Terug naar overzicht
He AnneleenBij ons is het samen uit samen thuis!wij hebben 2 kindjes van 5 en 9 en die blijven bij ons op het feest tot het einde .De feestzaal voorziet wel een kinderhoek met een spelconsole e d en ook een salon , dus als ze te moe worden kunnen ze hierin al wat slapen.MVG Gunther
een nanny? hoor je wel eens dat er voor de kindjes op een huwelijk een nanny wordt ingehuurd (als je al een vaste babysit hebt, zij zal dat met plezier doen!) Ze kan hen dan achteraf ook te slapen leggen en zo hoeft er niemand van de familie mee naar huisWant als jullie of jullie ouders heel de dag achter de kindjes moet hollen dan denk ik dat je vaak kostbare momenten uit het oog verliest.Natuurlijk zal iedereen uit de vriendekring/familie wel een oogje in het zeil houden maar ik zou persoonlijk geruster zijn als ik weet dat er iemand echt speciaal voor is om hen bezig te houden...Succes!!!!
@Gunther ... ik speelde ook met het idee om hen in het zaaltje apart in de feestzaal anders iets om te slapen te laten voorzien ... maar ik vermoed dat ze dan langer gaan opblijven dan dat ze kunnen en de dag erna doodop gaan zijn ... dus mss toch beter naar een slaapoplossing zoeken dat wij de eerste ochtend als getrouwd koppel rustig kunnen ontwaken :-)@Kelly: een nanny is niet direct iets voor mij ... gedurende de dag is de familie er en ook de ceremoniebegeleider die hen vooral zal zeggen wat ze moeten doen :-) Ik zal idd mijn babysitter aan de haak moeten slaan :p
Ah je hebt een vaste babysitter, ja die zal dat zeker graag doen!Bij mijn nicht haar huwelijk heeft de ceremoniemeester ook naar de (2) kindjes omgekeken en die kapoenen hebben dat super goed gedaan!
hier hebben wij al een babysit geregeld die heel de dag mee zal gaan om naar de kindjes te kijken. Ik zie mij nog niet direct meegaan naar het toilet met mijn kleed :-) 's avonds slapen de kindjes thuis maar onze feestzaal is op 200m van ons huis. Anders zou ik de babysit gewoon meenemen naar de zaal en daar laten slapen met de kids. Dan kunnen ze zo lang opblijven als ze willen en hoeven ze toch niet tot op het einde wakker te blijven.
Mijn kinderen zijn 7 en 10. Ik kan aan de zaal een ruimte krijgen waar ik ze kan laten slapen als ze te moe worden en dan gaan ze mee met de eerste broer of zus die naar huis gaan (zo kunnen wij s'morgens rustig wakker worden) of nog waarschijnlijker gaan ze mee met een vriendin die ook met haar dochter van 10 jaar komt (die zullen toch op een redelijk uur naar huis gaan). Een oppas is op deze leeftijd niet meer zo nodig.
hier zal er een babysit aanwezig zijn die een hele dag bezig zal zijn met alle kindjes die aanwezig zal zijn ! Iemand die ook in speelpleinwerking werkt ! Wij zullen ook animatie voorzien springkasteel en meer ! En als de kindjes moe zijn zullen zijn zal mijn broer hen naar huis brengen ! Want ze slapen liefst in hun eigen bed ! Die van mij zijn 5 en 6 jaar :)
wij hadden ook een apart zaaltje voorzien waar ons zoontje (11maanden) kon gaan slapen. om 2u is hij samen met de babysit naar huis gegeaan wij zen hem daar de dag nadien gaan ophalen
wij wonen ook maar op 2straten van onze feestzaal dus het is handiger als ze ofwel bij iemand gaan slapen of in hun eigen bedje ... daar zijn we nog niet aan uit :-) Hebben nog 2jaar te gaan, maar merci voor alle tips! Zo heb ik toch al een beetje een idee hé
hier ook samen uit samen thuismijn 3 kinderen blijven er bij tot we naar huis gaanok, dag erna zullen ze moe zijn, maar het is een vrije dag dus kunnen ze lekker uitslapen
hallo. wij hadden een babysit ingehuurd om op ons zoontje van 3 te letten en als hij moe werd is ze met hem naar huis geweest. De kleine vond het schitterend. hij heeft heel de dag kunnen meemaken tot aan het dessert. De volgende dag vertelde hij me dat we dat zeker nog eens opnieuw moetn doen, zo'n feest.
Hallo, Wij hebben een zoontje van dan 3 jaar en zijn ook aan het denken hoe we het met hem gaan doen de dag van de trouw, ik wil hem er graag zo lang mogelijk bij hebben en eventueel ook voor der foto,s of toch een deel van de foto,s.
Idd Els ... dat ze toch meegenieten van onze grote dag hé ... denk dat wij ons 4 patékes om 12u gaan laten oppikken dan hebben ze het volledige menu & onze openingsdans & nog een stuk van het dansen zelf meegemaakt ... vermoed dat dat voor onze kapoenen vermoeiend genoeg zal zijn tegen dan ... maar ja nu puzzelen hé want 4 kids ... niet evident
Ja Anneleen 4 kinds is soms niet zo evident 1 is soms al puzzelen. Tot 24u had ik ook in gedachten als het voor hem gaat natuurlijk.