Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

countdown

  11-8-2012 15:21:38
nog 20 dagen op de teller en ik begin stress te krijgen... heb me een jaar en half op voorhand ermee bezig gehouden maar nu begint pas !
moet nog iemand zoeken voor mijn nagels... kapsel en make-up ok, alle voorschotten betaald tot volledige bedragen (reis) kledij ook ok, juist nog laatste keer aanpassen jurk...
kindjes ook in orde, vervoer ok...
heb alles zelf georganiseerd maar der komt echt wel veel bij kijken, receptie in de tuin, moet ook in orde zijn he :-)
alle hopelijk zit het weer ook nog beetje mee, moet geen 30 graden zijn gewoon geen regen :-)

en hopelijk niets vergeten... hebben jullie nog zo allerlaatste details gehad waar jullie niet aan dachten en achteraf gezegd van shit!! vergeten.............. laat mij er een beetje aan herinneren :-))))

wendy
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1031

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...