb je vorige berichtjes hier ook gelezen en ik moet zeggen dat ik het echt wel heel erg jammer vind dat het niet gelukt is om je droomhuwelijk toch klaar te krijgen. Ik hoopte zo dat alles nog in orde zou komen ook met je moeder en zo.
Geniet dan maar eens zo hard van je reisje en jullie intieme momentje. En wie weet komt het er nog wel van he.

Vele groetjes Sophie



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik19-8-2012 18:49:52

Ooh das echt jammer. Ik hoop dat je uw droom toch nog kan waarmaken. Geniet alvast van jullie reis en van de ceremonie onder jullie 2tjes.



Linda
25-5-2013
 Meld misbruik19-8-2012 19:29:29

:-(



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-8-2012 19:48:45

Ooit komt jouw dagje nog meid...uitstel hoeft geen afstel te zijn!
Maak er nu het allerbeste van, geniet van je honeymoon en laat het daar een bijzonder moment zijn tussen jullie tweetjes...

Groetjes! xxx



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-8-2012 20:33:02

Het is niet leuk maar wat telt: je hebt de liefde van je leven gevonden en samen hebben jullie een toekomst!! Dikke knuf !



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 20:58:50

Vind het zo erg voor jou maar die ceremonie tussen jullie tweetjes zal van onschatbare waarde zijn daar ben ik van overtuigd en zoals Melissa zegt: Uitstel hoeft geen afstel te zijn. Geniet nu eerst maar van jullie huwelijksreis !!!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik19-8-2012 21:58:27

oh, das heel spijtig.
Maar hopelijk kunnen jullie toch nog genieten van de reis en jullie verdere leven samen !!!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik19-8-2012 22:24:32

Dat is jammer, maar jullie hebben elkaar en de ceremonie zal een heel bijzonder moment zijn tussen jullie twee! Geniet daarvan! Veel geluk in jullie verdere leven samen!



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 0:03:03

afstel is geen uitstel.....komt zeker nog,ik deed het verleden jaar in Lourdes een symbolische trouw,want was bang om me te binden...en nu een jaar later kriebelde het ik miste....ZIJN ACHTERNAAM...en nu ga ik door,ik heb drie zussen,twee ervan kunnen elkaar niet luchten,de ene is gescheiden (en ik en m'n andere zus zijn ermee opgegroeid)
dus ik wil hem op de feest;maar m'n oudere zus zijn ex zegt als hij komt komen wij(haar huidige man en zijn en haar kinderen niet)....ZEG ZE MOETEN VOOR MIJ KOMEN EN NIET VOOR ELKAAR....ik ga door,mijn geluk gaat voor...en wie dat niet vindt houd niet van mij,en ben ik liever armer dan rijk,zo is dat!!!!!



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik20-8-2012 13:35:08

Lieve Ellen,

volg je hart & vooral volg elkaar!!
Vind het enorm hard om te lezen hoe je mama je blijft afbreken ... mss nog een kleine raad... het is jouw trouw die JIJ betaalt ... dus mss een duidelijk maken dat als ZIJ betaald ZIJ mag beslissen wat het wordt en zo niet ... AKKOORD zijn met wat jullie zien als jullie perfecte dag (ooit op een dag)

Het is de bedoeling dat jij & je vriend genieten van de dag & niet je mama ...


Verder zou ik persoonlijk eerst het huisje afwerken (hoewel een huis je af is - maar toch de grootste delen) & dan de kerkelijke trouw... uitstel is zeker geen afstel!
Waarom prik je geen datum in de toekomst? Wij besloten vorig jaar op 6september van op 14aug. 2014 ons ja-woord te geven... OK is nog 3jaar (het antwoord dat je van héél wat mensen krijgt), maar het is zalig om er naar uit te kijken & alles volgens je budget te kunnen beslissen & ervoor te sparen...

Wij sparen er 3j voor maar we weten wat we willen en gaan voor ONZE trouwdag ... waarvan ik nu al weet dat wie in 2014 3x zo hard gaan genieten


Kop op meid!!! Jij moet gelukkig worden, niet een ander!
ps: blijf gewoon jezelf want zoals je bent is MEER dan genoeg aangezien je vriend je doodgraag ziet & je samen al een huisje hebt gekocht :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...