Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

12-9-2006 19:58:10
Hey,

kan iemand me orginele ideëen geven i.v.m. het vervoer naar de kerk en trouwzaal. Ik had gedacht aan een koets maar kan nergens iets er over vinden.

Groetjes

Evelien
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 395

els
14-7-2007
 Meld misbruik12-9-2006 20:29:05

hey,

Als je bv op kapaza.be die vraag voor vervoer stelt (wel de gemeente van waar je bent bij vermelden), zullen dr wel mensen reageren denk ik.
Wij gaan waarschijnlijk ook met koets trouwen. Er is hier in de buurt iemand die dat voor zijn hobby doet. Vanwaar ben jij?
We zijn ook nog met de gedachten aan het spelen om met de tractor te gaan (hij is landbouwer, daarmee) maar we weten niet juist hoe we er dan in moeten zitten met zn 2tjes, misschien met een kar erachter ofzo...

Groetjes, Els

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 8:39:00

Hey,

Wij trouwen met 2 koetsen.
De 2e koets is er 1 waar de suite op kan, maar het is geen huifkar of paardentram.
Ik heb heel wat adressen liggen.
Vanwaar ben je en heb je een bepaalde kleur koets in gedachten of een bepaald soort paarden?
Moest je voor een koets kiezen dan raad ik je wel aan om ze zeker te gaan bekijken want op foto zien ze er soms schoon uit, maar in het echt kan dat fameus tegenvallen. Als je kan bekijk dan ook de paarden want dat doet ook veel.

Groetjes, Sissi

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik13-9-2006 16:04:42

Hey Sissi en Els,

bedankt voor de voorstellen. Ik ben van West-vlaanderen.
Hoe de koets eruit moet zien speelt geen rol (wel netjes natuurlijk)
Els, dat is wel een heel leuk idee van die tractor!!!
Misschien kan jij zitten op de plaats waar meestal de kindjes zitten? Ok ik moet toegeven, ik ken wel niet zoveel van tractors!

Veroniek

Meld misbruik14-9-2006 10:49:18

Dag Evelien

Ik had dit ook eerst gedacht en ik denk dat er in Sint-Laureins wel iemand moet zitten... Een zoeken via google of op de gouden gids doet ook wonderen, denk ik...

Ga dat ook eens doen. Heb eens gekeken op kapaza, maar onder welke rubriek vraag je dat dan? Auto's en dan? Want ik weet niet goed hoe die site werkt...

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-9-2006 13:54:21

Hey meisjes,

Ik heb heel wat adressen liggen maar de meeste zijn uit Oost-Vlaanderen (en Antwerpen), maar misschien komen die wel zo ver.
Ik heb via google gezocht. Eerst 'witte koets' (omdat ik een witte wou), dan gewoon op 'koets', 'trouwkoets', 'huurhouderij'.
Als jullie me laten weten waar je woont kan ik jullie een paar adresjes bezorgen die misschien wel haalbaar zijn voor jullie.
Je kan me mailen op sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi

els
14-7-2007
 Meld misbruik17-9-2006 12:27:23

hey veroniek,

Ik zou het bij kapaza onder de rubriek: 'dieren en toebehoren' zetten en dan onder 'paarden' of/en 'paarden-benodigdheden'. Daar zal je toch wel reactie op krijgen denk ik.
Schrijf als titel bv: 'GEZOCHT: op ../../.. paard en koets' of zoiets.
Ik heb zo ook mijn zaalpersoneel en witte duiven gevonden.
Op hebbes.be kan je het misschien ook eens zetten.
Ik hoop dat je iets zult vinden!

Groetjes, Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...