Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik heb het even gehad!

  8-8-2012 16:56:59
Door ruzies in de familie probeer ik mijn uiterste best te doen door ervoor te zorgen dat sommige mensen elkaar zo min mogelijk moeten zien, maar het is nooit goed genoeg!
Ik zit tot in het oneindige uit te kienen wie er kan meerijden met elkaar, en waar ze moeten afspreken...Maar alles wat ik zeg kan niet. Waarom kunnen zij niet een beetje moeite doen! En als ik er dan iets van zeg, ben ik een bridezilla, en te gestressed!

Als iedereen zich als volwassenen kon gedragen, was er geen probleem!!

Ellen
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1354


Jessica
11-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 17:29:45

Vind het erg dat de mensen hun geschillen niet opzij willen zetten voor een dag als dat...
Wij hebben ook een paar gasten die ruzie hebben maar wij hebben hen vooraf gewaarschuwd... De eerste die 1 verkeerd woord zegt sturen we weg...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 17:53:35

Bij ons ook wel hoor...dan maak je een draaiboek en ik weet op voorhand dat ze het niet gaan willen volgen...maar heb het allemaal naast mij neergelegd...ze doen maar!
Zijn ze te laat aan het gemeentehuis, we wachten er niet op, simpel :-)!
Doe maar gewoon jullie ding...en de dag zelf gewoon FOERT zeggen en genieten ;-)!!

Nog even aftellen é...het is er bijna!

groetjes

Sandra



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 18:02:10

Ik vind het gewoon zo jammer! Ik doe echt zo mijn best, om alles zo goed mogelijk te plannen, zodat zij zich geen zorgen moeten maken....Maar niets is goed. Eigenlijk zou ik het niet moeten regelen, het zijn toch volwassen mensen allemaal.

Maar dan mij verwijten dat ik 'te gestressed' ben, dat vind ik erover!
Moesten zij meewerken, zou het allemaal heel wat makkelijker zijn...



vanessa

 Meld misbruik8-8-2012 19:12:32

Ah overal zijn er familie problemen ! Hier ook , Mijn dooppeter wil niet op mijn grote dag aanwezig zijn wat ik heeeeel erg vind omdat ik hem heel graag zie !
Mijn mama is gestorven en dat is haar broer dus ! En die wil gewoon niet komen omdat hij mijn papa niet meer kan uitstaan nadat die is hertrouwt !
En ik zei het is voor mij dat je er moet zijn niet voor mijn papa,

Ik wens jou een prettige dag zonder zorgen !
En hoop dat alles wat jij wil uit uitkomt !
xxx



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 20:37:39

Bij ons is dit ook het geval... Een conflict teen schoonbroer en schoonzus maar ze zijn dubbel en dik verwittigd! Ik zet hen persoonlijk buiten als ze beginnen Laat dit jullie mooie dag niet verpesten hoor,soms doen mensen het enkel daarvoor Veel succes en ik tel samen met je af ( bij mij ist een dagje eerder)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-8-2012 20:42:21

Jah, mensen die te pas en te onpas het woord "bridezilla" in de mond nemen...
Als ze je dan toch een bridezilla vinden, zou ik me dan op bepaalde dingen dan toch maar zo gedragen. Je geeft hen de keuze, zo of ze zoeken zelf een oplossing. Je hebt getoond dat je wil helpen en meer kan je niet doen.
Zij vinden je een bridezilla, wij begrijpen je.



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 20:43:57

Bedankt allemaal! Ben blij dat jullie begrijpen hoe ik me voel...We zitten allemaal in hetzelfde schuitje he. Ik vind niet dat je een bridezilla bent, gewoon omdat je alles in orde wilt hebben. Het blijft je trouw he!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 21:16:28

Hey Ellen...

Langs deze weg wil ik je ook een schouderklopje geven...je bent zeker niet alleen...hier ook zo'n "gevallen" hoor...
Je kan nooit goed doen voor iédereen...leg je erbij neer en het is natuurlijk makkelijk eh voor anderen om dan te zeggen dat je te gestresst bent, dan hebben ze "een steek waarop" (zoals wij het zeggen) en hoeven ze zelf niet meer uitleg te geven..

Kop op!!!!
Dikke knuffel!



vanessa

 Meld misbruik8-8-2012 21:22:51

ik heb er mij ook bij neergelegd hoor ! Ik kan moeilijk mijn eigen vader buitensluiten omdat die hertrouwt is he ! Hij is ook een gezonde man die toch niet zijn hele verdere leven alleen moet blijven he!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-8-2012 13:03:15

ai ai, da beloofd nog als ik het hier lees!

Wij hebben opt moment besloten om gewoon ons ding te doen en wie er bij wil zijn is erbij, zonder ons druk te maken.

Hopelijk verandert dit dan niet tegen dat het bijna zover is







Maaike
21-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 12:10:17

Hey ellen, Trek het je echt ni aan Ik weet dat dit echt moeilijk is maar jij moet gnieten van de dag van je leven! Het is mss makkelijker gezegd dan gdn want ik het ook zo'n probleem en je kan nooit goed genoeg doen! Ik krijg zelf verwijten dat ik rekening moet houden met andere Want dit is niet alleen mijn dag want ik zou al genoeg in de belangstelling staan die dag.. Dit was echt een schok want is het niet nrm dat het mijn dag is en die van mn aanstaande? Er zal altijd wel iemand zijn die moeilijk doet.. Anders moet je even vragen of ze jouw trouwkleed willen aandoen? Mss valt dan hun euro'tje :-) Heeeeeel veel succes en kop op het is jouw dag en geniet ervan! Greets M


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...