Terug naar overzicht
Bij ons voorziet de feestzaal bloemen. Wat ik wil al op andere feesten gezien heb, is dat men bijvoorbeeld het altaarstuk van in de kerk meeneemt naar de feestzaal en daar op de eretafel legt. Voor de andere tafels kan je gewoon iets simpel voorzien, zoals de kop van een roos of andere bloem in een klein glazen houdertje of zo. Groetjes,Wendy5/5/07
Hey,Bij ons zitten de bloemen mee inbegrepen in de huur van de zaal. Dus nemen wij die zo ie zo.Maar ze gaan de bloemetjes wel aanpassen aan de kleuren van mijn jurk. Dus bordeaux kleurige roosjes. (mijn kleed is champagne en bordeaux).En het tafelkleed gaat bruin zijt met champagnekleurige lopers erop.Ik zelf heb liever toch wel een bloemstukje op de tafel. Vooral omdat het ronde tafels zijn, en anders is het wat leeg in het midden.Maar misschien kunnen ze dan in het midden een mooie kandelaar of zo zetten?Groetjes,Christine
Hoi,Wij kunnen een forfait betalen van 250 euro en daarin zit de bedrukking van de menukaarten, naamkaartjes, ceremoniemeesters en de tafelversiering met bloemen.Groetjes
hey Lobkeeindelijk iemand die op dezelfde dag als wij trouwen!!!!bij ons kan je ook via de feestzaal bloemen bestellen maar ik denk dat ik miniversies van mijn boeket ga laten maken, klien en simpel, en we hebben niet zo veel tafels omdat we maar met 60-70 personen gaan zijn...Waar trouwen jullie?Groetjessas 677Naar de zon tot 22/9
Dag Saskia,Wij trouwen in het stadhuis van Gent en hebben het kasteel van Saffelaere vastgelegd. En jullie? Van welke streek zijn jullie? Groetjes!!
Hoi,Bij ons zijn de bloemen voor de tafels ook bij inbegrepen. Enkel als we op de eretafel een grote kandelaar met bloemen willen, moeten we daar iets voor bijbetalen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey Lobke,In het kasteel kan je vragen dat zij voor de bloemen zorgen. Dat kwam op ongeveer 10 e per tafel als ik me niet vergis. Misschien best eens vragen aan Herman?Groetjes, Sissi
Hoi Lobke,Bij ons voorziet de zaal ook de bloemen voor op de tafels. Bij de eretafel zal een groter "bloemstukje" voorzien worden.Let misschien vooral ook wel op dat het ni te vol wordt. Wij voorzien bv ook glazen met snoepjes (tafelaanwijzing), dan nog menukaarten, en dat bloempje van de zaal.Ik denk dat dat wel genoeg is, anders zien de mensen elkaar ni meer zitten :-)groetjesKatrien30/9/06
Hey LobkeBij ons was dit ook voorzien door de zaal en ik moet zeggen het creeerde sfeer, mss door de kleur van de bloemen ... ik vond het net af :-) GroetjesLien26/05/06