Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leeftijd bruidsmeisje

  12-9-2006 9:26:44
Hoi

Ik had graag een bruidsmeisje gehad voor mijn trouw. Oorspronkelijk was de bedoeling dat het dochtertje van mijn broer bruidsmeisje zou zijn. Zij zal dan 5 jaar zijn. Dat vind ik de perfecte leeftijd. Door omstandigheden zou het kunnen dat ze echter geen bruidsmeisje zal kunnen zijn. Daarom ben ik een alternatieve oplossing aan het zoeken.
Mijn nicht heeft een dochtertje, maar ze zal pas 3 zijn tegen volgend jaar. Mijn neeft heeft 3 dochters. De 2 oudsten zijn al te groot, maar de jongste zal dan 7 zijn. Is dat nog een goede leeftijd?
Ik vrees een beetje dat ze nog hard zal groeien tegen die tijd en ik heb niet graag een bruidsmeisje dat groot is, omdat er dan op de foto's in de kerk, gemeentehuis en zo, niet veel van mij te zien zal zijn als het bruidsmeisje te groot is.
Is dat stom? Wat vinden jullie?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 520


Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik12-9-2006 9:47:13

mijn kleinste neefje zal bij ons bruidsjongen zijn. Hij zal tegen dan 3,5 jaar zijn. Persoonlijk vind ik zo'n kleintje nog veel schattiger. En aangezien hij het enige kind onder de 10 jaar is in onze familie, zal hij de enige zijn. Een collega van mij haar dochtertje zal anderhalf jaar zijn wanneer ze bruidsmeisje op haar tante's huwelijk zal zijn. Ze zal aan de hand van haar 3-jarig neefje lopen. Zal ook superschattig zijn :)



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik12-9-2006 10:31:58

Dag Rebecca,

Wij zijn zaterdag getrouwd en onze bruidsjongen was 2 jaar en 2 maanden oud. Die heeft echt de show gestolen! Iedereen vond hem superschattig in zijn jacquet!

Onze jongen voelde zich het meest van de dag redelijk op zijn gemak. Hij is aan onze hand de Kerk binnen en buiten gekomen en heeft wat leven in de burgerlijke en kerkelijke trouw gebracht. Omdat hij papa en mama toch altijd graag in de buurt heeft, zat hij wel niet in onze wagen en zat hij in de Kerk ook bij zijn ouders.

Veel hangt natuurlijk ook af van het kindje zelf. Hoe goed kent het jullie? Is het een kindje dat drukte goed aankan of is het eerder een verlegen kindje? Maar leeftijd hoeft niet altijd een probleem te zijn.

Heidi
09-09-06



Veroniek

 Meld misbruik12-9-2006 11:37:50

Hoi

Onze bruidskindjes zullen 3 jaar en 6 maand (jongen) zijn, 2 jaar en 1 maand (jongen)en ons meisje wordt de week na onze trouw 2 zijn...

Zijn jongste broer (heeft nog geen kindjes) is dit jaar getrouwd en zijn vrouw wou 4 bruidskindjes, 2 jongens en 2 meisjes. De 2 jongens en het ene meisje waren ongeveer dezelfde leeftijd, maar dan had ze aan een collega haar dochter gevraagd om ook bruidsmeisje te zijn (zodat ze aan de 2 meisjes kwam), maar dat meisje was 9 jaar en viel een beetje uit de toon... Ze was wel mooi gekleed enzo, maar ze was te groot om bij de andere 3 kindjes te lopen... En de 3 andere kindjes kenden elkaar (want ze zijn familie) en dat meisje kenden ze ook niet...

Ik denk dat 7 nog een goede leeftijd is en als de bruidskindjes elkaar kennen gaan ze ook rapper bij elkaar lopen... Je moet daar zelf een beetje een keuze in maken.

Succes nog met je keuze!

Veroniek
20 07 2007



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik12-9-2006 13:51:34

Hallo,

Ik had een bruidsmeisje van 3 (ons petekindje) en onze bruidsjonker (ons eigen zoontje) was 2,5. Dat ging goed hoor.
Maar 7 jaar vind ik ook nog kunnen, als ze te lang is laat je ze toch gewoon op haar hurken voor je zitten ;-)

Groetjes Mireille
reeds 11 dagen gehuwd!



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik12-9-2006 14:41:17

Wij hebben ook een meisje van 7 en een jongetje van 2 jaar en 8 maanden. Ik vind het een goede combinatie, met twee heel kleine kindjes kan je de pech hebben dat ze weglopen of beginnen huilen of niet meer durven of willen. Ons bruidsmeisje zal zich dus nu ontfermen over ons bruidsjongetje.

Groetjes,

Wendy
5 mei 2007



Inge
14-10-2006
 Meld misbruik12-9-2006 17:17:55

mijn bruidsmeisje is mijn beste vriendin en is al 23 jaar
vond ik ook wel leuk en origineel :-)

inge
14-10-06



annemie
20-7-2007
 Meld misbruik12-9-2006 19:37:47

Hey,

Wij hebben voor ons zelf de perfecte bruidskindjes gekozen en we moesten helemaal niet ver zoeken (grapje)

Onze dochter zal op het moment van de trouw 5 zijn en ons zoontje 2 jaar en 3 maand. Mijn dochter ben ik nu al een beetje aan het voorbereiden. En die ziet het nu al zitten,naar de kapper,mooie kleertjes,bloemetjes,...
Onze zoontje is dan nog wat "klein",maar "grote" zus zal wel voor hem zorgen. Ook voor andere zaken staan ze heel centraal in ons huwelijk.

Groetjes Annemie



Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik12-9-2006 20:33:36

Onze bruidskindjes zullen op het moment van de trouw allemaal onder de 7 jaar zijn. Wij hebben 7 bruidskindjes, 2 meisjes van 7, 3 jongens van 5, een jongetje van 2.5 en eentje van 1.5
Een hele bende dus, en ik ben er heel gerust in dat het allemaal goed gaat lopen.
Groetjes,
Hannah
07.07.07



Anne-Marie
14-10-2006
 Meld misbruik13-9-2006 10:44:42

Hallo!

Bij mijn zijn het ook nog maar kleine ventjes, namelijk mijn neefjes. De oudste is 2,5 en de jongste is 1,5 jaar. Ze zijn misschien wat jong, maar dat maakt niet uit. Als ze te veel schrik zouden hebben om op hun eentje naar voren te lopen in de kerk, heb ik besloten dat mijn papa en ik elk eentje aan de hand nemen. Voor mij misschien een goede manier om mijn tranen wat meer te bedwingen, want dat wordt een ramp!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...