Terug naar overzicht
hallo,ik trouw ook alleen voor de wet en ik draag ook een trouwkleed.het zal niet heel wit zijn,maar ecru.maar dat blijft het zelfde vind ik.alvast veel succes.
Dag Angelique,Ja, hoor. Ook ik trouw enkel voor het stadhuis en zal een witte of ecru trouwjurk dragen. Groetjes!!Lobke
Hallo,Wij trouwen ook enkel voor de wet en mijn kleed zal ook wit zijnIk zou niet weten waarom dit niet kan. Je draagt toch wat je zelf mooi vindt.groetjesLeen22.06.07
ik trouwde ook enkel voor de wet, maar had ook een echt wit bruidskleed. Voor mij was dat echt DE trouw. Kerkelijk huwelijk was geen optie aangezien mijn vriend (nu man) zodanig streng katholiek was opgevoed dat hij er te grote traumas aan had overgehouden om nog in een kerk te kunnen/willen trouwen. Doen dus!
hoi,Wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk...Maar ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen als je enkel voor de wet trouwt. Het is toch jullie trouw! Of dat nu ook voor de kerk is of niet, dat maakt toch niet uit...xxx
Dag AngeliqueWij trouwen ook zowel voor kerk als wet en waarom geen witte trouwjurk als je enkel voor de wet trouwt?!Dat heeft zoiets speciaals en dan dat kleed kiezen, passen... Als je dat wilt moet je ervoor gaan!Succes nog!Veroniek20 07 2007
heyik ben vorige vrijdag enkel voor de wet getrouwd in het ecru ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.grtjs