Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Absurd en onbeleefd

  15-8-2012 19:57:20
Hey bruidjes

Blijkbaar heeft iedereen ze zeker. Bij ons niet verwacht maar dan toch. Eén van mijn vriendinnen die nu en gisteren dus 2 dagen voor ons feest belt onomwonden zonder zich te excuseren. Of wij hen al hebben doorgegeven voor de zaal? Of we hen al moeten betalen en of we hen nog kunnen afzeggen, want dat ze een lastminute hebben gevonden ...
Geen hoe is het er mee? Sorry? .... Gewoon rechtoe rechtaan... 1 minuut telefoon... Ik had ze gisteren aan de lijn, mijn ventje vandaag en ik ben er blij om dat mijn ventje het ook heeft gehoord nu want gisteren kon hij zich niet inbeelden dat ze het zelfs zo onomwonden durfde te zeggen/vragen...
Ik zou het niet durven, zelf niet bij gewone kennissen. Ik heb veel zin om te sturen jullie kosten ons zoveel. Stort het bedrag en vertrek op reis... Maar ja wij zijn beiden zodanig verbouwereerd dat we dus nog extreem beleefd zijn geweest aan de telefoon. Nu de 8 ste september gingen wij gaan naar hen was het onze beurt want we gaan over en 't weer. Maar dat zal dus geen waar meer zijn. Het hoeft voor mij niet meer!
Ik had dit niet zien aankomen! Zo zie je maar...
Een gefrustreerde moeilijk slapende bruid...
Marieke

Marieke
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1500


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-8-2012 20:04:47

Ai Marieke toch! Das natuurlijk heel jammer! Maar je bent beter af zonder haar dan. Trek het je niet meer aan en amuseer je met de mensen die wel graag komen. Echt ze is het niet waard om er u slecht over te voelen! Ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan. Kop op & geniet er van zaterdag!!



Ellemieke

 Meld misbruik15-8-2012 20:33:27

Onvoorstelbaar !

Ik weet dat het makkelijker klinkt dan het is maar ze zijn de stress niet waard, ondankbare ****... Laat je maar es goed gaan, dat lucht op ;)

E.



Petra
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 20:59:01

phoe! als zij zo onverschillig doet is zij wss gewoon jaloers,
ik kreeg overlaatst ook zo'n gemene opmerking van mijn 'beste' vriendin.
Ik vertelde haar dat ik een tiara en sluier ging dragen, en zij antwoordde
'aja, had je dat ook niet op je plechtige communie?'
ze lachtte me gewoon uit, ik was er enorm van aangedaan, maar eigenlijk zijn zulke mensen t niet waard dat ze op uw feest komen lachen en dansen om achter uw gat u zwart te maken, als uw vriendin zich niet meer excuseert is dat geen echte vriendin denk ik



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-8-2012 21:06:30

@ Petra; Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen hoor! Hoe durven ze het toch van zoiets te zeggen hé..



Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 21:43:21

Amaaj,
Niet leuk, dat is een teken dat ze het niet waart is!
Maar 't is wel erg dat ze zo ineens laat afbellen.

ps.. wij trouwen ook zaterdag !! Spannend hé ^^

Nu zitten wij ook met een probleem..

Mijn broer heeft het vandaag gedaan gemaakt met zijn vriendin...

Overal staan ze met twee op de aandenkens en cadeautjes..

En ja ze gingen samen overal mee naartoe..

Dus ik zit ook zo gewrongen van aléé waarom nu??

Die haar ouders waren ook uitgenodigd enzoo..

Dus nu moet ik de zaal nog verwittigen dat er 3 man minder komt.

Van waar zijn jullie?

Groetjes



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 21:51:34

Probeer je er niet te druk in te maken dit zullen geen echte vrienden zijn. Bij ons ist zo met mijn schoonzus ze komt niet ze moet werken maar ze heeft wel zelf nog niet gebeld om haar te excuseren, we moeten het van anderen horen....



debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-8-2012 0:28:46

ik zou zo een 'vriendin' toch ook niet meer op den trouw willen...
Mijn beste vrienden hebben nu al in hun agenda geschreven wanneer we over 2jaar gaan trouwen. Dus hoop dat da inderdaad ook zo gaat zijn. Anders zijn ze de naam "vrienden" in mijn ogen nie waard.



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 12:17:28

haha, bij ons net hetzelfde. Nu goed, het is nog geen twee dagen voor de trouw.
Maar de ene week bellen we om te vragen of ze willen lezen in de mis. Een, naar onze mening, vriendelijke nee dank je want ik ga te zenuwachtig zijn. Wij blij dat hij zo "eerlijk" was.
De week erna, ja sorry, we kunnen niet komen want we gaan op vakantie.
Blijkt nu dus (via via) dat een ander bevriend koppel uit elkaar is en dat het meisje zowiezo niet meer gaat komen, en de jongen mee op vakantie gaat.
Maar dat ander koppel heeft nog niets laten weten.

Heel tof allemaal! En je staat daar inderdaad met je mond vol tanden, niet weten wat gezegd. Maar hey, ze gaan dit weekend wel mee op vrijgezellen...
Weet je, het hoeft voor mij ook niet meer, en ze zullen geen fatsoenlijk woord van mij krijgen. Als ze pech hebben zullen ze niet weten waar ze staan.
Maar voor mij is de lijn getrokken. Zo'n "vrienden" hoef ik niet!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...