Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waaiberg

  13-8-2012 22:04:27
Hallo!

Mijn vriend en ik waren reeds een keer gaan kijken in de Waaiberg in Leuven en vandaag zijn we onze datum gaan vast leggen en is de zaal dus gereserveerd voor ons feest. Eerst maakten het voor mijn ouders niet uit welke zaal we gingen nemen, zolang het maar ons ding was/is.

Mijn ouders zijn mee geweest vandaag (zij zijn voor de eerste keer gaan kijken mee met ons).
Nu vinden zij de zaal veel te dicht tegen de straat, veel te klein, een "cafégevoel" als je binnenkomt, niet gezellig, geen tuin (er is wel een gezellig terras), en wat gaan de mensen denken, want het is een brasserie en geen feestzaal,...

Ik was helemaal blij dat de datum vastlag en dat we eindelijk een zaal + traiteur hadden gevonden dat heel goed bij ons past en waar we zelf heel veel inbreng in hebben wat betreft decoratie, buffet,...

En nu na het bellen met mijn ouders ben ik weer helemaal teleurgesteld :(

Zijn er mensen die al een trouwfeest hebben mee gemaakt in de Waaiberg of hun eigen feest daar hebben gedaan die wel positief zijn over deze locatie?

Ik begin echt te twijfelen, terwijl ik zo gelukkig was/ben met deze zaal! En ik hem wel leuk en gezellig vind!
Ook mijn verloofde vindt deze zaal nog steeds top!

Maar ik begin nu wat te twijfelen, doordat mijn ouders het heel jammer zouden vinden moesten we echt verder gaan met deze zaal en ons feest er dan uiteindelijk echt doen... :'( Pfft!





Lieselot
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1818


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 7:55:25

Leselot, ik ken de zaak niet maar ik heb net even de website bekeken en euhm ???
Misschien moet je je ouders es foto's tonen van een feest in de Waaiberg zelf (die mensen van de zaak kunnen je wel helpen) maar vooral: blijf bij je keuze!!
Voor mij is het ook belangrijk wat mijn ouders denken (ben ondertussen al 31) maar laat hen maar weten dat ze zich nog zullen verbazen over de zaal.
Geef hen ook wat de tijd om te bekoelen - zij hadden waarschijnlijk een gewoon ander beeld van een zaal in hun hoofd.
Effe doorbijten en voet bij stuk houden !!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 7:56:37

en voor alle duidelijkheid: met die "euhm???" bedoelde ik: ik begrijp je ouders niet? Ik zie al die foto's van die feesten en dat ziet er totaal niet uit wat zij allemaal zeggen !!



tash
21-9-2013
 Meld misbruik14-8-2012 8:17:00

op de site zie je ook heel wat foto's van feesten die ze gaven op buitenlocatie met hun traiteurdienst. We zijn ook hier gaan kijken naar die zaal maar toch voor een andere zaal gekozen. jullie moeten gewoon jullie ding kiezen meid en niet naar anderen luisteren, het is jullie dag.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 8:23:06

Ik heb het ook eens opgezocht en ik vind dat het er ook mooi en leuk uitziet op de foto's!! Jullie hebben zeker goed gekozen! Ouders moeten nu eenmaal moeilijk doen hé. Ze willen alleen maar het beste voor hun kinderen maar soms is dat ook niet leuk hé. Het is jullie trouw en jullie moeten kiezen wat jullie zelf willen. Ik zou niet te veel naar de mening van de ouders luisteren. Ze draaien nog wel bij. Als jij en je verloofde de zaal allebei goed vinden dan zou ik zeker niet veranderen.



Sofie

 Meld misbruik14-8-2012 8:56:55

Voor zij die naar foto's kijken: de foto's op het brasserie-gedeelte lijken mij in de Waaiberg zelf te zijn, de foto's op het "feesten" onderdeel precies niet? Maar corrigeer me als ik fout ben, ik was meestal niet al te nuchter als ik daar belandde. ;-)

Wat de discussie met je ouders betreft: als jullie je er goed bij voelen, dan moet je ermee doorgaan. Maar als je zelf begint te twijfelen omwille van wat je ouders zeggen, denk dan nog eens goed na over je keuze. Je wil geen trouwfeest waar je achteraf spijt van hebt.
Indien jullie eerder een bescheiden feest willen en je ouders een trouw verwachten met alles erop en eraan, is het misschien niet slecht om eens te praten over elkaars verwachtingen (en eventueel het budget, indien dat er iets mee te maken zou hebben). Want indien je ouders er iets totaal anders van verwachten dan jullie, vermoed ik dat dit niet de eerste discussie zal zijn die jullie erover zullen hebben. Zeker indien jullie je ouders erbij blijven betrekken.

Succes in elk geval, dit is niet leuk!



Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik14-8-2012 9:36:44

Hallo!
Bedankt al voor de fijn reacties
De foto's die je op de website ziet bij feesten zijn bijna allemaal foto's van op verplaatsing.
Wij hebben ook al hun fotoboek bekenen met foto's van allerlei feesten in zoals trouwfeesten. Als je op de website bent en je klikt op brasserie en dan de laatste foto in het rijtje, zo zie je hoe het er kan uit zien!

Ik ga vandaag nog eens praten met mijn ouders en we zien wel!

Bedankt voor de reacties, voel me toch al iets beter!





Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 15:05:15

Hallo Lieselot,

Ik ben al 2 maal naar een trouwfeest geweest in de Waaiberg, een aantal jaren geleden. Het waren 2 zeer leuke trouwfeesten. Eten was lekker, DJ was goed, mensen waren vriendelijk. De recepties waren buiten op het terras.
Als jullie je daar goed bij voelen, dan moet je niet twijfelen ;)

Groetjes,

Marisa



Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik14-8-2012 15:17:09

Zijn er mensen die de zaal wat te klein vonden? Ik hoop natuurlijk dat het super mooi weer wordt en dat het terras dan helemaal gebruikt kan worden, maar hier kan ik natuurlijk niet op hopen!




Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 15:28:18

Het hangt er natuurlijk af hoeveel mensen je uitnodigd? En ik weet ook niet voor hoeveel personen de zaal geschikt is.
De laatste keer dat ik daar naar een trouwfeest gegaan ben, hadden ze ook gebruik gemaakt van de bovenverdieping om mensen te plaatsen om te eten. Ik weet dat het koppel toen wel een beetje schrik had dat de mensen niet naar beneden zouden gaan om te gaan dansen, maar dat was helemaal niet het geval.
Ik zat boven om te eten, maar de rest van de avond ben ik gewoon beneden gebleven om te dansen of bij te praten.



Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 15:30:02

Nog vergeten bij te vermelden: ik vond de zaal niet te klein :)



Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik14-8-2012 16:40:59

Wij hebben zowizo de boven en de beneden genomen. We dineren eerst met +/-90 personen beneden en boven en daarna komt de rest (30 personen) voor dansfeest en dessertenbuffet er nog bij. Mijn ouders zouden het jammer vinden moesten we dan de hoge tafeltjes was moeten verschuiven zodat we meer dansvloer hebben...

Ik denk niet dat dit nodig gaat zijn, aangezien de dansvloer gewoon beneden is en de tafels er gemakkelijk rond kunnen staan!




Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik19-8-2012 11:27:31

Mijn ouders hebben gezegd dat we van feestzaal moeten veranderen, want wat moet de familie wel niet denken als we in 'maar een brasserie' trouwen. Dus zijn we terug van nul begonnen: opnieuw zoeken naar een feestzaal die voldoet aan hun eisen...
Hopelijk vinden we nog een zaal die vrij is...
Ik keek er al zo naar uit om alles te beginnen regelen
Ik zag het allemaal zitten en nu moeten we gewoon helemaal opnieuw beginnen!

Wie nog leuke zalen weet in het Leuvense en omgeving mag steeds hier een lijstje neerzetten!

Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info