Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Scala in Beveren : ervaringen ?

  13-9-2006 13:24:52
Wie kan me zijn ervaring hierover meedelen ?

mercikes !

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 968


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik13-9-2006 22:16:34

Hoi Lien

qua eten vind ik de scala echt goed, maar qua accomodatie eigenlijk niet.

Het is een oude filmzaal, met van die bogen opzij, en dat maakt de zaal heel onhandig, ook was er geen airco.

Misschien dat dit al verandert is ondertussen.

Beel succes!!



Phyllis

 Meld misbruik17-9-2006 8:45:55

Hoi Lien

op 28 juli hebben wij ons trouwfeest in de Scala gegeven. Het was echt af. Het eten was super, de communicatie zeer goed, de bediening zeer goed! Wat de accomodatie betreft, ja, daar kies je voor hé. Het is nu eenmaal een oude theaterzaal. Ik en mijn man vonden dat GEWELDIG!! Airco is er inderdaad niet maar met zo'n hoge plafonds is dat niet echt nodig. BIj ons was het wel warm hoor maar het was buiten dan ook 35 graden. Toen het 's avonds serieus afkoelde, kroop de warmte naar binnen, das waar, maar dat kon de pret zeker niet bederven!!!

groetjes,
Phyllis

P.S.: wij vieren daar alvast ons 25 jarig jubileum! hihi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...