Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje

  12-8-2012 15:09:33
Wij zijn nu iets meer dan een weekje getrouwd. De officiële foto's hebben we nog niet, maar er zijn toch al wat foto's beschikbaar die door familie getrokken zijn. Een zeer uitgebreid verslag zal ik hier niet geven, maar het was een fantastische dag! We hebben ons super goed geamuseerd en hoewel er wat zenuwen waren op voorhand is alles perfect verlopen.

- Schoonfamilie was een halfuurtje te laat bij ons thuis waardoor er wat stress was omdat we nog voor het wettelijk huwelijk foto's wilden trekken. We zijn de familiefoto's gaan trekken aan het kasteel van Loppem wat een echte aanrader is!!Super mooie locatie en ook zeer rustig.
- Om 13u30 trouwden we voor de wet in Oostkamp. Het was kermis in Oostkamp, maar dat maakte niets uit eigenlijk, de burgemeester heeft een mooie speech gegeven en daarna kreeg iedereen een glaasje aangeboden.
- Om 14 u trouwden we voor de kerk van Oostkamp. We hadden echt een super pastoor: hij heeft de kerk vele malen aan het lachen gekregen. Er was veel volk en we hadden een zeer moderne viering:geen communie, geen offerande, live-saxofoon muziek, geen evangelische teksten,... We hebben er heel veel complimenten over gehad. Ik was eigenlijk heel de tijd breed aan het lachen en zeker niet tot tranen toe bewogen of zo, tot mijn opa en mijn zus een verrassingsoptreden gedaan hebben: mijn zus heeft mijn opa begeleid op klarinet terwijl hij een heel emotioneel lied zong. De hele kerk zat te snotteren en zelfs voorbijgangers kwamen binnen. Super moment!
- Foto's zijn we ook weer bij kasteel van Loppem gaan trekken => noggeen resultaten gezien, maar we zijn zeer tevreden tot dusver over Luc Nimmegeers uit Heusden;
- Onze feestzaal was Salons Roskam in Merelbeke: super zaal, super maitre. Alles was er in overvloed en we zouden echt niets hebben willen veranderen.
- Na het eten is het feest volledig losgebarsten, met de beste DJ die we ons konden wensen: Kenneth van Disco Cooldown. Ontzettend veel mensen hebben ons gezegd dat het het beste feest was waar ze in jaren naar toe geweest waren.

Rond 5u30 waren we thuis, maar dankzij onze getuigen hadden we nog wat opruimwerk en het was wel kwart voor zeven voor we konden gaan slapen. Het was een fantastische dag die jammer genoeg is voorbij gevlogen zonder dat ik alles goed in mij kon opnemen. Ik zou alles nog eens graag vertraagd herbeleven. Voor mij totaal geen stress-dag, maar oprecht de mooiste dag van mijn leven.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015108873991...


Shibby
3-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1952


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik12-8-2012 15:38:00

Proficiat! Geniet van de wittebroodsweken!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik12-8-2012 18:41:39

Proficiat en heel veel geluk gewenst!
Leuke foto's!

Groetjes



Elien
17-11-2012
 Meld misbruik12-8-2012 19:08:09

Super! Prachtig kleed en wat een weer! Ik herken je nog van in de lessen van een 4-tal jaar geleden! Geniet van het getrouwde leven!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 19:26:10

Proficiat!! Jullie zagen er heel mooi uit, prachtige zaal ook!!
Veel geluk in de toekomst!!

groetjes



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:18:14

De sfeer zat er precies goed in, nog een dikke proficiat !!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik12-8-2012 20:30:39

Proficiat!
Salons Roskam is inderdaad super goed en heel in orde. je ziet het ook aan de foto's .
Geniet er nog van!!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:39:47

Een hele dikke proficiat, het zal er allemaal heel erg mooi uit. Nog veel plezier en geniet nog maar na!



Mandy
14-8-2013
 Meld misbruik12-8-2012 21:16:59

Een dikke proficiat! Leuke foto's! :)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-8-2012 9:13:11

Hey Shibby, fijn dat alles zo goed verlopen is. Je had een hele mooie jurk aan! Van welk merk was je jurk?



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:34:54

Mijn kleed was een Marylise Cello van enkele collecties geleden, want ik heb hem gekocht in Outlet :)



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 20:56:04

Dikke proficiat! Jullie straalden!



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2012 21:01:30

Proficiat..super mooi...

Mag ik vragen van waar jouw man zijn kostuum gehaald heeft of van welk "merk" het is ?



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 21:24:42

Zijn kostuum komt van Cony in Maria-Aalter, ik weet het merk niet, maar het is Italiaans :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info