Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Flinckheuvel 's Graevenwezel

  12-9-2006 12:21:38
Hey !

Iemand ervaring met Flinckheuvel in 's Graevenwezel ?

Wat is de prijs daar ongeveer ? Of heeft er iemand een prijslisjt liggen ?

Groetjes en dikke merci

Callenslien@hotmail.com

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1182


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik12-9-2006 13:31:23

Hallo Lien,

Mijn zus is vorig jaar naar een feest geweest in de flincksheuvel! Het was geen slecht feest maar ook niet super!

Het eten was maar aan de gewone kant en de service kon wel veel beter zei mijn zus.

Zelf zijn we daar ook gaan kijken en ik vroeg toen inderdaad wat specialere feest mogelijk heden (zoals bv buffetstandjes) en dat ging allemaal niet en ik vroeg ook of ze met profesioneel personeel werkten en daar antwoorde hij niet op. Mijn zus zei dat het allemaal jobstudenten waren en dat zag je duidelijk! Voor ons waren dit nu 2 belangrijke punten en daarom hebben wij gekozen voor het 's graevenhof in schilde. Flincksheuvel is wel een zeer mooi kader vind ik!

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen!

Groetjes,
Karen
22.12.2006



Joris
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 18:45:47

Dag Lien,

Wij zijn vorige zaterdag naar een trouwfeest geweest in Flinckheuvel en ik vind het persoonlijk geen aanrader... Het eten was maar gewoontjes, het was er niet erg proper en na het eten werden we op de koop toe verzocht om naar een andere zaal te gaan. Toen we terug mochten (of moet ik zeggen 'moesten') waren bijna alle tafels weg zodat je bijna verplicht was de hele avond recht te blijven staan. Ik vond het nogal vergane glorie maar das natuurlijk heel persoonlijk!

Groetjes,

Joris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...