Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal de zilverreiger

12-9-2006 21:42:00
Hallo allemaal,
Wij trouwen volgend jaar op 15 september, nog iets meer dan een jaar dus, en volop op zoek naar een feestzaal. We hebben onze stijl al helemaal aangepast, aanvankelijk waren we op zoek naar een hoeve/schuur, maar vaak dien je dan nog apart op zoek te gaan naar een traiteur en kost dat een bom geld extra. Nu begint onze zoektocht naar de iets traditionelere zalen. We bezochten gisteren de zilverreiger te oosterzele, en dit lijkt ons wel wat. Wie heeft ervaring met deze zaal, en waren de ervaringen positief of niet zo?
Liefs, Veerle

Veerle
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1234

Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik13-9-2006 1:14:36

Hallo Veerle,

Ik ben 3 jaar geleden naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger en ik moet zeggen, het was dik in orde. Wij hebben ook getwijfeld om daar ons feest te geven, maar onze uiteindelijke keuze was kasteel Coninckxdonck. Het enige nadeel van de Zilverreiger is de drank. De cola, limonade,... is van Ginstberg (of zoiets). Maw niet erg lekker. Ook het bier is van een klein merk en absoluut niet lekker. Je kan er geen Coca Cola of Jupiler bestellen en dat was voor ons een afknapper. Ik moet wel zeggen dat het eten en de bijhorende wijnen zeer lekker waren.

Veel succes met je zoektocht

Mieke
16/09/06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 8:33:55

Hey,

Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik heb van kennissen gehoord dat het daar zeer goed is.
De zaal is ook gekend in de streek.
Wij zijn er ook gaan kijken maar de zaal was niet echt mijn smaak. Wij hebben uiteindelijk voor het Kasteel van Saffelaere gekozen.
Zijn er dan nog zaterdagen vrij in de Zilverreiger? Ik dacht dat dat daar altijd snel volzet was?

Groetjes, Sissi

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-9-2006 9:30:53

Familie va

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-9-2006 9:33:28

(oeps, en toen was mijn berichtje verzonden...).

Wat ik wou zeggen: Familie van ons is een aantal weken geleden naar een trouwfeest in de Zilverreiger geweest en ze waren vol lof. Zo goed, zo lekker, zo mooi, zo waw, er kwam echt niet anders uit. Ze bleven er maar over bezig, op den duur begon de moeder van mijn vriend ook want tante X had gezegd... Ik had nog nooit van die zaal gehoord en we zijn er dus nog zelf niet geweest.

Sara

Meld misbruik15-9-2006 10:32:00

Hallo Veerle,

Ik trouw op 9 juni 2007 in De Zilverreiger. Wij hebben ons hier en daar eens bevraagd en je hoort niets dan lof over deze zaal: veel hapjes op de receptie, heel lekker en verzorgd eten, mooie tafelversieringen, vlotte en vriendelijke bediening en bovendien een prachtige tuin voor de receptie.
Ik zou niet twijfelen.

Groetjes,

Sara
09/06/07

Katrien
1-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 21:28:42

hey Caroline,
Ik zag juist uw berichtje dat je normaalgezien op 6 juni getrouwd bent in de zaal zilverreiger.
Hoe was het eten daar en de bediening?
Wij zijn eventueel van plan om daar volgend jaar te trouwen.
groetjes katrien

Jole
18-6-2016
 Meld misbruik28-12-2011 8:30:58

Hallo,

In De Zilverreiger wordt er NIET gewerkt met cola en limonade of wat dan ook van Ginstberg! Er wordt gebruik gemaakt van de echte Coca Cola! De limonade is van Bon-Val, wat een lekkere limonade is.
Wat betreft het bier wordt er inderdaad geen Jupiler geserveerd, maar Bavik. Als je dit bier eens intypt in Google zal je al gauw zien dat dit geen klein biertje is. Het is zelfs al verkozen geweest tot het beste bier, boven Jupiler! :)

Groetjes,
Jole

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...