Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwezaal ten dauwe in aalter

  16-8-2012 10:58:00
Beste,

heeft iemand ervaring met de feestzaal ten dauwe in aalter?
wij hebben daar de feestbrochure van gezien en dat ziet er enorm aantrekkelijk uit!
de prijzen vallen goed mee en de feestzaal zelf ziet er ook waauuw uit.
Alleen ligt het wel op een halfuur rijden van melle waar wij wonen.

pieter
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1540


Sara
15-6-2013
 Meld misbruik16-8-2012 11:08:56

wij zijn daar naar een trouwfeest geweest en het was echt af! het dessertbuffet was om duimen&vingers af te likken.. en ook op mensen met allergieën reageerden ze heel vlot en hadden ze een ander menu voor voorzien.

het enige minpuntje dat ik toen vond was de kleine dansvloer (maar dat hangt van het aantal mensen op je feest). we hebben tafels moeten verplaatsen om echt te kunnen dansen.

daarom dat wij, aangezien wij een zeer grote familie hebben, een andere feestzaal gekozen hebben.

en ik zou niet echt rekening houden met het feit dat het een half uurtje ligt van waar jullie wonen. dit maakt toch niet echt zoveel uit? mensen komen meestal toch van overal.. onze feestzaal is ook ongeveer 30 minuutjes rijden maar er is nog niemand die daar iets op gezegd heeft..

veel succes nog met de planning!



clara
1-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:40:56

hey pieter,
wij zijn ook van melle en hebben de feestzaal niet gekozen, niet omdat het te ver van melle is, want dat valt goed mee, maar omdat het al verder van de autostrade is met familie die van erg ver moet komen! Ze zijn sowieso al minimum een uur onderweg en om daaraan nog een half uur bij te plakken, vonden we overdreven.

Dus als je familie van de regio is, waarom niet? Moeten ze zelf van ver komen, is de zaal al wel afgelegener.



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:44:54

Over de afstand: onze feestzaal ligt ook op een half uur en dat is voor niemand een probleem. Ik zou me daar dus al geen zorgen over maken!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-8-2012 13:04:52

Hey Pieter,

Wij hebben ook getwijfeld om die zaal te nemen. De prijs/kwaliteit is heel goed en heb al veel goede reacties gehoord. Ik vond de zaal nogal koel overkomen en toch niet 100%ons ding daarom hebben wij voor een andere gekozen.
De zaal die we nu hebben ligt ook wel een 25min rijden van bij ons thuis (Nazareth) en mijn familie woont allemaal aan de zee. Dus daar zou ik mij geen zorgen om maken of om die reden niet boeken.
Groetjes



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 14:41:37

hallo,
wij doen binnen 14dagen daar ook ons feest!
dus is het nog even afwachten maar ik ben er vrij gerust in hoor
heb nog niks dan goeie referenties gelezen grote of kleine familie ze passen
zich echt aan aan jouw wensen
de zaakvoerders zijn hele vriendelijke mensen en alles kan daar ook in een losse sfeer
en van Melle naar Aalter valt wel goed mee he
zelf vind ik de verbinding naar de autostrade wel goed meevallen



inge
15-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 17:56:48

Hey Mieke,

wij zijn ook van Nazareth, welke zaal hebben jullie gekozen?Wij trouwen in Salons Mantovani.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-8-2012 19:17:53

@ Inge : Salons Valkenbulcke in Merendree.
Heb Vanessa deze week nog gezien en ze heeft me gevraagd om mee te gaan om een kleedje te gaan kiezen voor jullie huwelijk. Ben benieuwd



Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik17-8-2012 8:40:31

Hey

Ons huwelijksfeest ging dinsdag door in Ten Dauwe. We kregen niets anders dan superveel lof over de mooie locatie en het heerlijke eten.
We waren met een groepje van 70 man en de dansvloer was groot genoeg.

Groetjes en nog veel succes met de beslissing.

Lindsay



inge
15-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 21:56:01

Aja Mieke juist jij kent Vanessa. Goed shoppen he, laat jullie maar eens gaan als dat nog niet gebeurd is tenminste, ben hier enkele dagen niet komen piepen.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info