Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PARAPLU's WITTE gezocht !!!!!!!

  25-8-2004 11:09:36
Weet er aub iemand waar ik witte paraplu's kan vinden ...
We trouwen volgende week zaterdag 4/9 en gezien het weer van de afgelopen dagen ... bedankt voor jullie hulp

Françoise
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 956


elke
30-12-1899
 Meld misbruik25-8-2004 13:08:54

Hoi,
Wij trouwen ook 4/9 en ik hoop dat het tegen dan uitgeregend is dat we die niet nodig hebben. Maar je kan die paraplu's krijgen in het Bruidsparadijs te Kapellen.
Ik weet niet van welke omgeving je bent maar dat is in de omgeving van Antwerpen.
Groetjes,
Elke



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik25-8-2004 13:52:03

bedankt Elke voor de tip.
Ik woon in Wilrijk en we trouwen in de kerk van Edegem en het feest is in Lier.
Heb jij paraplu's voorzien ?? ik hoop ook echt dat we er geen gaan nodig hebben, een beetje zon is altijd veel leuker hé. Veel succes zaterdag en een mooie toekomst samen. Groetjes



elke
30-12-1899
 Meld misbruik27-8-2004 15:59:03

Hoi Françoise,
Ik heb nog geen paraplu's voorzien omdat ik hoop dat we mooi weer gaan hebben, ik volg iedere dag het weer op teletekst en vanaf woensdag wordt het terug zonniger dus als dat 4 dagen blijft duren hebben we geluk.
Ik woon in Burcht en trouw ook in Burcht, ons feest is in Temse.
Ik wens jullie ook het allerbeste !
Groetjes,
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...