Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur Taverlani?

  14-8-2012 9:32:12
Goeiemorgen,

Iemand (recente) ervaringen met traiteur Taverlani uit Hertsberge?
We zijn er onlangs langs geweest en zullen waarschijnlijk wel voor hen kiezen, maar gezien we nog nooit een feest meegemaakt hebben met hen als traiteur, had ik graag eens gehoord hoe jullie ervaringen zijn.
Groetjes,
Lies

Lies
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1141


Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 9:38:47

je kan op je 2 oren slapen. de traiteurdienst is altijd in orde. lekker en verzorgd.
Ik ben van hertsberge afkomstig dus ik ken de beenhouwerij.
elk jaar doen ze ook het eten op parkpop, waar wij telkens in de tent zijn.



vanessa

 Meld misbruik14-8-2012 10:36:02

Zeker doen !!! Ik heb door mijn mama deze ook leren kennen zij vroeg hen altijd als ze een feest moest organiseren en ze werken echt vrij vlot en het is heerlijk !
Dat is een goede keuze !

Veel succes ! xxx



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 10:55:28

Heel lekker, nog nooit een heel groot feest gehad bij hen, maar zij zijn wel onze plechtige communies en zo komen verzorgen en dat was echt heel lekker altijd. Lijken mij ook zeer correcte mensen!



Lies
6-7-2013
 Meld misbruik14-8-2012 14:20:58

Bedankt!
Is bij deze ook bevestigd :)



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 8:08:22

Hey Lies,

Wij nemen hem ook voor ons trouwfeest. Ik zal in m'n verslagje wel laten weten hoe het geweest is. Maar wij hebben er alleszins alle vertrouwen in.

Groetjes xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...