Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksideeen

  8-8-2012 11:09:03
Hey,

Heeft er iemand voorbeelden van een feestreglement, een tekst voor bij de wegwerpcamera's en een tekst voor bij het gastenboek.
Zou graag wat inspiratie opdoen?

Alvast bedankt om jullie ideeen te delen.

Valérie en Stijn

Valérie
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2069


Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik8-8-2012 12:20:46

Hey Valerie en Stijn,
Als je korte grappige zinnen zoekt, heb ik een tijd geleden wel iets leuks op internet gevonden. Ik ken de website niet meer, maar heb het toen in een word document gekopieerd. Dus als je even je e-mailadres geeft, stuur ik het je door! X



lore
4-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 13:31:13

Hey Evelien,

Zou ik ze ook eens mogen zien?
Mijn emailadres is lore_lust@hotmail.com

Dank je!



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik8-8-2012 14:02:59

Voor de tekstjes bij de cameratjes hadden wij:

Maak foto's van u en ons feest zodat wij zien dat u erbij bent geweest.
Vergeet alleen de flits niet aan en uit te zetten.
Hebt u geen fototjes meer, leg dan de camera bij het gastenboek neer.

Groetjes Sophie





jamina
31-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 14:29:55

hou u vast!!

Feestreglement...
Het bruidspaar heeft vrijstelling van dit reglement; zij kunnen doen en laten wat ze willen!

Bij binnenkomst is het verplicht het bruidspaar te feliciteren, het cadeau af te geven en een drankje te nemen (u mag ook weer weg gaan als u dat wilt)!

Voor degenen, die niet vrolijk kijken, wordt alvast een strijkijzer warm gehouden voor een facelift

Voor mensen die nergens om kunnen lachen, hangen er spiegels in de wc

Het is de heren verboden in de billen van de dames te knijpen, er komt genoeg vlees op tafel!

Tevens is het verboden het kunstgebit aan tafel uit te doen, daar dit de aanleiding kan geven tot diefstal!

Het is verboden in elkaars neus te peuteren, of met zijn vork de oren leeg te halen, met een rietje andermans glas te ledigen, of zijn vette vingers aan buurman of buurvrouws kleding te reinigen.

Aan allen wordt gevraagd niet harder te slurpen aan zijn glas, dan de muziek speelt

Als er drank over iemands jurk of broek valt, begin dan niet te jammeren of te schreeuwen, er is drank genoeg!

Wie een glas omgooit, anders dan in zijn keelgat, maakt zich schuldig aan onnodig drankmisbruik!

Het is verboden de buik van de buurman of buurvrouw vast te houden tijdens het lachen.

Het is verboden om eventuele hulpmiddelen, zoals contactlenzen, brillen, kunstgebitten, korsetten e.d. met elkaar te ruilen; ieder feest met zijn eigen gereedschap!

Het is zeer verboden minder te drinken dan de bruidegom!

Als u wilt dansen, doe dat dan wel op de maat. Anders krijgen we ritmische stoornissen!

De heren wordt aangeraden om minstens één keer met hun eigen vrouw te dansen! Dit kost slechts enkele minuten maar voorkomt heel wat moeilijkheden!

Dat je niet kunt dansen, betekent niet dat je aan de kant mag blijven zitten

Tijdens de feestliedjes moet iedereen uit volle borst meezingen, ook degenen die geen volle borst hebben

Het is de dames verboden om via het draaien met de ogen of met andere tekens, hun mannen te dwingen naar huis te gaan!

Alle gasten worden verzocht om na afloop van het feest zijn eigen man of vrouw mee naar huis te nemen en niet een ander ermee op te schepen!

Bij het naar huis gaan, controleert iedereen zelf zijn eigen jas, zijn eigen verstand en zijn eigen partner. Er is geen gelegenheid tot ruilen

Alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden op een volgend feest van uzelf!

Oorzaak van dit feest is het bruidspaar, de gevolgen zijn voor uzelf!

Wie opmerkingen heeft over ons feest, wordt geacht binnen 2 maanden zelf een beter feest te geven

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd over de regels van ons feest! Wij wensen u allen een gezellige avond toe!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-8-2012 14:33:38

Amai Jamina, azo een brief :)
maar wel heel goed hoor
bedankt!



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 14:42:45

google en internet zijn men 2 dikke vrienden eh ;-) ma is wel leuk om op elke tafel een reglementje te leggen :-) en tzijn nog grappige zinnekes :-)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-8-2012 19:24:05

Heerlijk! Geweldig idee!
Heb dat eigenlijk nog nooit gezien zo'n feestreglement. Wordt dat vaak gedaan? Leg je dat op de tafels, of geef je het bij ontvangst aan de gasten? Of wordt dat voorgelezen?




tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 0:47:07

bij ons staat dit op de achterkant van de menu kaart



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik9-8-2012 8:09:40

bij ons zal het opgerold worden, grote strik er rond en op elke tafel eentje bij de menu :-) en bij de speech gaan we dit effe vermelden.



Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 14:50:37

@ Evelien: hier mijn email-adres: valeke_21@msn.com
@ iedereen: alvast bedankt voor de hulp! Nog even en de grote dag is er!




Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik9-8-2012 18:25:05

Wauw Jamina!
Echt heeel mooi!
Goed gevonden!



eveline
12-10-2012
 Meld misbruik10-8-2012 11:47:09

Wij gaan de mensen (per koppel) ook van een feestreglement voorzien, zodat de sfeer er direct goed inzit. Gewoon wat op internet surfen en je komt er direct bij uit (op de hollandse sites uiteraard :-)). Wij hebben die dan wat gepersonaliseerd naar onszelf en zo voor iedereen ééntje uitgeprint. Bij het binnenkomen krijgt iedereen een goodybag met daarin wat eerste hulp bij ongevallen attributen (dafalgan, pleisers, zakdoekjes, tandenstokers enz). Je kan het zo gek niet bedenken...ben trouwens nog volop op zoek naar extra gadgets :-) Mijn vriend verklaart mij helemaal gek, maar het is heel leuk. Als jullie nog iets weten, mag je het altijd laten weten :-) Het mag echter niet te duur zijn, want ik heb er 66 stuks.

Kortom iedereen krijgt zo'n goodybag met ook daarin het feestreglement en een bedankje voor de aanwezigheid.... en hopen dat dit alles de juiste sfeer zal zetten :-)

Groetjes
Eveline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...