Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 maanden getrouwd!

  11-9-2006 12:15:10
Dag iedereen!

Vandaag zijn we precies 6 maanden getrouwd! Mensen, wat gaat dat toch snel! 6 maanden geleden zaten we nu in het gemeentehuis en moest onze dag eigenlijk nog goed en wel beginnen. 't Was wel een stukje kouder toen, zo'n 2 graden en sneeuw :-) Maar wij hebben ervan genoten hoor!

We zijn nog altijd zeer gelukkig getrouwd en genieten elke dag van elkaar! Ondertussen zijn we opnieuw aan 't aftellen, want binnen 6 maanden wordt onze eerste spruit geboren! Jaja, ik ben momenteel zo'n 15 weken zwanger, en 't buikje begint zichtbaar te worden! Voor wie ons wil nadoen: een aantal mensen van hier hebben op zappybaby.be een forum geopend met de naam: 'zwangere ex-wijtrouwers' (onder item 'zwangerschap'). Iedereen is dus welkom op ons forumpje hé!

Voor wie nog aan 't aftellen is naar de grote dag: genieten hé, voor je 't weet ben je zes maanden getrouwd!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06
baby verwacht tegen 06/03/07

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1261


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2006 13:54:26

Hey,

Van harte proficiat hé!!! Wel tof dat je zo snel zwanger bent! Dan val je zeker niet in een zwart gat! Geniet met volle teugen van het aftellen en van alles wat er na komt!!!
Bedankt voor de tip van dat forum trouwens. Bij mij zal het nog wel even duren want we trouwen pas volgend jaar.

Groetjes, Sissi



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik12-9-2006 14:18:53

Hallo Sylvie,
kan je me die link van die site eens doorgeven als je op dat forum bent aub? Ik heb al op die site gezocht, maar vind jullie niet :-(

Dominique
25.11.2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...