Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Vossenberg of Denotter?

  15-8-2012 16:27:46
Ik hoor van beide locaties lovende kritieken! De Vossenberg heeft en prachtige locatie, Denotter is praktischer (dichter+ een zaterdag is nog vrij) Ik geraak er niet uit! Hopelijk kunnen jullie raad geven! Alvast bedankt!

Lien
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1487


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-8-2012 16:39:15

Ik ken de Vossenberg niet. Denotter hebben we zelf gezien en vond ik toch ook heel erg mooi.
Ik kon voor mezelf een antwoord vinden door los van alle plus en minnekes mezelf de vraag te stellen: waar zie ik ons al de gasten ontvangen.



Guido

 Meld misbruik15-8-2012 17:03:47




Serena
31-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 17:36:28

De vossenberg ken ik niet, maar wij hebben gekozen voor Denotter omdat we het een zeer mooie zaal vinden, helemaal onze stijl. Ik nog niet zeggen of dat het goed is of niet, maar wij hebben ook al goede dingen gehoord.



Christ

 Meld misbruik15-8-2012 17:47:06

Ik ben al in beide zalen geweest als fotograaf en moet zeggen dat beide zalen kwaliteit leveren!



Patrick

 Meld misbruik15-8-2012 19:35:57

Ik ga voor de twee zalen, maar helaas dat kan niet!
Den otter heeft heel vriendelijk personeel, goede kwaliteit van alles, mooie moderne zaal, alles wit en zwart, het eten is er altijd heel warm, ook aan de niet eretafels, misschien hebben ze daardoor nog een streepje voor. In den otter kan je niet voorproeven maar het hoeft zeker niet.
Kiezen is inderdaad altijd moeilijk, succes.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik15-8-2012 21:57:15

In Denotter ben ik al tweemaal naar een trouwfeest geweest. Ik vond dit zeer goed. Eten zeer lekker, warm, zeer vriendelijk personeel, niets tekort, ze zien alles, mooie zaal, mooie tuin voor receptie.
In de Vossenberg ben ik nu onlangs geweest, in augustus. Ook prachtige zaal, super lekker van eten, warm. Want ze dienen zelfs op met zo'n mooie deksels.
Personeel vond ik persoonlijk iets minder vriendelijk dan in Denotter. De maitre vond ik zelfs wat aan de vieze kant. Het was een collega van me en we wilden iets tonen met foto's en muziek en het stond er niet echt voor open. Er waren er namelijk nog twee die iets wilden doen en dat was teveel voor hem. Ik begrijp wel dat de timing zeer belangrijk is voor hen i.v.m. het eten, maar het was een beetje de manier waarop hij het zei.

Er waren die avond drie trouwfeesten, dus telkens een andere maitre en ander personeel. Een collega van me is daar reeds tweemaal geweest en toen was het personeel zeer vriendelijk en het was ook een andere maitre.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een feestzaal en Denotter is zeker een kanshebber. Als ik moet kiezen tussen Denotter en Vossenberg, kies ik voor Denotter.

Ben je al in beide langsgeweest voor uitleg? Misschien dat bij de één een beter gevoel hebt dan bij de andere? Of prijzen vergelijken?

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!



Lien
17-8-2013
 Meld misbruik15-8-2012 22:19:31

Bedankt voor jullie reacties! Het zal Denotter worden! Ik ben overtuigd! Ik ben naar beide locaties geweest en bij beiden vriendelijk ontvangen geweest! Ik hoorde via een vriendin dat de organisatie in de Vossenberg niet steeds vlot verloopt en Denotter is vlakbij... dus de voorbereiding kan beginnen :-) Bedankt voor jullie hulp!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 23:52:50

joepi ik trouw in denotter en super om al die goede commentaren te horen :) communicatie enz al heel tijd super verlopen zelfs iets apart voor een zwangere dame was geen probleem :)



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik16-8-2012 0:03:10

Wij trouwen volgend jaar in de Vossenberg en zijn er tot nu toe heel tevreden over. Vorig jaar zijn vrienden van ons er getrouwd en alles is er vlekkeloos verlopen. Ik vond het vooral een prachtige locatie en het eten werd door iedereen gesmaakt. Denotter ken ik zelf niet, maar het ziet er zeker ook een leuke zaal uit!



Stéphanie

 Meld misbruik16-8-2012 9:30:23

Wij trouwen ook in De Vossenberg en wij waren ook onmiddellijk weg van de mooie locatie! Tot nu toe zijn wij ook heel tevreden over onze keuze. Als we mailen met vragen krijgen we steeds vlot en vriendelijk een antwoord.



Patrick

 Meld misbruik17-8-2012 0:28:23

Als buitenstaander altijd leuk te horen dat de twee zalen okè zijn, feedback is altijd meegenomen voor andere koppeltjes te helpen, positieve reacties zijn ook altijd goed, het kan altijd eens minder goed lopen door omstandigheden, daarom niet direct in paniek slaan, dat gebeurt overal wel eens. Goeie topic.



Valerie
24-8-2013
 Meld misbruik17-8-2012 9:19:00

Hallo, moest ik mogen kiezen tussen den otter en de vossenberg dan zou het denk ik den otter worden... De vossenberg is zeer mooi, maar minder romantisch vind ik dan den otter... Maar het is natuurlijk te zien wat je wilt hé ;-)



Joeri
25-8-2012
 Meld misbruik17-8-2012 22:51:51

Wij zijn volgende week zaterdag aan de beurt in Denotter, begint spannend te worden !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info