Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress ..

  12-9-2006 21:44:24
Hoi medebruidjes,

Wie trouwt er ook op 23/9/2006 ?
Begint te korten hé ..
De zenuwen beginnen ook al parten te speelen ..
Hebben jullie alles al rond of zijn er nog bepaalde zaken die moeten gebeuren ?
Wat geven jullie aan de kindjes in de kerk ? Dat is bij ons nog een probleempje ..

Groetjes,
Wendy

Wendy
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 805


Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik12-9-2006 22:09:26

hey

Bij ons ook nog 11 dagen, eigenlijk ben ik nog heel rustig! Vandaag zijn we onze menu gaan vastleggen, en heb ik voor de derde keer m'n kapsel laten proberen (ben zelf kapster dus het moet zeker juist liggen :), M'n bazin heeft al afgezien met mij!

Ook ben ik vandaag naar de drukker geweest om naar de proefdruk te gaan zien van ons misboekje, en dat lijkt dik in orde.

Voor de kindjes aan de kerk ben ik er ook nog ni uit, snoepjes denk ik. We hebben ook bellenblazers voorzien omdat onze pastoor niet graag rijst of confetti heeft! dus die delen we ook uit aan de kindjes en aan de volwassenen ook :)

goh, was het al maar zover!

laat weten wat jullie hebben gekozen voor de kindjes, ideekes altijd welkom!!

groetjes Veerle
23/09/06



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik12-9-2006 22:18:05

Wij trouwen ook op 23 september. Bij ons komt er wel nog wat stress bij kijken want we zijn moeten nog een traiteur kiezen voor ons tuinfeest. En er zijn nog zoveel andere dingen die we moeten doen vb. misboekje afwerken en laten drukken, de cadeautjes voor de gasten en voor de kinderen,tafelschikking, tuin op orde zetten voor het tuinfeest, enz... Ik kijk wel al enorm uit naar den 23sten en ik ben er zeker van dat we prachtig weer gaan hebben.

groeten
Nath



An
13-8-2005
 Meld misbruik12-9-2006 23:13:22

Hoi Wendy,
Wij hadden een pakje stiften aan de kindjes gegeven..
Je moet maar eens naar Zeeman, Gifi, Blokker, Casa, Hema gaan.. daar vind je wel mooie kleine spulletjes.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik13-9-2006 9:28:09

Hoi, leuk om anderen te horen !
Ons misboekjes zijn ook nog niet helemaal af hoor. Geschenken voor de getuigen doen jullie dat ?
We zijn gisteren naar de fotograaf geweest om alles vast te leggen. Bedankingsfoto's gaan we al op het feest afgeven. Denk echt dat het iets moois zal worden ! Menu's heb ik maandag laten drukken dus die hebben we volgende week...
Ik ben er ook van overtuigd dat we een schitterende dag gaan hebben !
Onlangs zijn er 2 vriendinnen van mij getrouwd en iedereen zegt dat we er met volle teugen moeten van genieten !!
Alleszins voor jullie ook allemaal veel succes gewenst en tot op het forum !

Wendy
23.09.06



Anne-Marie
14-10-2006
 Meld misbruik13-9-2006 10:21:35

Hallo,

Ik heb nog wat langer tijd want ik trouw pas op 14/10. Wij hebben twee soorten cadeautjes voor de kinderen. Voor de groteren hebben we een potlood (een grappig met een beestje bovenop dat beweegt). Hieraan hangen we een gekleurd zakje met snoepjes in. Voor de kleintjes hebben we een klein pluchen muisjen, ook met een zakje met snoepjes aan. Het potlood leek ons wat te gevaarlijk.
Ik weet ook niet of we wat moeten voorzien voor de getuigen. Ik wil wel iets doen, maar ik wil ook dat ze een cadeautje krijgen waar ze iets aan hebben. Iemand tips?



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik14-9-2006 16:32:33

Ik heb gisteren het cadeautje voor de kinderen gekocht. In de lidl kan je deze week badeendjes kopen, het komt denk ik op 50 cent per stuk. Hieraan ga ik een zakje snoepjes hangen.

Groeten
Nath

P.S. heb juist eens naar de weersvoorpellingen gekeken en het ziet er niet zo goed uit. Laten we met allemaal een kaarsje branden voor goed weer.



Wim

 Meld misbruik23-9-2006 12:47:50

Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren...

Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?

1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!
2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.
3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!

De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!

03/322 45 39
of
04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!

WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!

Groetjes Wim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...