Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze dag 28/7/'12

  13-8-2012 17:37:29
zoals de titel al doet vermoeden hier een verslagje van onze bijna-perfecte dag...

op vrijdagavond hebben we nog tot 1u 1.30 doorgewerkt om alles klaar te krijgen:
huisje mooi versierd, tent in de tuin gezet, auto aan de zaal gaan placeren, kleren voor kleine en grote man klaar gelegd, ehbo kid klaargemaakt, pamperzak voor ons kindje ingepakt,....

zaterdag W-day!!!!
6.30 opgestaan (ik was al laaaaaaaaaaang wakker!) douchen, ons kindje in bad gestopt en nog gezellig me men 2 ventjes ontbeten

8.15 men getuige kwam mij oppikken om me klaar te maken bij mijn vader (haar, make-up, kleed) ondertussen maakte mijn grote vent en mijne kleine vent zicht thuis klaar. de bloemen zouden thuis om 9 u worden gleverd...

9.30 sms van mene vent...geen spoor van de bloemen (geen bruidsboeket, geen corsages, geen boeket om weg te gooien , geen bloemekes om te bedanken?!) wij allemaal massaal beginne bellen steeds bezet ikkke al paniek!!!!
een vriendin naar de winkel gestuurd iets voor 10... (10u vertokkke de ventjes thuis....)

in de winkel bleek dat de bloemen ni eens gemaakt waren, er geen bloemen besteld waren bij de groothandel, ze hadden wel een ander boeket naar grobbendonk (wss t mijn!!!!) want k had de week ervoor nog in de winkel geweest om alles te overlopen en de dag ervoor nog gebeld!!! alles was zelfs al betaald?! ondertussen waren mijn mannen al aangekomen.... zonder bloemen

in de winkel hebben ze dan holder de bolder een boeketje gemaakt met rozekes die ze nog staan hadden (geen verse dus) + corsages, de bloemen om te bedanken + het boeket om weg te gooien gingen ze naar de zaal brengen en ze zouden mijn centjes die ik betaald had in een enveloppe steken (ik heb ze ni gezien hoor, wel een orchidee en een sorry broefje, benne k vet mee!)

mijn vriendin gelak ne halve zot terug gerede dak toch bloemen had om mee na't gemeentehuis te rijde....

11u gemeentehuis tot 11.30 gevolgd door lunche met suite in onze tuin

tege 13u vertrokken voor fotokes te trekke aan de hutten en het begijnhof van herentals, hier zijn we om 14.45 terug vertrokken.

om 15.45 vertrokken we richting zaal waar nog enkele foto's getrokken werden met ons zoontje, hij sliep met de fotoshoot (11maanden) nadien hebben we daar met de suite gegeten

om 18u begon onze viering in de tuin van de zaal het zag er uit zoals een sprookje met een prachtig prieeltje dit werd gevolgd door een receptie

tegen 20.15 werd iedereen naar binnen geroepen toen het aan ons was riep de zaalverantwoordelijke mij tot bij hem er was een serieus probleem.... de discobar was stuk?! dus de suite kon ni binne komen op 't muziekje da wij gekoze hadde en wij zelf ok ni... maar ze hebbe dan zelf iet opgezet en ze zeide da ze der me bezig waren... ik ging al bekan dood vd stress!

nadien wat speeches en ppt's en opening desset, nadien was't de bedoeling om onmiddelijk te starten met dansen, maar nog steeds technische problemen, ikke bekan dood! een dik uur later waren deze eindelijk opgelost en konden we beginne (t was toen iet na 10)

om iet na 3 hebben we de muziek af gezet en konden we beginne inpakke. om half 5 waren we thuis en vonden we heel veel confetti, overal!!!! na het bed te ontruime, en een frisse douche kropen we om half 6 in ons beddeke




sofie
15-8-2023
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1837


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-8-2012 19:30:17

Jammer van het geval van de bloemen en de muziek. Maar al bij al zal het wel een geslaagde dag geweest zijn!! Een heel dikke proficiat en nog veel geluk samen in de toekomst!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik13-8-2012 20:20:59

Amaai, je zou voor minder stress hebben . Spijtig van je tegenvallers maar hopelijk heb je toch nog kunnen genieten van je dag!
Proficiat en geniet nog na van de mooie momenten die er waren op jullie feest!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 21:07:30

Allereerst een hele dikke proficiat meid! Ik hoop dat je er nog een héle fijne dag van hebt gemaakt, ondanks de tegenvallers...ai ai..ik kan goed geloven dat je stress had...

Geniet van je 'nieuwe' leven! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...