Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Minder dan 50 dagen!!!

  10-8-2012 16:04:08
Toen ik daarnet op het forum kwam zag ik op de tijdlijn staan: 49 dagen!!
Ik heb tot hiertoe totaaal nog geen zenuwen, maar als ik dat zie staan, dan begint het toch te komen hoor!

Suuuperspannend! Binnen acht weken is het al achter de rug en zijn we op huwelijksreis in Kenia :D
Zaaaaaalig!!!

Leslie
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1126


Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 17:08:05

Hier nog 42 dagen, en de zenuwen beginnen toch serieus te komen! :)



Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik10-8-2012 17:51:04

Hey!
Dat moet inderdaad fijn zijn om dat te zien staan op je teller! Hier staan er nog 398...
Het duurt veeeeeeel te lang :)
Met welk reisbureau hebben jullie geboekt naar Kenia?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 18:16:55

Time flies :)
Geniet toch nog van het verloofd-zijn hé!!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 19:40:56

Hier nog 27...ongeveer de helft van bij jullie Leslie!
Binnen 4 weken zijn we nu aan het vieren :-)!
Het is echt zo spannend...al voel ik aan dat ik de zenuwen wegduw...en ik precies voor alles 'nog veel tijd' heb...ai ai!!
Toch nog wat zaken te regelen...details...:-)...en nog werken tot 31 augustus dus die laatste dagen voor de trouw worden een rush!!

Maar ach ja...na de grote dag kunnen we enkel nog terugkijken op hoe het was tijdens de voorbereidingen ;-) we gaan het allemaal nog missen!!

groetjes en geniet er nog van!

Sandra



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik11-8-2012 11:17:16

@ Sanne: Ja dat gevoel herken ik helemaal. Toen ik net op dit forum kwam zat ik ook ongeveer aan dat getal. In het begin heb ik al heel veel geregeld, en dan heeft alles een tijdje stil gelegen. Maar de laaste maanden zijn we natuurlijk weer volop in gang geschoten. Geniet ervan, het vliegt voorbij hoor!

@ Rebecca en Sandra: bedankt meisjes!

@ Sanne: een vriendin van ons is Travelexperte. Ze is dus eigenlijke een reisagente aan huis. Heeel handig. Ze heeft voor ons een persoonlijke rondreis samengesteld met alle parken die wij willen doen, met als afsluiter een dikke week in een all-in hotel aan de kust. Zaaaalig gewoon! Een echte aanrader hoor. Hier kan je haar gegevens vinden mocht je interesse hebben: http://www.travel-experts.be/zoeken/cathy-van-berlaer/

Vandaag nog 48 dagen :D

Groetjes



Ani
29-9-2012
 Meld misbruik11-8-2012 12:06:57

wij trouwen ook de 29ste, nu begin ik wat zenuwen te krijgen als ik denk wat ik nog allemaal moet regelen.
veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...