Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spontane foto's of op locatie?

12-9-2006 17:47:04
Hallo bruidjes, hier al mega veel goede raad gekregen over vanalles en nog wat, en ik heb weer jullie goed raad vandoen..

Een vriendin van mij is een net afgestudeerd fotografe en zij gaat waarschijnlijk bij ons de foto's nemen
Ik zat eerst nog in het klassieke patroon te denken van "na de kerk gaan we foto's nemen in het park of zo" maar zij vind dat "te geposeerd" en misschien heeft ze wel gelijk
Volgens haar is het veel toffer om gewoon de hele dag door spontane foto's te nemen en foto's van leuke accenten. Ik zie dat eigenlijk wel zitten
Heeft er dit nog iemand zo gedaan ? Goede -slechte ervaringen mee? Alle raad is welkom ! Vele groetjes , Christel 16/06/2007

Christel
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 305

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik12-9-2006 17:50:32

Hoi,

Wij hebben dat zo gedaan en zijn hier heel tevreden over!!!

groetjes Kelly (reeds 18dagen gehuwd)

Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik12-9-2006 20:25:53

Hallo,

Wij gaan ook geen foto's op locatie laten nemen. Mijn verloofde is van Engeland en daar is dat niet de gewoonte. En ook willen we de mensen na de viering niet laten wachten tot wij foto's getrokken hebben. We kunnen toch niet tegen alle mensen van Engeland zeggen dat ze sich nog ergens 2 uur moeten bezig houden voor de festiviteiten beginnen.
Groetjes,
Hannah

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-9-2006 9:38:43

Wij hebben zelf gekozen voor zeer moderne fotografen en ondanks alles raden ze ons aan toch geposeerde foto's op locatie te nemen.

De ganse dag zijn bij ons twee fotografen aanwezig en ze nemen beide foto's. Er zullen dus zeker spontane foto's bijzitten, want je kan toch moeilijk beide fotografen constant in het oog houden. Ze zeiden ons oorspronkelijk ook niet echt te zijn voor die fotoreportages. Ze hadden al verschillende huwelijken gefotografeerd zonder dergelijke reportage, maar een paar koppels bleken dat achteraf toch jammer te vinden. Daarom raden ze het nu eigenlijk een beetje aan. We kunnen kiezen om de reportage op de dag zelf of op een later tijdstip eens te doen.

Groetjes.

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik13-9-2006 10:44:54

Hoi,

Je kan misschien een combinatie van de twee doen. Wij laten onze foto's op locatie nemen voor de trouw; dan moeten de mensen van de suite niet op ons wachten.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2006
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik13-9-2006 12:02:39

Wij doen ook geen foto's op locatie. Ik vind die foto's meestal saai en veel te geposeerd. Zelf kijk ik ook niet graag naar zo'n foto's van anderen. Ik vind de foto's van aankomst bruidegom, kerk, receptie, feest het leukst!
Dus gewoon doen zou ik zeggen!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 12:51:12

Hey,

Die spontane foto's zullen er sowieso bijzitten veronderstel ik, dus waarom dan toch niet op reportage gaan?
Achteraf kan je dan nog beslissen of je genoeg hebt aan die spontane foto's of toch ook die van de reportage wil. Maar zoals Caroline al zei: als je er geen doet kan je niet meer van gedacht veranderen hé.
Die reportage kan trouwens heel los verlopen zonder al teveel geposeer en het lijkt me ook een leuk moment om even met z'n twee te zijn die dag.

Groetjes, Sissi

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik13-9-2006 14:15:26

Wij hebben ook foto's op locatie laten maken en 't was inderdaad fijn om dan eventjes met ons tweetjes te zijn (buiten die fotograaf dan). Dat kunnen ook wel spontane foto's zijn hoor! Wij hebben een aantal foto's waar we echt in de lens kijken, maar toch ook een heel aantal waar we ons gewoon aan 't amuseren zijn. Waarom maken jullie geen foto's in de stad bv.? Ga ergens iets drinken op een terrasje, kijk naar de winkeltjes en ondertussen laat je de fotograaf maar foto's maken. Dan heb je toch iets van een reportage die niet zo geposeerd is!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...