Terug naar overzicht
Dag Angelique,Een maand of twee geleden is Filip Mestdagh bij ons thuis geweest om zijn album en manier van werken voor te stellen. Wij hebben hem daar toen voor gebeld op zijn gsm. Misschien moet je dat ook eens proberen? Ik ken zijn nummer niet uit het hoofd, maar het staat op zijn site.Hij maakt ook bedankingskaartjes en zijn albums zijn volledig digitaal. Zijn prijzen vallen heel goed mee.Wij hebben uiteindelijk wel voor een andere fotograaf gekozen van wie de stijl ons meer beviel.groetjes,Valerie16/5/2007
Dag Valerie,Ben je ook van West-Vlaanderen?? Welke fotograaf heb je dan genomen??Valt deze mee qua prijs??GroetjesAngelique04.05.07
Angelique,Ik ben ook van West-Vlaanderen, van Tielt namelijk.Wij zijn bij een zevental fotografen langsgeweest, in Brugge, Maldegem, Roeselare, ... en we hadden al snel door dat de stijl die wij het liefste wilden nogal 'duur' was. We hebben toen heel lang getwijfeld wat we zouden doen: binnen ons budget blijven met een fotograaf die niet helemaal onze goesting was, of ons budget overschrijden om 100% tevreden te zijn. We hebben uiteindelijk gekozen voor het tweede: onze fotograaf wordt Norbert Maes uit Ruiselede, hij maakt hééééél spontane foto's, zijn portretten zijn prachtig, zijn stijl is heel origineel,zijn manier van doen sprak ons heel erg aan,... maar dat heeft wel zijn prijskaartje: hij vraagt minstens 1250€ van 's morgens tot vlak na de kerk.Van waar ben jij ergens in West-Vlaanderen?En laat je dan eens weten wie jullie uiteindelijk gekozen hebben?groetjes,Valerie16/5/2007
Valerie,Ik ben van Waregem en we trouwen in het Vijverhof te Wevelgem.IIk laat dan zeker weten welke fotograaf we genomen hebben.GroetjesAngelique04.05.07
Hallo,Wij hebben ook Filip Mestdagh als fotograaf. Hij doet ook onze bedankingen. Indien je dit wenst, kan hij ook voor de uitnodigingen foto's nemen. Zelf waren we volledig overtuigd na het zien van zijn album. Volledig ons ding!! En we betalen slechts 865 euro voor 100 foto's!! Dit van 's morgens 9u tot 's avonds 20u!! Groetjes!