Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend raad gevraagd... Kostuumpje bruidsjonker

  10-8-2012 22:23:08
Hallo!

Wij trouwen 1-09-2012 (binnen 3 weken dus) en hadden voor ons zoontje van 2 hetzelfde kostuum als zijn papa laten maken bij Youniek in Turnhout.

Vandaag bij het passen bleek dit echter véél te klein te zijn!! Ik denk dat hij er zelfs een jaar geleden amper had ingepast.

Zij krijgen niet tijdig een nieuw gemaakt en nu moet ik dus nog van ergens anders een nieuwe outfit tevoorschijn toveren. De papa heeft nogal een speciaal rood hemd met zwarte accenten, en een zwart kostuum met dieper liggende zwarte strepen.

Hebben jullie enig idee of het heel zichtbaar is in de foto's als de tinten zwart en rood verschillen? Of zou ik beter gewoon totaal andere kleur nemen (bvb grijs)? Ik heb zelf een ivoorkleurig kleed met zwarte geborduurde bloemetjes...

Kent er iemand adresjes in de buurt van Antwerpen / Turnhout / Herentals waar ze leuke (en niet té dure) kostuumpjes hebben?

Thanks!!

Marjolein
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1234


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 22:47:17

Ooh echt jammer want dat zou een super zicht zijn geweest voor op de foto's! Maar ik zou toch nog dezelfde kleuren als de papa gebruiken, ik vind niet dat dit stoort als dat rood niet hetzelfde is. Ik vind het idee gewoon super van uw zoontje hetzelfde te willen kleden! te schattig! :)



vanessa
13-7-2012
 Meld misbruik10-8-2012 23:10:32

In antwerpen aan de buurt van de zoo zijn er winkels waar ze allerlei kleuren van kostuums hebben ik heb er daar gekocht voor mijn zoontje die ook twee is en twas maar 25 euro als je met u rug naar ded zoo toe staat moet je naar rechts gaan en dan de tweede of de derde straat links aan de overkant een klein stukje en dan terug rechts het is maar 5 min stappen van aan de zoo er zit er zelfs daar ergens een winkel die je dan passeert waar ze dat hebben mij hebben ze verteld dat dit de jodenbuurt zou zijn maar ik weet niet of dit klopt alles is daar zelfs open op zondag en verkeersvrij



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-8-2012 8:20:53

wat vanessa bedoeld is de offerandestraat. zeker de moeite om langs te gaan. als ik mij niet vergis hadden ze er ook met zwarte strepen. Anders keertje gaan kijken? Ik zou wel proberen het hemd hetzelfde of vergelijkbaar te zoeken. Ik wou ook eerst hetzelfde gaan maar ik ben dan voor onze bruidsjongen voor een simpel 3 delig zwart kostuum gegaan. Dat was 15 euro.



tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-8-2012 9:50:34

zoiets misschienhttp://www.suitsyouwell.nl/jongens/kinderkostuums/497/kinderkostu...
al veel goeds gehoord van suitsyouwel wij gaan daar ook de kostuumpjes bestellen



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik11-8-2012 11:27:21

@ sara: waar heb jij het kostuumpje gehaald dan? ben gewoon nieuwsgierig omdat wij ook voor onze twee jongetjes een kostuumpje willen

groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-8-2012 17:53:46

wij zijn gewoon in de offerandestraat in antwerpen gegaan en winkeltje in en uit gegaan. De prijzen liggen zo rond de 15 -30 euro en het zijn dezelfde merken als bijvb bij suits you well. Ik dacht ook dat er in brussel een zelfde genre straat is waar je het ook kan vinden ( als antwerpen wat ver is). Wij hebben wel het hemdje gekocht bij suits you well omdat ze daar de juiste kleur hadden



Marjolein
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:07:59

Bedankt voor de tips. Offerandestraat staat dinsdag op het programma, en anders inderdaad misschien die Suits you well. Had daar al kostuumpje gezien dat op het eerste zicht behoorlijk in de buurt komt. Alleen de kleur van het hemdje zal moeilijker worden denk ik. Misschien daar toch voor het ivoor van mijn jurk opteren...



Sophie
9-11-2012
 Meld misbruik12-8-2012 22:22:16

hey Marjolein,
Ik weet dat er in brussel (vlak aan station van brussel zuid) heel veel marokaanse winkels zijn die bruids / suitekledij verkopen. Hier verkopen ze ook kleedjes en kostuums voor de bruidskindjes. Echt eens de moeite om naartoe te gaan!
Veel succes!
Groetjes Sophie



Marjolein
1-9-2012
 Meld misbruik18-8-2012 22:36:52

Hebben kostuumpje + rood hemdje gevonden in de Offerandestraat voor € 15, er is wel nog werk aan, om het goed te laten passen (standaardmaatjes is altijd wat afwachten, hij heeft hiervan nu echt het kleinste maatje en dat is nog te groot), maar met nog € 30 aan retouches erbij zitten we nog altijd ruim € 100 goedkoper dan eerst dus... Het is wel niet helemaal hetzelfde als de papa maar het komt aardig in de buurt en hij zal er zeker schattig uitzien.

In elk geval, Youniek is zeker geen aanrader voor kleine bruidsjonkertjes. Ook voor mannen met lange benen opletten want mijn man (1m85) zijn kostuum is ook tot op het laatste stukje stof uitgelaten, omdat die veel te kort was. Dus hopelijk krimpt die niet na het wassen want dan is hij er niets meer mee. Met een op maat gemaakt kostuum zou dat volgens mij toch niet mogen...

Groetjes
Marjolein



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik19-8-2012 0:26:54

Oh zo fijn dat je zijn kledij gevonden hebt! Je mag zeker niet klagen over de prijs. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...