Terug naar overzicht
Hallo Veerle,Ik ben 3 jaar geleden naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger en ik moet zeggen, het was dik in orde. Wij hebben ook getwijfeld om daar ons feest te geven, maar onze uiteindelijke keuze was kasteel Coninckxdonck. Het enige nadeel van de Zilverreiger is de drank. De cola, limonade,... is van Ginstberg (of zoiets). Maw niet erg lekker. Ook het bier is van een klein merk en absoluut niet lekker. Je kan er geen Coca Cola of Jupiler bestellen en dat was voor ons een afknapper. Ik moet wel zeggen dat het eten en de bijhorende wijnen zeer lekker waren.Veel succes met je zoektochtMieke16/09/06
Hey,Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik heb van kennissen gehoord dat het daar zeer goed is.De zaal is ook gekend in de streek.Wij zijn er ook gaan kijken maar de zaal was niet echt mijn smaak. Wij hebben uiteindelijk voor het Kasteel van Saffelaere gekozen.Zijn er dan nog zaterdagen vrij in de Zilverreiger? Ik dacht dat dat daar altijd snel volzet was?Groetjes, Sissi
Familie va
(oeps, en toen was mijn berichtje verzonden...).Wat ik wou zeggen: Familie van ons is een aantal weken geleden naar een trouwfeest in de Zilverreiger geweest en ze waren vol lof. Zo goed, zo lekker, zo mooi, zo waw, er kwam echt niet anders uit. Ze bleven er maar over bezig, op den duur begon de moeder van mijn vriend ook want tante X had gezegd... Ik had nog nooit van die zaal gehoord en we zijn er dus nog zelf niet geweest.
Hallo Veerle,Ik trouw op 9 juni 2007 in De Zilverreiger. Wij hebben ons hier en daar eens bevraagd en je hoort niets dan lof over deze zaal: veel hapjes op de receptie, heel lekker en verzorgd eten, mooie tafelversieringen, vlotte en vriendelijke bediening en bovendien een prachtige tuin voor de receptie.Ik zou niet twijfelen.Groetjes,Sara09/06/07
hey Caroline, Ik zag juist uw berichtje dat je normaalgezien op 6 juni getrouwd bent in de zaal zilverreiger.Hoe was het eten daar en de bediening?Wij zijn eventueel van plan om daar volgend jaar te trouwen.groetjes katrien
Hallo,In De Zilverreiger wordt er NIET gewerkt met cola en limonade of wat dan ook van Ginstberg! Er wordt gebruik gemaakt van de echte Coca Cola! De limonade is van Bon-Val, wat een lekkere limonade is.Wat betreft het bier wordt er inderdaad geen Jupiler geserveerd, maar Bavik. Als je dit bier eens intypt in Google zal je al gauw zien dat dit geen klein biertje is. Het is zelfs al verkozen geweest tot het beste bier, boven Jupiler! :)Groetjes,Jole