Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op de boerenbuiten trouwen in regio brugge

  13-8-2012 10:43:29
hey hey ladys
mijn droom is om op de boeren buiten te trouwen,zouden jullien een locatie weten zijn?

kelly
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1845


Sara
15-6-2013
 Meld misbruik13-8-2012 10:45:22

en wil je een zaal die alles voor jou doet of een zaal vrij van traiteur? Indien het laatste: de Roode poorte in Meetkerke, Schuur Soetkin in Hoeke, ...



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik13-8-2012 10:55:24

Lissewege is een leuk dorpje,. Bedoel je de kerk of het avondfeest.




kelly
3-8-2013
 Meld misbruik13-8-2012 11:41:26

hyhy
de bedoeling is om een avond ceremonie te hebben en het feest daar achter, met hapjes en de dranken :)
en een traiteur een goed idee ?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-8-2012 12:03:31

De Grote Stove in Zuienkerke



vanessa

 Meld misbruik13-8-2012 13:00:45

Wij doen ons feest in een zaal te oedelem met een BBQ want ik hou niet van stijf gedoe ! :)Ik wil mezelf kunnen zijn ! en hebben een traiteur uit onze gemeente doet alles van eten !
Zaal zullen we zelf versieren aan ons thema we gaan er het beste van maken en dat iedereen hen goed voelt dat is voor ons het belangrijkste :-))



Julie
30-3-2013
 Meld misbruik13-8-2012 13:28:55

idd de grote stove en hoeve ten doele zijn echt wel in de boerebuiten. heove ten doele heeft zelfs diertjes lopen , de grote stove is prachtige locatie iets chiquer



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 15:00:07

Wij kozen voor De Roode Poorte in Meetkerke, het leuke is dat je alleen de zaal huurt, en dus nog alle kanten uit kan met wat je zelf wil, ze is zeker groot genoeg voor binnen én buiten. wij zijn er heel tevreden van!



kelly
3-8-2013
 Meld misbruik13-8-2012 15:30:13

merci allemaal voor jullie informatie !



katrien

 Meld misbruik13-8-2012 19:30:39

Er is in Westkapelle een totaal vernieuwde schuur in de Nederenheerweg 14. Ik was er laatst op een trouwfeest en vond het super om te midden van de weiden te genieten van dit gebeuren. Er is geen website, maar ik heb wel een tel. 0476/511195




Leen
16-2-2013
 Meld misbruik17-8-2012 13:05:01

Nederenheerweg is Hoeve Klein Geihaertsvliet ofzo iets. Mijn vriendin trouwde daar, is inderdaad mega!!



ine
11-4-2014
 Meld misbruik27-9-2012 18:28:08

@ vanessa? hoe noemt die feestzaal die jullie in oedelem gaan gebruiken? ik heb mijn oog op de plaetsemolen in oedelem laten vallen. is het dezelfde? zo ja wa vind je ervan? is het de moeite?



vanessa

 Meld misbruik28-9-2012 22:50:10

parochiezaal in oedelem is het van mij ! Ook een mooie zaal en mooi koer waar kindjes enzo buiten kunnen ! Zaal plaetsemalen is heel mooi enzo maar enige nadeel was dat om 22u deuren en ramen dichtmoeten voor de geburen dus kindjes mochten dan niet meer naar buiten en aangezien wij ongeveel 20 kindjes zullen hebben is het nie prakties !





ine
11-4-2014
 Meld misbruik29-9-2012 19:49:28

waar is die parochiezaal? mijn ouderlijk thuis is namelijk niet ver van oostveld en heb mijn communie in de kerk van oostveld gedaan dus als er alsnog voor de kerk getrouwd zou worden dan wordt het die van oostveld ook omdat daar een emotionele betekenis voor mij aan hangt. daarom dat wij ook naar een feestzaal op zoek zijn in de buurt van oedelem. wij hebben een beetje hetzelfde concept als jullie.



vanessa

 Meld misbruik29-9-2012 21:07:39

parochiezaal tinhoutstraat 91
maar je moet bellen naar een mevrouw die alles regelt die in de zelfde straat woont 050/788082
Het is een mooie en grote zaal !
met keuken en mooie bar !

Lieve groetjes



ine
11-4-2014
 Meld misbruik30-9-2012 8:11:35

is dat een grote keuken? zou iemand daar een diner in kunne koken?
wat is er zoals voorhanden van materiaal?




vanessa

 Meld misbruik30-9-2012 9:01:26

als je belt mag je altijd eens gaan kijken ! Je krijgt een sleutel en kan dan alleen grondis rondkijken !



ine
11-4-2014
 Meld misbruik30-9-2012 17:24:29

mercitjes voor de info


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info