Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidegom West-Vlaanderen

  13-8-2012 15:02:20
Hey,
Kennen jullie toffe adresjes voor de kledij van de bruidegom (kostuum) in West-Vlaanderen, liefst in de buurt van Brugge?

En waar kunnen we kostuums huren voor de suite? We zitten nogal met wat lengteverschillen tussen de heren en indien mogelijk had ik ook graag een rood hemd gehad. Of kun je dit hemd er niet bijhuren?

Bedankt alvast medebruidjes!


Sara
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2091


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-8-2012 15:18:26

Hey Sara
Wij gaan de volgende winkels es bezoeken:
Cony in Maria-Aalter
Verovan in Roeselare
Vanwynsberge in Kuurne
En indien dat nog niets oplevert: Labaere Zottegem

In oktober gaan we voor de bruidegom zien, in november voor de suite.



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik13-8-2012 15:56:13

Mijn man zijn kostuum kwam, net als mijn jurk, van bij bruidskledij Steven in Torhout.
Ze hebben veel klassieke trouwkostuums, maar ook het specialere komt er aan bod (mijn man zijn kostuum is van het merk Tziacco).
Ook kostuums huren kan je daar perfect doen.



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik13-8-2012 15:57:10

(er is weer een stuk van mij bericht gevallen).

Wat de hemden betreft ben ik niet 100% zeker, maar denk dat dit meestal gekocht wordt ipv te huren. Zeker indien het een minder gangbare kleur betreft.



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 17:16:41

hallo,

Cony in Maria-aalter is een echte aanrader!
Veel keuze en vriendelijke mensen



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:12:38

Bij Gentlemen in Izegem kan je zeker ook huren. Meestal moet je de hemden wel kopen.
Rebecca bedoelt waarschijnlijk Jonavan in Roeselare.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 13:37:40

Het vroegere Jonavan heet nu inderdaad Verovan.



tessa
12-12-2012
 Meld misbruik15-8-2012 20:58:27

Wij zijn van knokke dus niet zo ver .En wij zijn naar vanwynsberghe in kuurne geweest, heel veel keuze, heel vriendelijk. je kan huren en kopen veel keuze voor de suite ook. het kostuum voor men ventje is gekocht voor de suite huren we en voor de jonge bruidsjonkers huren we ook. En bij de suite moest er zilver in zitten en dat hadden ze direct. Zeker eens de moeite waard om te gaan!
groetjes Tessa.



Yasmine
15-6-2013
 Meld misbruik5-4-2013 12:10:52

Onze suite en het kostuum van de bruidegom, en bruidsjonkers komen van Vanwynsberghe in Kuurne...
Top bediening en ruime keus!



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik5-4-2013 13:33:39

we hebben uiteindelijk gekozen voor Cony uit Aalter! supermooie kostuums en goede service! de hemden heb ik gekocht in de Rue du Brabant in Brussel. bedankt voor de tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info