Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  17-8-2012 7:26:50
heeft iemand van jullie locaties om mooie trouwringen te kopen in de buurt van Herentals-Geel-Westerlo-...

Dorien
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1179


Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik17-8-2012 12:31:51

Tis misschien een eindje rijden maar als je mooie ringen wilt die niet duur zijn zou ik naar fede di oro gaan in Izegem. Wij zijn hier heel tevreden van. We hebben de rit ook maar 1x moeten doen want als je gekozen hebt worden ze achteraf aan huis geleverd.

succes nog!



Roos
8-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 15:18:29

De onze komen van Mulders in Averbode. Ik geloof dat zij ook in Herentals een winkel hebben.



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik17-8-2012 18:55:59

Ik volg ook even mee, want wij zijn ook van deze regio.
Laatst zijn we in de winkelstraat in Geel bij een juwelier binnengeweest en deze had best mooie ringen! Denk dat je gewoon eens enkele juweliers in de buurt moet doen en vergelijken qua stijl en prijs. Wij gaan denk ik niet naar een speciale "trouwringenwinkel" gaan, die zijn meestal nogal ver weg en bij de meeste plaatselijke juweliers vind je ook mooie ringen!
Mulders is idd wel een mooie winkel, ik heb er eens een horloge van gehad.




Sara
20-7-2012
 Meld misbruik17-8-2012 23:07:50

Wij zijn van Westerlo, en hebben ook enkele juweliers in de omgeving gedaan. Wil je echt van de juwelier, of liever iets persoonlijker bij een goudsmid? Juweliers heb je wel meer, een goudsmid is er ook in Oevel, Elke Stuyck.

Wij hebben uiteindelijk onze ringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Iets verder dan Herentals-Geel-Westerlo, maar voor ons was het zeker de moeite!

Succes!




elke
21-9-2012
 Meld misbruik18-8-2012 9:10:40

Wij zijn bij Brans in Mol geweest. Heel mooie ringen en niet duur, ook keuze in zelfgemaakte ontwerpen.
We zijn ook gaan kijken bij Voeten in Geel (Nieuwstraat), maar waren onvriendelijke en heel duur en heb er nog niet veel goeds over gehoord. ook bij huybrechts in Geel zijn we gaan kijken (de Markt) ook daar waren ze niet echt gastvrij.
Mijn gevoel ging onmiddelijk naar Brans en we hebben ze daar dan ook besteld.
nog 2 weken en we mogen ze gaan halen, ben nu al reuze benieuwd :-)



Dorien
13-4-2013
 Meld misbruik19-8-2012 13:34:07

Ok tegen dat wij aan de ringen gaan beginnen zal ik zeker deze verschillende winkels gaan bekijken.

Voeten in Geel vind ik ook geen aanrader, daar ben ik vroeger eens geweest voor een juweel.
Mijn verlovingsring komt van bij Mulders in Herentals en die is inderdaad wel mooi
:-)
Elke Stuyck in Westerlo had ik van mijn collega ook reeds doorgekregen. Zij is zopas getoruwd (int geniep) en hebben daar een ring laten maken voor haar, maar die zit wel serieus boven ons budget :-)
Ik vind een ring laten maken op zich wel een super leuk idee, want dan is hij echt iets van ons met 2. Maar dan moet ik toch eens nadenken over wat ik er als symboliek wil insteken :-) tips zijn altijd welkom!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...