Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lied binnenkomen zaal

13-9-2006 10:25:40
Hey,

Zijn er nog mensen die Le Lac Du Connemara nemen als intredelied om de zaal binnen te komen??
Vanaf welke minuut zouden jullie dit liedje laten starten??

Groetjes
Angelique

Angelique
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 398

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik13-9-2006 11:05:43

Hoi,
Ik had altijd gezegd dat ik dat ook wou als we gingen trouwen, maar nu zijn we ervan afgestapt, want het is al zo veel gehoord bij het binnenkomen en wij gaan het nu laten draaien ergens rond het dessertenbuffet.
De DJ weet vast wel wanneer het best start, persoonlijk vind ik het al bij het begin mooi.
groetjes

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 12:29:17

Hey,

Tegenwoordig zijn er ook al velen die dit bij het dessertbuffet gebruiken hoor.
Wij gaan het gewoon niet gebruiken want ik vind dat dat de laatste tijd op elk trouwfeest gebruikt wordt alsof het een must is.
Maar alle respect voor degenen die het wel gebruiken.

Misschien inderdaad eens aan de dj vragen.

Groetjes, Sissi

Elke
7-10-2006
 Meld misbruik13-9-2006 15:32:36

Hey,

Wij nemen Rood van Marco Borsato,een super liedje (starten rond 1 minuut 47)! Dat is ook eens iets nieuws, want inderdaad bij de meeste huwelijken hoor je steeds hetzelfde....

Groetjes,
Elke
07/10/06 nog 24 dagen te gaan!!!!

Bart

Meld misbruik13-9-2006 15:41:40

meer cliche als dat vind je niet ...

ik krijg steeds meer en meer requests van bruidskoppels om dit absoluut niet te draaien. Niet bij het binnenkomen, niet bij het desert en zeker niet tijdens het dansfeest

bart
http://users.telenet.be/lebart

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik13-9-2006 15:58:01

Dag Bart,
Ondertussen heb je toch reclame kunnen maken hé!
Denk dat elk gewoon z'n ding moet doen.
Groeten,

p.s.:je kan ook op deze site ECHT adverteren hoor

Bart

Meld misbruik13-9-2006 23:24:55

ik doe zoals je zegt valerie ... gewoon mijn ding ... en dus geef ik mijne commentaar.

als angelique de zaal wil binnenkomen op les lacs de connemara, dan moet ze eerst beslissen of ze dat op de originele versie wil doen of op de beat versie.
In beide gevallen kan je bij het eerste couplet starten (de minuten intro laat je best achterwege) maar dan heb je lyrics ... start je in de break voor het laatste couplet heb je enerzijds een opbouw en in de laatste tempoversnelling heb je geen lyrics.

keuze is dus beat of niet en ... zingen of instrumentaal

bart
...

Phyllis

Meld misbruik17-9-2006 8:49:09

De zaal had dit voor ons voorzien zonder dat we dat wisten. Ik had gevraagd of zij iets toepasselijks hadden en ze hebben toen dat nummer opgezet. Wel, cliché of niet... de sfeer zat er wel meteen in! Het is niet omdat het een "cliché" nummer is geworden dat het slecht is hé...

groetjes
Phyllis

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik18-9-2006 12:47:12

Precies!!!!! Wel een ambiancenummer, diegenen daar niet in mee kunnen? Zielige mensen dan.
Groetjes

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-9-2006 15:08:57

Seg, wat is dat hier de laatste tijd op dit forum met al die verwijten?
Valerie,
Waarom zou je zielig zijn als je dat nummer liever niet hebt?
Alsof je op geen andere manier voor ambiance zou kunnen zorgen?
Voor alle duidelijkheid nog eens: ik respecteer wel de mensen die het wel gebruiken.

Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...