Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Here we go....

  15-8-2012 21:47:30
Ok, here we go...

morgenochtend ben ik mevrouw H...... :) Tenminste, voor de wet.... en zaterdag op naar de kerk en het grote feest....
Maar de laatste week is het niet van een leien dakje gegaan...

Exact een week geleden, komt mijn vriend thuis met de woorden "liefie, ik ben er niet meer zeker van..."
Hij was zo hard aan het twijfelen geraakt door een aantal stomme details in de loop van die week dat hij het niet meer wist.... Na een hele nacht praten, besluit hij de ochtend van mijn laatste werkdag met: "Ok, dan gaat de trouw niet door, begin alvast maar te bellen om alles af te zeggen" ... Heel veel tranen, ongeloof.... en ik wist niet meer wat boven of onder was.

Als hij geslapen had en 's middags weer wakker werd, waren de wolken weggevlogen, en kwam hij de tranen uit mijn ogen vegen "Liefie, wat doe ik je toch allemaal aan... " Het heeft dan ook enkele dagen geduurd om die plooien glad te strijken, maar het is wel gelukt... tenminste, dat hoop ik...

Hij had gisteravond afegsproken met een vriend om wat te 'gamen', maar omdat ik nogal lastig doe omdat hij de hele tijd aan het sms'en is met een meisje dat enkele jaren geleden doodverliefd op 'm was, ... geeft hij toe dat hij gelogen had, en dat hij naar dat meisje ging...... opnieuw tranen, een hele nacht ben ik wakker geweest en heb ik gewacht tot hij thuis kwam. Ik wil hem wel vertrouwen, maar vertrouw haar voor geen haar, en ik mag ook z'n gsm niet zien, hij sms't een hele dag door, en draait zich speciaal van me weg zodat ik niets zou zien.....

M'n schoonmama raadde me aan om 'the better person' te zijn, en me er niet druk in te maken maar het los te laten. Tenslotte als ik hem vertrouw, en hij weet dat, en hij beschaamd dat vertrouwen, dan is het schuldgevoel toch voor hem.... Dus knikkend veeg ik de tranen opnieuw uit m'n ogen en laat ik hem maar doen.

Vandaag de laatste dingen in orde gebracht voor de receptie morgen en zaterdag, nog wat dingen gaan betalen, regelen, bellen, .... en de decoratie verder afwerken. M'n schoonouders hebben steeds meer stress, die mensen doen zo immens veel voor ons. Niet te geloven. Ik mag echt wel tevreden zijn met zo'n schoonouders.....

En dan komen we vanavond thuis.... ik zou nog onze koffers moeten pakken voor de huwelijksreis, want we vertrekken zondag. Maar dat komt er precies ook niet van. Na het eten zetten we de tv aan... en daar zitten we dan. Ik bel nog met m'n getuige om af te spreken voor morgen, en hij zit maar te sms'en aan de andere kant van de woonkamer...
Ik ga naar 'm toe, en zeg dat ik 'm mis. Dat ik het niet op prijs stel dat hij maar blijft sms'en met dat wicht... en probeer hem uit te leggen dat het me raakt... en als ik dat zou doen, dat het huis te klein zou zijn voor hem en zijn jaloezie....

Uiteindelijk vertelt hij me dat hij het moeilijk heeft, hij heeft schrik dat de planning niet zal kloppen, dat hij iets zal vergeten, dat z'n geloften niet af zullen raken, .... en zegt hij "Liefje, ik ga drie kwartiertjes rijden"... Ik vraag hem of hij naar haar gaat... Want dat ik dat echt niet wil, hij is er gisterennacht verdorie al de hele nacht geweest.... vanavond is voor mij!.... Hij belooft dat het gewoon rijden is om zijn gedachten te ordenen.... en vertrekt.....

En ik kom naar boven, alweer met tranen in mijn ogen. Ik snap hem niet zo goed meer denk ik .... Maar hij smst me wel dat hij me graag ziet, en dat hij écht wel met mij wil trouwen... Ik stuur hem door waar mijn geloften om draaien, wat mijn thema is... hoe ik erover denk... en hoop dat hij er zo uit komt....

En toen ik aan dit bericht startte, geloofde ik nooit dat hij hier op tijd zou terug zijn.... maar de deur slaat... en hij staat beneden aan de trap. ....

Ik zie hem echt graag... en vermoed dat heel weinig mensen dit vertrouwen of geduld zouden opbrengen voor hun man.... Maar ben trots dat we het gehaald hebben... of het nu echt zal lukken, weet ik morgenvroeg past natuurlijk.... Maar ik duim :) En we zien wel!


Tot morgen!

Lies
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 37 | Gelezen: 2649


Fien
12-12-2012
 Meld misbruik15-8-2012 21:51:10

Shit, in dit geval zou ik toch twee keer nadenken of ik wel met hém wil trouwen in plaats van omgekeeerd, hoor.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-8-2012 21:55:06

Oh wat een verhaal seg. Ik krijg er kippevel van! Ik wens jullie alvast veel succes toe en ik hoop dat alle plooien glad gestreken zijn als jullie jullie mooiste dag kunnen beleven en dat hij dat meisje dan voor goed uit zijn leven kan bannen. Ik wens jullie het allerbeste toe samen!



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik15-8-2012 22:17:46

zou zoals Fien zegt toch ook 2x nadenken hoor! Vind het heel erg voor je dat je dit moet doormaken! Alvast veel succes in je relatie en hoop dat je alsnog een mooie dag gaat beleven.



Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 22:56:07

Ja ik zou er toch ook over moeten peinzen. Ik zou me echt net goed in mijn vel voelen en misschien wel niet meer "kunnen" trouwen.

Ik hoop voor u dat alles goed komt!!!
Veel succes!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik15-8-2012 23:07:41

Hoi Lies, Ik word hier helemaal stil van... Je bent een erg sterk persoon, zo te horen. Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat jullie er uit komen en dat je morgen mevrouw H bent! Ik duim mee! Succes! Inge



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik15-8-2012 23:10:31

Denk er zelf toch ook heel goed over na... Hij moet een keuze maken en dan de andere duidelijk maken dat ze geen plaats heeft in zijn leven! Als hij voor jou gaat moet hij voor 100% voor jou gaan!
Ik hoop dat alles goed komt en je een mooie dag mag beleven! Veel sterkte en veel succes! Ik duim voor jou!



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 23:22:08

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik alvast niet meer met hem zou WILLEN trouwen indien hij vlak voor ons huwelijk een volledige nacht bij een andere vrouw zou doorgebracht hebben!! Denk heel goed na, nu kan het nog!

Allesinds heel veel succes gewenst met wat je ook beslist!

Groetjes,

Evelien



Fien
12-12-2012
 Meld misbruik15-8-2012 23:26:52

Ik ga volledig akkoord met Evelien. Je zegt dat jij "the better person" wil zijn. Goed voor jou, maar dat wil niet zeggen dat je over je heen moet laten lopen. Ik vind dat je vriend er wel heel gemakkelijk van af komt, zomaar een volledige nacht doorbrengen met een andere vrouw die dan nog een boon voor hem heeft ook, en heel de tijd zitten sms'en met haar. Het feit dat je zijn berichten dan nog niet mag lezen, stemt toch ook tot nadenken. Sorry, maar dit stinkt heel hard naar bedrog.



Sonja

 Meld misbruik16-8-2012 0:02:05

Lieve Lies,
Iets niet weten is ook en vorm van weten,als je het niet-weten bewust kan aanvaarden.
Het klinkt misschien vreemd, dat weet ik, maar als je blijft oefenen kan dit wel heel veel voor je gaan betekenen, op een diepgaande en fundamentele manier die echt verder reikt dan het denken zelf. We zien meestal wel wat wat we willen zien, maar niet wat er werkelijk voor onze ogen gebeurt. We kijken wel maar kunnen het misschien niet vatten of bevatten. Onze intentie zou moeten zijn om de dingen te zien zoals ze in werkelijkheid zijn en niet zoals we hopen of vrezen dat ze zijn. Het zal allemaal wel een beetje moeilijk klinken wat ik je schrijf, maar probeer er toch een beetje realiteit uit te halen.Probeer zeker jullie jarenlange band stevig aan te halen en op deze fundamenten verder te gaan.
Als je echt maar dan ook echt twijfelt wees eerlijk voor je-zelf, hoe moeilijk dit ook moge zijn. Als je de sterkte hebt en er echt in gelooft ga ervoor !!!
Alvast en heel mooie en oprecht gelukkige trouwdag.
Groetjes.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-8-2012 0:19:23

pfff, dit is toch ook wel een verhaal dat mij raakt!

Ik denk nie dat er mensen zijn die hier positief kunnen op antwoorden door te zeggen: je moet hem vertrouwen en trouw maar met hem.

Hoe zwaar het ook zou vallen om de laatste dag den trouw af te blazen, zou dit voor mij persoonlijk toch de oplossing zijn.

Trouwen terwijl ge hem eigenlijk nie echt meer kunt vertrouwen, weet nie of dat de juiste ingesteldheid is om eraan te beginnen.

En ik moet eerlijk zijn, als mijne verloofde een nacht bij een ander meisje doorgebracht zou hebben (eender wie), dan mocht hij nie meer terugkomen van mij.

Wil je nie de grond inboren, maar hopelijk denk je er is goed over na.

En zou pas trouwen als alle twijfels hierover weg zijn en je echt zeker bent dat dit is wat je wilt.

Nu doet het zeer, maar na getrouwd te zijn, gaat het nie minder zeer doen denk ik he!

Hoop dat je de juiste beslissing ga kunnen maken.

Heeeel veeeel succes meid (wat je ook beslist) en denk dat je een dikke knuffel ook echt wel kunt gebruiken, dus die krijg je van mij

x




Lies
18-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 1:47:53

Dames, Jullie reacties raken me wel,.... Intussen kan ik nog steeds niet slapen en is hij ng steeds aan het sms'en, maar de zaken zijn voor mij wel veranderd..... Mijn besluit stond al vast..... Ik zie hem graag, en wil met hem trouwen, hoe naïef dat ook kan overkomen. Het sms'en met dat meisje maakt me ziek, jaloers en verdrietig, maar ook dat weet hij..... Toen z'n gsm voor de zoveelste keer op het nachtkastje lag te trillen. Heb k m nog maar eens, voor de 10 keer intussen al, gezegd, gevraagd hoe ik me voel.... Na afloop van het gesprek is het dan stil, is hij lastig en ik ook.... Want het komt over alsof ik hem niet vertrouw, nuja, tot daar aan toe. Uiteindelijk staat hij nu 10 voor 2, op, gaat weg, en komt razend kwaad terug.... Ik denk, nu gaan we't hebben.... En is het hek helemaal van de dam..... Maar hij kust me, knuffelt me, en komt naast me zitten in bed..... E vertelt me (eerlijk) waarover het gesprek nu eindelijk gaat.... Het meisje vertelde hem blijkbaar zonet dat ze verkracht werd door een leraar van dr, die hij ook kent..... Ok, alle respect voor zo'n situaties, (uit ervaring) maar of dat nu echt past, de vooravond van mijn huwelijk ben ik niet zeker..... Alleszins ben ik wel gerustgesteld, op vlak van de sms'en.... Ik merk dat hij nu niet meer liegt,,,, en heb m ook gezegd dat ik daar eindelijk blij om ben.... Ik mag dan gek overkomen voor de rest van de wereld..... Maar ik zie m graag.... En hij mij, daar ben ik zeker van :) Nu alleeën toch nog een beetje duimen dat hij morgen toch ja zegt.... Want de wonde die hij vorige week maakte is toch ng niet helemaal geheeld..... Toch bedankt voor jullie meningen en sorry voor het niet zo happy verhaal..... Ik hoop er alvast weldra toch een mooi einde aan te schrijven, en dat nog vele jaren te doen..... Een naïeve, maar zo verliefde Bride to be.....



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-8-2012 7:28:40

Hey Lies. Ik ga je niet vertellen of je nu al dan niet nog zou moeten trouwen. Ik weet wel dat de liefde soms rare bochten maakt op onverwachte momenten. Alleen jij weet wat je te doen staat en de bruidjes hier staan sowieso altijd voor je klaar.
Dikke knuffel



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik16-8-2012 8:10:47

Hier zal je alleszins niet horen of je juist wel of juist niet met hem moet trouwen, dat is je eigen gevoel en je eigen keuze.
Maar ik vind het sowieso ongepast van dat meisje dat zij constant naar hem zit te smsen, ook al is het over zo'n gevoelig onderwerp. Jouw vriend zit in 'n relatie met jou en dat moet zij respecteren. Hij zal wel niet de enige vriend(in) zijn die ze heeft,he...




Loes
25-5-2013
 Meld misbruik16-8-2012 9:23:34

Ben je zeker dat zij niet tegen hem liegt over de verkrachting? Het zou bv haar manier zijn om aandacht van hem te krijgen in de aanloop van zijn trouw want zo'n verhaal zou hij onmogelijk kunnen negeren. Waarom komt ze er bv nu mee af en waarschijnlijk heeft ze toch nog andere vrienden en vriendinnen?

Ik ken je niet, Lies. Maar zo'n verhalen maken mij echt enorm enorm boos. Jij hebt het recht om met je partner op een mooie manier naar jullie trouw toe te leven zonder dat zo'n jaloerse geit alle aandacht opvraagt.




Fien
12-12-2012
 Meld misbruik16-8-2012 9:31:57

Ik stel me net zoals Loes ook vragen bij het hele verkrachtingsverhaal. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ik zou éisen dat ik zijn sms'jes van haar mag lezen. Als dit effectief waar is en er van een affaire helemaal geen sprake is, dan is er geen enkele reden waarom je die berichten niet zou mogen lezen.



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:03:46

Hey meid...

Ik stel me ook vragen of heel dat 'verkrachtingsverhaal' niet in scene gezet is om enerzijds (door haar) zijn aandacht te trekken of anderzijds (door hem) jou met een heel ander gevoel op te zadelen... Maar soit...
Ik HOOP echt voor jou dat je de juiste keuze maakt...
Ik weet hoe ik zou reageren in zo'n situatie...maar dat doet hier nu niet terzake..

Maar alsjeblieft meid...laat je niet wegvegen...je bent geen deurmat en zorg ook dat je dat nooit wordt! Kom op voor je eigen mening en durf je eisen te stellen! Je wordt zijn vrouw! Een huwelijk draait om wederzijds respect en vertrouwen...en zoals ik je verhaal hier lees...sorry meid..ik twijfel...
Ik hoop dat ik ongelijk krijg..
Dikke knuffel...



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:37:48

Als mijn verloofde een paar dagen voor de trouw constant met een ander zit te smsen en zegt dat hij het niet meer ziet zitten (ook al is hij 2 min later helemaal anders) dan zou ik zeker en vast NIET met hem trouwen. Om eerlijk te zijn, met alle respect, maar dat verkrachtingsverhaal enzo, daar geloof ik de ballen van ... . Ik zou het in jou plaats echt niet doen .... trouwen met iemand die de nacht met een andere vrouw heeft doorgebracht ... Neen dank u.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat hij je echt graag ziet en niet met andere vrouwen nog meer zaken doet die niet horen, maar ik twijfel er heel erg sterk aan. Als hij jou echt voor de volle 1000%¨graag zou zien dan zou hij respect hebben voor jou en samen met jou moeten uitkijken naar jullie speciale dag. En dat doet hij niet.

Ik zou mijn conclusies trekken hoor meisje, hoe hard het ook klinkt. Ik zou niet met hem trouwen.

Groetjes en veel sterkte



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:47:11

Wat een verhaal Lies!
Ik denk dat niemand voor jou kan beslissen wat je in zo'n situatie best kan doen. Doen wat je hart je ingeeft. Veel succes en hopelijk komen jullie er samen uit.



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik16-8-2012 13:05:40

dag meiske

ik vind het zo erg voor je dat je dit net allemaal voor je huwelijk moet meemaken. maar ik weet wel dat je hoe raar het ook is , net sterker word door zulke zaken mee te maken .

ik wens je nog veel suc6 met alles




Jill
9-3-2012
 Meld misbruik16-8-2012 13:10:45

Inderdaad, wat een verhaal...

Zet alles goed op een rij'tje, en neem de beslissing waarvan jij denkt dat het de goede is.

Het verkrachtingsverhaal vind ik ook maar raar. Ik zou er niets van geloven.

Je moet trouwen omdat je elkaar graag ziet, niet omdat jij hem graag ziet. Als jullie huwelijk doorgaat, dan hoop ik dat dit om de juiste reden is.




Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 13:29:25

Ik kan mijn voorgangers alleen maar bijtreden. Trouwen is een ding, een huwelijk een ander. Een huwelijk gebaseerd op leugens en bedrog??? En hij die het idee heeft dat je het allemaal tollereert en dat het allemaal door de beugel kan.
Kijk ik heb mijn twijfels, neen meer dan twijfels of dit een goede basis is voor een goed huwelijk. Ik hoop dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd en dat ik ongelijk heb. Maar ik vind het een zeer triest verhaal en vrees dat je in een huwelijk zal zitten waar jij steeds de 'ondergeschikte' zal zijn... Als jij daar vrede mee hebt is dat natuurlijk prima.



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 13:31:49

Lieve Lies,


Ik denk dat iedereen het erover eens is dat naast veel liefde, passie en vuur voor elkaar eerlijkheid, openheid, communicatie en vertrouwen het allerbelangrijkste zijn in een relatie. Zonder die fundamentele dingen red je het niet. Als het hele verhaal al waar is (want de mogelijkheid bestaat dat ze misschien samen het verkrachtingsverhaal als excuus verzonnen hebben) waarom is hij daar dan niet van in het begin open over geweest tegen jou? En waarom zou het feit dat een vriendin van hem verkracht is hem ervan weerhouden met jou te trouwen (want hij twijfelde even)? Dat houdt toch niet echt steek? Het lijkt me ook vreemd dat die vriendin troost/steun zoekt bij een man (meeste vrouwen vertrouwen het in het begin niet om nog alleen met een man in één kamer te zijn uit). Ik vind dat hij wel heel veel van je vraagt: hij verwacht vertrouwen van jouw kant maar hij vertrouwde jou zelf niet met het hele verhaal, hij is niet eerlijk en niet open geweest, en liet jou alleen in het donker (letterlijk en figuurlijk). Dit zou de mooiste periode van jullie leven moeten zijn waarbij jullie een stevige fundering leggen waarop jullie kunnen terugvallen op de momenten dat het echt moeilijk wordt in jullie huwelijk maar hier zit het al van meet af aan scheef... Ik kan me niet voorstellen wat ik in jouw situatie zou doen/hoe ik zou reageren omdat ik nooit genoegen zou nemen met een vriend als die van jou. Sorry als dat harder klinkt dan ik bedoel maar mijn man & ik hebben gewoon een relatie waarbij we mekaar zo doodgraag zien dat we alles alles alles vertellen en delen, er voor mekaar zijn door dik en dun, we maar half weten welke iPhone van wie is (en soms de verkeerde meehebben), mekaars mail en facebookpaswoorden delen (die dan nog een omschrijving zijn van onze liefde voor elkaar), maar 1 bankrekening hebben, etc. Er zijn gewoon geen geheimen tussen ons en zo hoort het in elke goede relatie. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en heel gelukkig worden maar ik vrees ervoor. Hopelijk heb ik ongelijk!

Liefs, sterkte & een dikke virtuele knuf,

Nathalie




deddy
15-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 14:05:55

Hey meid,

Ik voel met je mee. Heb ook zo'n relatie gehad en eerlijk... deze is afgesprongen omwille van feit dat ik hem niet kon vertrouwen door de vele sms-jes die hij stuurde als we "samen" in de zetel zaten.
Maar, dit wil niet zeggen dat het niet kan lukken. Het enige dat jullie moeten doen is genieten van elkaar. En heeeel veeeel babbelen!
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Ik duim alvast voor jullie.
Laat aub iets weten hoe jullie dag geweest is!

Veel sterkte en hopelijk beleven jullie jullie droomdag!



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 17:40:40

Hoi Lies

Ik hoop dat je dag even hard straalde als de zon, ik vind het héél jammer voor je dat je je laatste dagen voor je huwelijk in zo'n stresssituatie moet doorbrengen.

Ik deel dan ook de mening van de dames hierboven, wel nog een vraagje voor je.
Is het nog niet in je opgekomen om dat meisje zelf eens aan te spreken en haar uit te leggen dat jullie gaan trouwen en dat het NOT DONE is om zo met jouw ventje te liggen sms'en en hem uit te nodigen bij haar thuis? Vergeet niet, ze zijn altijd met 2... is ze wel op de hoogte van alles?

Ik vind het echt rot voor je, maar je moet inderdaad opkomen voor jezelf, hoe graag je hem ook ziet... hij moet ook jou graag zien!!! Zoiets verdient niemand.

Véél sterkte meid!



Ellemieke

 Meld misbruik16-8-2012 21:19:23

Lies,

vergeet vooral niet jezelf gelukkig te maken...

E.



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 12:47:28

Hoi Lies

Ik ben echt aangedaan van je verhaal!
Ik wens je veel geluk, wat je ook doet.

Groetjes.



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik17-8-2012 14:21:55

Liefste Lies,

Elke relatie is natuurlijk anders, maar elke "gezonde" relatie is voor mij gebaseerd zijn op wederzijds respect en vertrouwen. Zoals Nathalie schrijft is vertrouwen de basis van een relatie. Als hij al geheimzinnig doet over smsjes, dan zit het volgens mij goed "scheef".

Mijn verloofde en ik delen ook alles met elkaar. We kennen elkaars paswoorden (facebook, mail), en die paswoorden zijn eveneens een omschrijving van onze liefde voor elkaar. Als mijn gsm rinkelt door een oproep of een sms dan neemt mijn verloofde op of leest hij mij het berichtje voor als ik even niet kan omdat ik aan het afwassen ben ofzo. Alles delen we, onze verlangens, onze angsten, onze dromen, onze bekommernissen, ons geld, enz.
Sommige mensen denken misschien dat we té veel met elkaar delen en best elk een aantal geheimpjes bewaren, of toch niet alles vertellen aan onze partner maar wel aan vriendinnen. Ik denk daar echter anders over. Als je toekomstige nu al "geheimpjes" heeft of iets verzwijgt, wat zal dat dan later zijn?

Ik vind de situatie die je beschrijft absoluut niet normaal. Hopelijk geraken jullie eruit en kunnen jullie er eens goed over babbelen en je mening zeggen. Een relatie betekent ook wat water bij de wijn doen maar het kan niet de bedoeling zijn dat jij op het einde het glas met water overhoudt en hij de wijn....

Hopelijk geraak je eruit. Denk goed na en laat zeker niet over je heen lopen.
Liefde is de ander gelukkig maken maar zélf ook gelukkig zijn hé !

Liefs,
Jennifer



debora
18-7-2014
 Meld misbruik19-8-2012 10:57:07

hey hey meid,

Heb veel aan je moeten denken deze dagen!

En ben toch wel benieuwd wat je beslissing is geworden?


groetjes



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-8-2012 19:46:04

Ik heb er ook vaak aan gedacht...
Laat je nog iets van je horen meid?

liefs..x



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik19-8-2012 22:01:18

Same here... We zitten er allemaal mee in, zoveel is zeker. Hoop dat je OK bent, Lies! Veel liefs, Inge



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik26-8-2012 17:15:44

Hoi dames, ....

na lang denken, vele gesprekken... en vanalles, zegt de teller me hier, dat ik intussen 8dagen, 17u en 14min. getrouwd ben :) al weet ik niet of je dat zo kan voelen...
Onze huwelijksreis was niet zo geweldig, we hebben echt afgezien van de warmte in Frankrijk, en het rijden was ook niet zo leuk, maar we hebben wel de tijd gehad om die aan elkaar te besteden...
Ik geniet nog van de laatste uren van ons laatste weekendje samen verlof... om dan maandag weer te gaan werken, en dan hopelijk ook hier eens een verslagje te kunnen posten :)

Tot snel dus!

Mevrouw... :)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 17:46:24

Super! Alvast een dikke proficiat! Ben benieuwd naar je verslagje!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik26-8-2012 18:22:03

Proficiat ! Gelukkig zijn jullie er toch nog samen uitgekomen. Geniet van jullie verdere leven samen!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik26-8-2012 19:46:29

Blij iets van je te 'horen' en ook blij dat jullie eruit zijn geraakt! Dikke proficiat! Ik wens jullie een prachtig leven en een gelukkig huwelijk!



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 12:45:50

Goed dat jullie er uitgekomen zijn!

Proficiat en veel geluk samen!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik27-8-2012 13:39:31

aaa superleuk dat de stilte was omdat je op huwelijksreis was

Veel geluk samen

xxx



Sonja

 Meld misbruik29-8-2012 15:14:41

Hallo Lies,
Ben blij te lezen dat alles goed met jullie gaat. Doe zo verder hé en voor jullie beiden een heel prachtige toekomst gewenst. Denk aan jullie zelf.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...